Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Da un refresh vietii urbane cu Pepsi!

Scris de Adrian Monoranu pe 22 septembrie, 2011 6 comentarii

Acum aproape 5 ani m-am apucat de blogging, adica prin decembrie 2006. Prin 2008 eram deja cunoscut la nivel local si am fost invitat sa fiu gazda si moderator la IMTO, prima editie. Acolo l-am cunoscut pe Dragos Manac care ne-a zis ca in online tre sa treaca vreo 2 ani pana sa auda lumea de tine si vreo 4-5 pana se te bage lumea in seama. M-am gandit atunci ca doi ani deja trecusera, si incepeau sa ma cunoasca tot mai multi.

Apoi am fost invitat anul urmator ca speaker la IMTO, LinkYourBusiness si anul trecut la SMSIasi. Peste cateva zile merg la Brasov la Business Days si cu siguranta voi mai merge si alte evenimente de-aici inainte. Au trecut aproape 5 ani si saptamana trecuta am primit o propunere deosebita. Alta decat cele obisnuite de a vorbi la conferinte. Una pe care nu aveam cum s-o refuz pentru ca mi se potriveste la fix.

Ei bine, Pepsi Romania mi-a propus sa fiu ambasadorul lor in Iasi pentru o competitie de proiecte pe care tocmai o lanseaza azi pe 22 septembrie. E vorba despre Pepsi Refresh! Dupa succesul inregistrat in campania anterioara, cea a carei imagine a fost Inna si despre care sunt sigur ca ati citit destule, Pepsi lanseaza o noua competitie de idei/proiecte prin care doreste sa ofere posibilitatea oricui de a da un refresh orasului in care locuieste.

Ce inseamna „refresh”? Ar trebui sa schimbi ceva in orasul tau. Sa fie interesant, mind blowing si fun in acelasi timp. Poti sa vopsesti masinile parasite, sa vopsesti o cladire sau doar acoperisul acesteia, sa creezi un spatiu nou si deosebit, sa imbraci oamenii in haine speciale, sau orice altceva iti trece prin cap. E o competitie deschisa oricarei idei asa ca oricine poate participa!

Ce trebuie sa faci? Sa le povestesti ideea ta celorlalti intr-un mod cat mai convingator. Poti s-o scrii, s-o desenezi, s-o canti sau s-o filmezi, cum crezi tu ca te coafeaza mai bine. Apoi trebuie s-o urci pe pagina de Facebook a celor de la Pepsi prin intermediul aplicatiei pe care o gasesti acolo si sa primesti cat mai multe voturi. Important e sa fii convingator!

Ce ai de castigat? Sansa unica de a-ti pune proiectul in aplicare. Pepsi iti da 20.000 de dolari pentru asta! Gandeste-te ca poti sa schimbi orasul in care traiesti si toata lumea o sa vada cat de hotarat esti. Evident, ai sa devii cel mai tare din liceu, facultate, de la servici sau din fata blocului! 🙂

Cum si cand faci? E foarte simplu, trebuie sa urmaresti pasii de mai jos cu atentie. Nu e nimic complicat!

Etapa 1: Participantii isi inscriu ideile in perioada 22 sept – 19 oct, prin intermediul aplicatiei de FB de pe pagina PepsiRomania. Ideile inscrise pot fi votate si in aceasta perioada.

Etapa 2: 22 oct – 28 oct – este rezervata exclusiv votului. La finalul acestei perioada, vom alege top 50/100. La finalul acestei perioade, se va reseta numarul de voturi ale idelilor din top, pentru a da sanse egale ideilor respective (indiferent de momentul inscrierii in concurs).

Etapa 3: 25 oct – 31 oct – se voteaza ideile ramase pentru a se ajunge la Top 10.

Etapa 4: 5 nov – 19 nov – cele 10 idei care strang cele mai multe voturi vor ajunge in fata juriului pentru a fi evaluate, iar juriul va desemna castigatorul competitiei.

