N-am sa scriu un post elaborat despre asta. Am aflat cititind un comunicat de presa aici si vazand un spot tot aici. Mi se pare o schimbare destul de mare. Cand s-a schimbat sticla de Pepsi parca nu s-a creat atata valva dar se pare ca noua infatisare a lui Coke va genera destul interes. Cu toate ca nu-i o schimbare prea vizibila.
Grigoriu Ioana a zis
Nu-i cine stie ce schimbarea asta, se observa la baza sticlei unde au adaugat si striatii…
adi a zis
Cu Pepsi nu s-a creat atata valva pentru ca Pepsi nu a pus pret prea mare pe packaging, in timp ce Coke a facut mereu uz de forma unica a sticlei.
Cristi a zis
Mi se pare ca este o sticla „cu aderenta” la mana consumatorului. Nu stiu cat de buna este aceasta schimbare facuta de Coca-Cola, insa cred ca au facut inca un pas in fata, au iesit cu ceva nou pe piata. Vorbeam zilele astea la marketing de „intinerirea” unor produse pentru a le prelungi ciclul de viata si cred ca modificarea ambalajului este una dintre variante. Nu cred ca in cazul Coca-Cola poate fi vorba de asa ceva, insa exemplul poate fi urmat in alte domenii.
Daniela a zis
Pepsi a avut campania cu design-ul ambalajului, va amintiti?
http://maverix.typepad.com/brandingunbound/2007/01/what_pepsis_new.html
N-as zice ca nu a pus pret pe ambalaj, din contra 🙂
Georgiana a zis
Eu zic ca e destul de vizibila cel putin mie mi-a sarit in ochi foarte rapid , am vrut sa cumpar o sticla de apa plata si cind am obersvat noua sticla de coca cola am renuntat la apa in favoarea bauturii mele preferate( i love coca cola ) ,cu toate ca doresc sa renunt la ea….. noul design al sticlei m-a corupt.
lorw a zis
naspa