Cine este Adrian Monoranu?
– nascut in ’79 la Sibiu, aventurier prin Ardeal si Moldova, din cand in cand prin Bucuresti si prin alte capitale.
– mutat la Piatra Neamt in ’86 si umblat prin muntii din imprejurimi de dimineata pana seara, cand scapam de-acasa.
– stramutat fara voie la Bacau in ’91, captiv intr-o clasa de copii de parinti fandositi, se impune ca DJ Mono, posesor de basca scrisa cu marker si casetofon + boxe numai bune de adus la reuniuni de final de trimestru.
– incepe liceul in ’94 la Patra (actualmente Vranceanu, la fel si pe atunci) la informatica, mare amator de basket isi petrece pauzele si weekendurile pe teren visand la ziua in care da primul slam dunk (se intampla in sfarsit in ’97 la Costinesti cand se alege si cu o frumoasa entorsa de pumn, la un pas de ghips).
– traieste prima dragoste in ’96 si tot atunci si prima dezamagire.
– in ’98 chiuleste sistematic de la meditatiile de matematica si economie dar intra la ISE la Iasi din prima dupa o vara de studiat asiduu pe principiul „porcul se ingrasa in ajun daca are pedigree”.
– in 2000 face cea mai importanta alegere din viata si merge la specializarea Marketing in ciuda tuturor asteptarilor.
– in 2001 cunoaste cea de-a doua dragoste si incepe sa experimenteze papucul.
– in 2002 paseste mandru pe scarile facultatii ca absolvent de Marketing, posesor de breloc din prima editie, dar se intoarce dupa 3 luni ca masterand si profesor asociat. Este intrebat de un student inainte de prima ora „nu stii daca vine profu’ la ora asta?”.
– in 2003 devine cadru didactic full-time si termina masterul de strategii si planificare de Marketing. nu se satura de scoala si se inscrie la doctorat, de data aceasta la Management. not such a good choice though …
– tot in 2003 ia a doua decizie importanta din viata si renunta la cea de-a doua dragoste si iminenta casatorie. freedom and parties.
– 2004 vine cu prima experienta ca trainer. multumiri profesorului Prutianu pentru oportunitate.
– in 2006 infiinteaza impreuna cu un grup de studenti care nu stiau in ce se baga asdMARK – Asociatia Studentilor din Domeniul Marketingului si spre sfarsitul anului, in timp ce cea de-a treia dragoste se machiaza, deschide prezentul blog – Marketing in Cuvinte si Imagini.
– in 2008 organizeaza impreuna cu asdMARK prima editie a Zilelor Marketerului. succes! incepe in acelasi timp si cariera de public speaker la IMTO – multumiri lui Ciprian Gavriliu.
– in 2009 devine lector.
– 2011 incepe cu o noua dragoste si o noua provocare. devine manager la InOras.ro – multumiri lui Andrei si Florin pentru incredere. not an easy job, still struggling to survive. invata multe lucruri si timp de 2 luni nu doarme de grija salariilor si vanzarilor in scadere.
– 2012 se incheie cu sustinerea tezei de doctorat. v-am zis ca n-a fost cea mai buna alegere in 2003, a durat 9 ani. devine PhD si intentioneaza sa-si faca primul tatuaj. inca se mai gandeste.
– in 2013 devine antreprenor.
De ce marketer, public speaker, spécial?
Marketer – pentru ca marketingul i-a schimbat viata semnificativ prin modul diferit de a prezenta realitatea. Logica si cifrele i-au fost mereu pe plac dar marketing s-a dovedit a fi locul perfect pentru a le folosi.
Public speaker – pentru ca i-a placut intotdeauna sa vorbeasca mult si pentru ca viata l-a invatat ca e important sa impartasesti cunostintele altora.
Special – pentru ca marketingul l-a invatat ca diferentierea este cheia succesului.
Unde il gasesti?
Poti oricand sa trimiti un email la monoranu[at]gmail.com si sa astepti un raspuns. Il vei primi in functie de cat de important e subiectul pentru care ii scrii. Altfel, mai poti incerca pe Facebook sau pe Twitter. Daca e vorba de fandoseli corporate il gasesti si pe LinkedIn. Destul de activ si de conectat. Rabdarea e un viciu.
Cum te poate ajuta?
Ca blogger poate asigura expunere si notorietate pentru branduri. Face asta inca din 2008 si a lucrat cu branduri ca: Pepsi, Heineken, Golden Brau, Cinema City, BRD, Seat, Skoda, Timisoreana, Jack Daniels, Palas Iasi, Iulius Management Group si multe altele. Poate fi o solutie excelenta pentru pozitia de brand ambassador datorita conexiunilor numeroase pe care le poate realiza. Cu peste 4300 de prieteni pe facebook, peste 1600 de fani pe pagina oficiala a blogului, peste 2600 de followeri pe twitter si peste 1000 conexiuni pe LinkedIn poate oferi mai multa notorietate si expunere decat unii reprezentanti ai media.
Ca marketer te poate ajuta cu auditarea activitatii de marketing, cercetare de piata, setare de obiective, concepere de strategii si planificare a activitatilor de marketing. Se delecteaza in general cu consultanta de branding (research, naming, brand audit, positioning) si online social media marketing. Cocheteaza si cu zona promotionala pe partea de game mechanics.
Ca trainer poate livra traininguri nisate dar si cursuri de basic marketing, branding, promotions, online marketing si social media marketing. Nu se considera in niciun caz expert in domeniu. Doar impartaseste experiente si transfera cunostinte. In niciun caz nu formeaza abilitati, dar deschide ochi, minti, urechi si uneori usi.
Exista cateva chestii pe care trebuie sa le stii despre acest blog.
1. Scrie despre subiecte si nu despre persoane. Drept urmare, comentariile vor fi de asemenea despre subiect si nu despre persoanele implicate.
2. Blogul este doar un jurnal si nu reprezinta pozitia sa oficiala vis a vis de chestii profesionale. De asemenea, nu reprezinta pozitia oficiala a institutiei pentru care lucreaza in prezent.
3. Comentariile care sunt offtopic, obscene sau jignitoare la adresa sa sau a altor comentatori vor fi sterse.
4. Spamuiti pe riscul vostru!
Sharing is free. Do come back!
Comentarii recente