Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Un post si un film

Scris de Adrian Monoranu pe 10 octombrie, 2007 5 comentarii

Uneori, dimineata mai deschid si eu TV-ul si bineinteles ca ma uit la reclame. Ciudat nu? Pai nu prea, fiindca ajung sa vad si spoturi pe care nu le-am mai vazut pana acum. La matineu. Uite asa am aflat ca celebru Mr. Muscolo s-a metamorfozat in Mr. Muscle. Bad move, daca ma intrebati pe mine. Pai de ce sa schimbi un brand care e deja celebru pe piata cu o chestie absolut stearsa. In italiana suna mult mai bine si avea si un aer comic. In plus, i se potrivea foarte bine si personajului respectiv. Cand aud Mr. Muscle ma gandesc la un gigant cu mustata de la circurile de pe vremuri care ridica o haltera cu doua bile imense la capete. Nicidecum slabatura aceea comica. In plus, chiar daca suntem din ce in ce mai americanofoni sau anglofoni, totusi numele cu rezonanta latina sunt mai usor de retinut pentru noi. Cu atat mai mult cu cat Mr. Muscolo are o rezonanta de zeci de ori mai buna ca Mr. Muscle. Si sa nu uitam ca Muscolo se pronunta exact cum se scrie in timp ce Muscle …. (mas:al). Sa va aud Mr. Mas:al!

Si acum filmuletul de la Simona. Tot cu un fel de Mr. Muscle care a inventat un fel de flubber care amortizeaza socuri. Hooooray pentru skateri si rolleri!

More from my site

  • Being a brander … fun fun fun!Being a brander … fun fun fun!
  • Ce misto arata WordPress 3.8!Ce misto arata WordPress 3.8!
  • Discounturi de sezon – scoateti banii!Discounturi de sezon – scoateti banii!
  • Marea Ieseala la Radio este putin comparativaMarea Ieseala la Radio este putin comparativa
  • Echipa Minte’n Colturi merge la OC2009 sustinuta de AdCritics!Echipa Minte’n Colturi merge la OC2009 sustinuta de AdCritics!
  • Inc-o vuvuzela de la Vodafone – Teaser SRLInc-o vuvuzela de la Vodafone – Teaser SRL
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, Idei genitale

Comentarii

  1. blue a zis

    11 octombrie, 2007 la ora 5:10 pm

    Sal, sincer acu cateva zile voiam sa pun in duscutie faza cu Mr Musculo vs Mr Muscle… si mie mi se pare o miscare super nasola…mi se parea ca nu aud bine:P:P si am ascultat reclama de mai multe ori si m-am prins ce lipsea…. Mr MUSCOLO:P:P

    Răspunde
  2. Razvan a zis

    12 octombrie, 2007 la ora 12:40 am

    Am remarcat si eu, cred ca e de vreo 2-3 luni miscarea, mi se pare de asemenea cam stupida… Dar banuiesc ca sunt ceva cauza in spate legate de brand la nivel global… nu cunosc exact, dar stiu ca uneori brandurile sunt diferite in functie de tara pt. acelasi produs si poate au stabilit o politica unitara… imi dau cu parerea, incerc sa cred ca exista o explicatie logica si nu pur si simplu n-au avut ce face 🙂

    Răspunde
  3. Mono a zis

    12 octombrie, 2007 la ora 8:52 am

    Nu vreau sa ma apuc de dat exemple din carti dar uneori strategia asta la nivel global nu e prea buna. Vezi cazuri celebre: Coca Cola a incercat sa gaseasca o scriere in chineza care sa se pronunte asemanator cu pronuntia clasica a numelui dar din pacate alaturarea caracterelor care formau numele fonetic avea un cu totul alt sens.
    Interculturalitatea e o chestiune pe care de multe ori marketerii o pierd din vedere si asta poate duce la esecuri rasunatoare.

    Răspunde
  4. Razvan a zis

    13 octombrie, 2007 la ora 1:59 pm

    Corect ce spui, uneori e mai bine sa abordezi local, dar e si dificil in cazul anumitor produse… Un alt argument pentru ceea ce ai spus tu: politica Coca-Cola de a renunta la Bonaqua (celebrul sifon cu brand) pentru a promova in fiecare tara un brand local de apa minerala.

    Răspunde
  5. Andrei Sava a zis

    14 octombrie, 2007 la ora 1:19 pm

    Relax & Just Talk, Joi Noaptea @ Iasi. Detalii la mine pe blog.

    Te asteptam!

    Promovarea obligatorie! 🙂

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d