Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Cat timp petreci pe retele de socializare online?

Scris de Adrian Monoranu pe 24 mai, 2010 7 comentarii

Cred ca e o intrebare pe care o vom vedea/auzi destul de des in majoritatea sondajelor ce se vor face in perioada urmatoare. Evident, ea este deja prezenta de ceva vreme insa daca focusul cade din ce in ce mai mult pe promovarea pe retelele de socializare, oamenii de marketing vor fi din ce in ce mai preocupati de cat timp stau romanii pe FB, Twitter, Netlog, Hi5, Neogen, etc.

Si slava Domnului, sa stiti ca romanii chiar stau destul pe aceste retele. Chiar eu sunt unul dintre ei, desi de curand pot sa spun ca mi-am depasit my Facebook addiction. 🙂 Problema e ca nu e de ajuns sa stii ca oamenii petrec timp pe aceste retele, ci mai important e sa stii ce fac odata ajunsi acolo. E simplu sa banuiesti ca vor sa se uite la poze, sa stea pe chat si sa joace jocuri insa sunt multe alte preocupari sau moduri de a-ti petrece timpul pe aici. Probabil ca difera foarte mult de varsta.

Spre exemplu, eu petrec cam 10 min pe zi cautandu-mi fosti colegi. De la generala pana la facultate. Imi face placere sa mai aflu una alta despre cei cu care obisnuiam sa-mi petrec timpul. Mi-ar fi de mare folos o aplicatie pentru asta. Sa pot de exemplu sa caut chestii specifice in profiluri in afara de nume, ca de exemplu scoala la care am studiat, etc. O alta chestie pe care o fac in mod frecvent pe Facebook este sa urmaresc linkurile prietenilor mei. Din pacate nu mai am prea mult timp sa fac asta acum dar de multe ori am aflat chestii interesante.

Intr-un post anterior am scris ca unii folosesc Facebook ca o prelungire a noptii petrecute la club si ca mijloc de a sparge gheata mult mai usor decat cu o conversatie probabil destul de derutanta fie de la zgomot, fie de la emotii. 🙂 Altii considera Facebook ca fiind un mod excelent de a comunica prin intermediul mesajelor, inlocuind mailul. Chiar saptamana trecuta am primit o propunere de colaborare prin intermediul unui mesaj. E vb de un tip care a auzit de mine, m-a cautat pe Facebook si mi-a trimis mesaj. Abia ulterior am inceput sa discutam prin intermediul mailului.

Asadar, retelele de socializare nu sunt numai despre poze, chat, jocuri si like sau unlike. Sunt despre stiri, amintiri, reintalniri, afaceri, etc. Sunt despre oportunitati si dezvoltare personala. Tocmai de aceea, atunci cand vrei sa folosesti retelele acestea pentru a te promova, trebuie sa stii foarte bine ce fac cei pe care vrei sa-i atingi pe aceste retele. Cine sunt consumatorii tai de pe FB? Early adopters, mass market, inovators? Cum ii atragi alaturi de brandul tau? Ce spune si ce face brandul tau pe FB? Acestea sunt doar cateva intrebari la care trebuie sa raspunzi inainte de a te pune pe treaba.

Succes! 🙂

More from my site

  • Aproape am renuntat la Facebook.Aproape am renuntat la Facebook.
  • Vel Pitar + social media = orice numai love nu!Vel Pitar + social media = orice numai love nu!
  • De ce este brandul mai important ca oricand?De ce este brandul mai important ca oricand?
  • Cum am supravietuit orelor online?Cum am supravietuit orelor online?
  • Epoca noilor imperii.Epoca noilor imperii.
  • Like, dislike si manipulare online.Like, dislike si manipulare online.
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Uncategorized Etichete: facebook, online, retele, socializare, timp

Comentarii

  1. Dana a zis

    24 mai, 2010 la ora 11:34 pm

    Concluzia trebuie sa stim „sa ne promovam”….pentru cine? cum? ce scop are promovarea..absolut adevarat, numai ca nu toti inteleg rostul acestor retele de socializare…si isi fac cont fara un scop anume..

    Răspunde
  2. mihai a zis

    25 mai, 2010 la ora 7:15 am

    Da,asa este.Unii isi fac conturi si scriu si se contrazic doar din principiu,ca sa faca si ei ceva,fara rost.Ii bruiaza pe cei care intr-adevar vor sa se promoveze,sau chiar au ceva interesant si inteligent de spus.

    Răspunde
  3. Ana a zis

    25 mai, 2010 la ora 5:07 pm

    Cam 2 ore pe zi max, si asta acum, ca m-am despartit de prietenul meu si eram curioasa sa vad ce face.

    Răspunde
  4. Iulian Lita a zis

    26 mai, 2010 la ora 10:45 pm

    timpul petrecut pe retele sociale, cu scopul de promovare a propriului site sau a propriei aface, se pune? 🙂 pt ca in cazul asta nu e vb neaparat de timp petrecut pe retele sociale, ci timp dedicat dezvoltarii afacerii sau prezentei pe net 🙂

    Răspunde
  5. Trodat a zis

    31 mai, 2010 la ora 2:54 pm

    nu pierd timpul pe nici o retea de acest gen, am prieteni suficienti ba chiar nu am timp sa ma vad cu ei…

    Răspunde
  6. rowiki a zis

    31 mai, 2010 la ora 8:50 pm

    Retelele de socializare sunt bune doar pentru promovare, pe mine nu prea ma incanta nicio retea in mod deosebit, le folosesc in interes de promovare.

    Răspunde

Trackbacks

  1. Tweets that mention Cat timp petreci pe retele de socializare online? | Marketing in cuvinte si imagini -- Topsy.com spune:
    25 mai, 2010 la 11:27 am

    […] This post was mentioned on Twitter by Marius Sescu, Cristian Filimon. Cristian Filimon said: RT @monoxid Cat timp petreci pe retele de socializare online? http://bit.ly/d10JIu […]

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d