Azi am decis sa incep brainstorming-ul pentru prezentarea pe care o sa o am la IMTO 2009, editia a II-a. Si pentru ca e un eveniment care pentru mine inseamna foarte mult ma aflu intr-o situatie destul de ciudata. Trebuie sa aleg un subiect de discutie despre marketingul offline si modul in care acesta se integreaza cu cel online urmand ca dupa ce termin eu sa continue fie Madalin Matica, fie Ciprian Stavar.
E destul de dificil sa alegi un subiect sau o maniera de prezentare, avand in vedere ca e un workshop si ca trebuie sa ma gandesc un pic si la continuitate asa ca am decis sa cer si parerea celor care ma citesc zi de zi si care poate se vor regasi in publicul de la IMTO. Asadar, scrieti intr-un comentariu ce tema v-ati dori la workshop-ul tinut de mine in a doua zi si nu uitati ca trebuie sa ne incadram in offline vs. online. 🙂
Am inteles de la Ciprian ca deja s-au inscris peste 100 de participanti si ca sunt din aproape toata Moldova dar si din afara acestei zone, ceea ce e imbucurator insa in acelasi timp si foarte challanging. Eu am incredere ca oamenii vor veni cu gandul de a dobandi informatii si poate cunostinte noi vis a vis de tot ceea ce inseamna marketingul online, pentru ca de fapt asta e tema principala a conferintei.
Pana atunci, nu uitati ca mai sunt cateva zile si ca puteti castiga o invitatie la prima zis a evenimentului IMTO participand la concursul de pe AdCritics. Succes si va astept cu nerabdare!
Sergiu Naslau a zis
subiecte:
1.promovarea offline vs online (ROI)
2.pt online: piata tinta sau turma (fac referire la strategiile seo aplicate aleator, fara a avea un obiectiv sau o abordare consistenta)
3.eficienta marketingului direct pe net
4.importanta imaginii, prestatorilor de servicii, pe internet (intangibilitatea serviciilor denota necesitat unui design „caracter” )
5.tipare de achizitii: online vs offline
6.marketingul in cuvinte si imagini (videoblogingul) – ps: iti faci si promovare:))
7.impactul blogurilor, din perspectiva de marketing, in viitorul unei companii
8.advertisingul online/offline: abordari si beneficii