Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Concepe designul sacosei „Palas” si castiga 1000 de euro!

Scris de Adrian Monoranu pe 24 ianuarie, 2012 2 comentarii

Iata o miscare interesanta. Discutasem cu marketingul celor de la Iulius Group inca din vara despre asta si mi se paruse de atunci o idee buna. Intre timp insa a devenit o idee si mai buna si asta datorita unor ecouri nu tocmai pozitive aparute in comunitatea designerilor ieseni in momentul lansarii noii identitati Palas.

Mie identitatea mi se pare interesanta si cu siguranta a fost un task destul de dificil insa au fost destule voci care au contestat-o. Bine, daca ar fi sa luam pulsul comunitatii designerilor locali si nu numai, cred ca mai mereu vom gasi puncte de vedere contradictorii, mai ales pentru ca in fond si la urma urmei discutam despre creatie, viziune, simt estetic, lucruri care sunt extrem de subiective.

Anyway, acum Palas lanseaza o provocare pentru toti cei pasionati de design si nu e deloc una care sa nu fie luata in seama. Ideea e sa concepi designul sacosei de cumparaturi ce va fi folosita in ansamblul comercial Palas. Premiul e unul tentant, as zice, e vorba de 1000 de euro.

Nu va fi simplu intrucat brieful nu e tocmai usor de rezolvat, dar sunt sigur ca vor fi destui care vor da curs acestei provocari. Imi aduc aminte competitia prin care s-a facut mascota de la Universitatea „Al. I. Cuza” din Iasi si cati concurenti au fost atunci. Mecanismul de participare la concurs e simplu. Faci designul, il urci in format PDF (descriere, concept, design, simulare virtuala a sacosei) pe o pagina speciala a site-ului www.palasiasi.ro, denumita Concurs pana pe 29 februarie 2012 dupa care incepe jurizarea.

Un juriu format din reprezentanti ai Universitatii de Arte “George Enescu” Iasi, ai unei agentii de publicitate, ai Iulius Group, mass media si un designer profesionist vor alege 3 finalisti. Criteriile de selectie constau in principal in inovatie, originalitate, estetica, impact vizual, cromatica rezonanta brand-ului, precum si evidentierea Palas Mall tinand cont de intregul concept al ansamblului Palas. Desemnarea castigatorului se va face cu ajutorul juriului care va acorda puncte ce vor valora 50% din decizia finala, iar diferenta o vor reprezenta voturile fanilor Palas Iasi pe pagina de pe Facebook. Pe 14 martie 2012 va avea loc anunţarea câştigătorului. Regulamentul concursului se găseşte pe www.palasiasi.ro şi pe Facebook Palas Iaşi.

Parerea mea e ca aceasta decizie va provoca destui designeri si in felul acesta comunitatea locala se va simti implicata in proiect. Evident, parerile negative exprimate vis a vis de identitatea Palas nu vor disparea dar e o sansa pentru cei care au contestat-o de a-si arata maiestria. 🙂

Eu le urez succes tuturor participantilor si sa castige cel mai bun design. Sper sa avem multe lucrari inscrise in asa fel incat sa avem de unde alege. Bafta tuturor!

More from my site

  • Voteaza-ti sacosa preferata pentru Palas!Voteaza-ti sacosa preferata pentru Palas!
  • Mai ai o saptamana sa castigi 1000 de euro.Mai ai o saptamana sa castigi 1000 de euro.
  • Euro 2024 se vede la PalasEuro 2024 se vede la Palas
  • McDonald’s Romania deschide la Palas Iasi. (P)McDonald’s Romania deschide la Palas Iasi. (P)
  • Azi incepe Street Food Festival la Palas Iasi!Azi incepe Street Food Festival la Palas Iasi!
  • Cum s-a castigat Vocea Romaniei in 2016!Cum s-a castigat Vocea Romaniei in 2016!
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertoriale, cumparaturi, design, packaging, print, retail Etichete: 1000 euro, concurs, design, palas iasi, sacosa de cumparaturi

Comentarii

  1. ionela a zis

    25 ianuarie, 2012 la ora 1:00 am

    cine e pasionat de design le-ar placea sa o aiba

    Răspunde
  2. Giani a zis

    26 ianuarie, 2012 la ora 10:51 pm

    1000 de euro? Chiar suna bine 🙂
    Totusi e greu, vor fi multi participanti dar merita efortul pentru banii astia 🙂

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Pantene + Monica Barladeanu = good endorsement?
  • Inovative merchandising @Zara Iasi
  • Sunt obosit.
  • Acum e momentul sa apara liderii!
  • Cum alegi un om de marketing?

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d