Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Coca-Cola cu un nou ambalaj de 0,5L

Scris de Adrian Monoranu pe 8 aprilie, 2008 6 comentarii

N-am sa scriu un post elaborat despre asta. Am aflat cititind un comunicat de presa aici si vazand un spot tot aici. Mi se pare o schimbare destul de mare. Cand s-a schimbat sticla de Pepsi parca nu s-a creat atata valva dar se pare ca noua infatisare a lui Coke va genera destul interes. Cu toate ca nu-i o schimbare prea vizibila.

More from my site

  • In sfarsit Prigat se relanseaza oficial!In sfarsit Prigat se relanseaza oficial!
  • Ciuc Premium – ambalaj nou = repozitionare?Ciuc Premium – ambalaj nou = repozitionare?
  • Prigat redesenat – nimeni interesat?Prigat redesenat – nimeni interesat?
  • Un spoof Heineken marca Heineken – Walking fridge!Un spoof Heineken marca Heineken – Walking fridge!
  • Studiu despre utilizarea Internetului in Romania via Manafu!Studiu despre utilizarea Internetului in Romania via Manafu!
  • Sa zicem pe romaneste Happy Dragobete.Sa zicem pe romaneste Happy Dragobete.
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Stiri Etichete: packaging

Comentarii

  1. Grigoriu Ioana a zis

    8 aprilie, 2008 la ora 8:25 pm

    Nu-i cine stie ce schimbarea asta, se observa la baza sticlei unde au adaugat si striatii…

    Răspunde
  2. adi a zis

    8 aprilie, 2008 la ora 10:08 pm

    Cu Pepsi nu s-a creat atata valva pentru ca Pepsi nu a pus pret prea mare pe packaging, in timp ce Coke a facut mereu uz de forma unica a sticlei.

    Răspunde
  3. Cristi a zis

    9 aprilie, 2008 la ora 2:06 am

    Mi se pare ca este o sticla „cu aderenta” la mana consumatorului. Nu stiu cat de buna este aceasta schimbare facuta de Coca-Cola, insa cred ca au facut inca un pas in fata, au iesit cu ceva nou pe piata. Vorbeam zilele astea la marketing de „intinerirea” unor produse pentru a le prelungi ciclul de viata si cred ca modificarea ambalajului este una dintre variante. Nu cred ca in cazul Coca-Cola poate fi vorba de asa ceva, insa exemplul poate fi urmat in alte domenii.

    Răspunde
  4. Daniela a zis

    9 aprilie, 2008 la ora 1:02 pm

    Pepsi a avut campania cu design-ul ambalajului, va amintiti?

    http://maverix.typepad.com/brandingunbound/2007/01/what_pepsis_new.html

    N-as zice ca nu a pus pret pe ambalaj, din contra 🙂

    Răspunde
  5. Georgiana a zis

    9 aprilie, 2008 la ora 8:57 pm

    Eu zic ca e destul de vizibila cel putin mie mi-a sarit in ochi foarte rapid , am vrut sa cumpar o sticla de apa plata si cind am obersvat noua sticla de coca cola am renuntat la apa in favoarea bauturii mele preferate( i love coca cola ) ,cu toate ca doresc sa renunt la ea….. noul design al sticlei m-a corupt.

    Răspunde
  6. lorw a zis

    8 decembrie, 2010 la ora 10:02 am

    naspa

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d