Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Cateva randuri despre gandirea critica.

Scris de Adrian Monoranu pe 22 martie, 2024 Lasă un comentariu

Cel mai probabil gandirea critica ar trebui sa fie predata in scoala generala si continuata in liceu ca materie separata. Logica din liceu nu este suficienta si e mult prea abstracta. O sa spuna toti parintii ca deja curricula este incarcata si nu mai e loc. Ca se invata gandirea critica la discipline precum matematica, fizica, chimia, informatica. Dar nu e total adevarat.

Gandirea critica e mai mult decat logica matematica. O definitie simpla ne spune ca aceasta reprezinta analiza realitatii incojuratoare si a argumentelor prezentat pentru a obtine o concluzie logica aplicand ratiune, scepticism si impartialitate. O persoana care gandeste critic este o persoana antrenata in aceasta directie iar pentru a ajunge la o gandire critica corecta e nevoie de mult antrenament. 

Prin urmare, de ce sa lasam dezvoltarea gandirii critice la latitudinea fiecaruia? Cea mai mare problema cu care ma confrunt in cariera mea didactica dar si cea de marketer este tocmai absenta gandirii critice la cei cu are lucrez. Iar in marketing a gandi critic este esential. Atat timp cat te pui in locul consumatorului si te consideri reprezentativ, adio gandire critica. Nu mai esti impartial, deci adio decizii rationale. 

Totusi gandirea critica nu poate fi doar o disciplina predata in cel mai pur stil didactic. Aceasta ar trebui introdusa la toate disciplinele iar elevii ar trebui sa fie angajati in dezbateri in care s-o exerseze. Altfel va fi doar o alta materie la care vor incerca sa obtina o nota de trecere si cu asta basta. Insa o nota de trecere la gandire critica nu prea inseamna nimic. Cred ca ar trebui sa fie o materie evaluata cu calificative de tip admis/respins. Nu neaparat de lasat repetent sau corijent dar neaparat de trecut in certificatul de absolvire. 

Nu toata lumea poate gandi critic si nu e o tragedie. Dar e important macar sa inteleaga ce inseamna gandirea critica si de ce e importanta. Si poate in momentul in care afla ca nu pot gandi critica, nu se vor mai orienta catre un domeniu unde aceasta este atat de necesara.Cum e marketingul. 

Thumb photo credit: Markus Winkler on Unsplash

More from my site

  • Nu citim, dar ne dam cu parerea.Nu citim, dar ne dam cu parerea.
  • Hackducation – cautati propriile raspunsuri!Hackducation – cautati propriile raspunsuri!
  • Incepe scoala cu Palas Mall! (P)Incepe scoala cu Palas Mall! (P)
  • Antreprenoriatul nu se invata la conferinte.Antreprenoriatul nu se invata la conferinte.
  • Pe vremea mea scoala era o jungla …Pe vremea mea scoala era o jungla …
  • Despre pareri si posesorii lor …Despre pareri si posesorii lor …
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Academic, coerenta, motivational Etichete: antrenament, gandirea critica, liceu, materie, scoala

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d