Cine si cum jurizeaza? Juriul e format din Mihai Dobrovolschi, Cristina Bazavan si Cabral Ibacka. Acestia vor lua in calcul daca ideea ta s-a incadrat in tema propusa, daca e originala, daca se poate pune in practica si care este impactul acesteia asupra comunitatii. Se dau punctaje de la 1 la 10 pentru fiecare idee si cea care strange cele mai multe puncte, castiga!!!

Ce premii se dau? Asa cum ziceam si mai sus, castigatorul primeste 20.000 de dolari iar banii se folosesc doar pentru a pune in practica ideea sa. Pe langa acest premiu, Pepsi mai premiaza saptamanal, pe toata perioada concursului cei mai activi doi comentatori (cu cate un hanorac urban) si cei mai activi doi votanti (cu cate un sac urban).

Sper ca Iasul sa fie reprezentat de cat mai multe idei pentru ca stiu ca avem multe minti capabile pe aici si de asemenea sper ca ideea castigatoare sa fie a unui iesean si sa putem schimba ceva in orasul nostru pentru ca are nevoie de un refresh cu siguranta! Asadar puneti-va pe treaba si da-ti drumul la idei. Nu uitati ca si modul in care va prezentati ideea va poate aduce multe voturi, nu doar ideea in sine! Succes tuturor si ne auzim prin comentarii!

PS. Daca esti blogger si vrei ca orasul tau sa aiba parte de un refresh, inscrie-te cu o idee dar mai presus, da mai departe mesajul meu in asa fel incat tot mai multi ieseni sa participe si sa voteze in acelasi timp ideile care li se par interesante si cu sanse de reusita! Bafta!

More from my site

  • Spiritul practic nu e suficient.Spiritul practic nu e suficient.
  • Voteaza iesenii in cursa Pepsi Refresh!Voteaza iesenii in cursa Pepsi Refresh!
  • Cum sa prezinti proiecte cu succes!Cum sa prezinti proiecte cu succes!
  • Ai incercat vreodata un Green Smoothie?Ai incercat vreodata un Green Smoothie?
  • Alearga si tu la Semimaraton Iasi!Alearga si tu la Semimaraton Iasi!
  • Proiectele de anul acesta au fost „BIO”.Proiectele de anul acesta au fost „BIO”.
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Uncategorized Etichete: competitie, idei, pepsi, proiecte, refresh, urban

Comentarii

  1. Costy a zis

    22 septembrie, 2011 la ora 3:12 pm

    Foarte tare, multumesc pentru informatie.
    In cazul in care ma va lovi creativitatea, poate ma bag si eu 🙂

    Răspunde
  2. Bianca a zis

    23 septembrie, 2011 la ora 1:34 pm

    juriul ma cam dezmageste …. dar initiativa celor de la pepsi e chiar tare si originala, mai terbuie doar un gram de inspiratie pentru a participa.:D

    Răspunde
  3. Berarul a zis

    26 septembrie, 2011 la ora 4:36 pm

    Decat pepsi, prefer o bere rece 🙂

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      27 septembrie, 2011 la ora 9:49 am

      @Berarul: Neaaah, prea multe restrictii. Tre sa ai 18 ani, sa nu te mai urci la volan dupa, etc. :))

      Răspunde
  4. Rares a zis

    27 septembrie, 2011 la ora 3:55 pm

    Bianca, da’ ce are juriul? Mie mi se par foarte bine alesi. Imi este cam mila de ei cand vor trebui sa aleaga! Am vazut o gramada de idei suuuper bune!

    Răspunde

Trackbacks

  1. Azi se lanseaza oficial Turnul Nostru. | Marketing in cuvinte si imagini spune:
    27 septembrie, 2012 la 10:27 am

    […] })(); TweetShareCam in urma cu un an de zile, mai exact pe 22 septembrie 2011, anuntam startul unei competitii ce avea sa fie foarte incinsa. Totul avea sa se desfasoare sub egida Pepsi Romania iar scopul era […]

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d