Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

A citi.

Scris de Adrian Monoranu pe 9 ianuarie, 2018 2 comentarii

Se spune ca in viata toate sunt trecatoare. Pana si viata insasi e trecatoare. Totul se schimba, noi ne schimbam. Generatiile se schimba. Intr-un ritm atat de alert incat noua, celor ce ne-am nascut in secolul trecut, ne este din ce in ce mai greu sa tinem pasul. Eu resimt acest „gap” mult mai mult deoarece „ma lupt” in fiecare zi cu generatiile mai recente. Si provocarea mea principala este sa-i fac pe reprezentantii acestor generatii sa citeasca. Dar oare nu ma lupt cu morile de vant? 

A citi pare sa fie un verb pe cale de disparitie. Si nu doar verbul, ci si actiunea pe care o desemneaza. Ma gandeam astazi ca nu prea mai face sens sa scriu aici. Poate ar trebui sa trec pe vlog. M-am gandit inca de cand a inceput acest trend de vlogging si sunt constient ca am pierdut un pic trenul. Dar am ales atunci sa raman fidel scrisului, pentru ca dupa cum m-a invatat marketingul, piata se imparte in nise. Problema e ca nisa celor ce citesc este din ce in ce mai mica si mi se pare ca raman singur aici. 

De ani de zile ma plang ca tinerilor nu le mai place sa citeasca. Si tot singur gasesc explicatii si incerc sa ma adaptez. Poate ca si verbul acesta, a citi, este si el trecator. Si-a facut treaba, urmeaza altele. Transferul de informatii sufera in permanenta mutatii. Vom citi din ce in ce mai putin, pana cand actiunea in sine va disparea. Vom asimila in alte moduri. Poate vom ajunge si la nivelul in care totul va fi incarcat in memoria noastra precum datele pe un hard-drive. Cat mai e pana acolo? Nu prea mult, cred. 

Pare putin utopica ideea disparitiei cititului si odata cu aceasta, a scrisului. Dar studiile arata ca deja scrisul de mana devine doar o necesitate si nu o modalitate de a transmite mai departe informatia. Scriem din ce in ce mai putin chiar si pe computer sau pe alte device-uri. Cream alte tipuri de content. Imagine, sunet, video, toate la un loc, fac mai mult decat mii de pagini scrise. Atunci daca nu mai scriem, ce sa mai citim?

Vom reveni la vremurile stravechi in care doar o mana de oameni stiau sa scrie si sa citeasca. Pentru ceilalti a existat intotdeauna vizualul si sonorul in diferite forme pe astazi le consideram arte. Scrisul si cititul au emancipat societatea, au ajutat la raspandirea cunostintelor si au oferit oamenilor simpli acces la informatii la care nici nu visau. Acum aveti acces la aceste informatii si la multe altele fara sa mai trebuiasca sa le cititi.

So fire away! Give up on reading! Vedem unde vom ajunge. 🙂

 

 

 

More from my site

  • Inca o dovada ca statul nu e un business.Inca o dovada ca statul nu e un business.
  • Junk learning – drumul catre prostie.Junk learning – drumul catre prostie.
  • Nu putem fi toti manageri!Nu putem fi toti manageri!
  • Nu citim, dar ne dam cu parerea.Nu citim, dar ne dam cu parerea.
  • Avem nevoie de reclame mai simple?Avem nevoie de reclame mai simple?
  • The Communication Pancake.The Communication Pancake.
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Personal s@#t! Etichete: a citi, comunicare, evolutie, informatii

Comentarii

  1. A.P a zis

    9 ianuarie, 2018 la ora 11:28 am

    „Problema e ca nisa celor ce citesc este din ce in ce mai mica si mi se pare ca raman singur aici.”

    Nu rămâi singur. 🙃

    Răspunde

Trackbacks

  1. Avem nevoie de reclame mai simple? - Marketing in cuvinte si imagini spune:
    15 ianuarie, 2018 la 12:42 pm

    […] la randu-mi intr-un articol de saptamana trecuta ca scrisul si cititul au revolutionat societatea, insa azi am depasit deja […]

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Pantene + Monica Barladeanu = good endorsement?
  • Inovative merchandising @Zara Iasi
  • Sunt obosit.
  • Acum e momentul sa apara liderii!
  • Cum alegi un om de marketing?

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d