Iata o miscare interesanta. Discutasem cu marketingul celor de la Iulius Group inca din vara despre asta si mi se paruse de atunci o idee buna. Intre timp insa a devenit o idee si mai buna si asta datorita unor ecouri nu tocmai pozitive aparute in comunitatea designerilor ieseni in momentul lansarii noii identitati Palas.
Mie identitatea mi se pare interesanta si cu siguranta a fost un task destul de dificil insa au fost destule voci care au contestat-o. Bine, daca ar fi sa luam pulsul comunitatii designerilor locali si nu numai, cred ca mai mereu vom gasi puncte de vedere contradictorii, mai ales pentru ca in fond si la urma urmei discutam despre creatie, viziune, simt estetic, lucruri care sunt extrem de subiective.
Anyway, acum Palas lanseaza o provocare pentru toti cei pasionati de design si nu e deloc una care sa nu fie luata in seama. Ideea e sa concepi designul sacosei de cumparaturi ce va fi folosita in ansamblul comercial Palas. Premiul e unul tentant, as zice, e vorba de 1000 de euro.
Nu va fi simplu intrucat brieful nu e tocmai usor de rezolvat, dar sunt sigur ca vor fi destui care vor da curs acestei provocari. Imi aduc aminte competitia prin care s-a facut mascota de la Universitatea „Al. I. Cuza” din Iasi si cati concurenti au fost atunci. Mecanismul de participare la concurs e simplu. Faci designul, il urci in format PDF (descriere, concept, design, simulare virtuala a sacosei) pe o pagina speciala a site-ului www.palasiasi.ro, denumita Concurs pana pe 29 februarie 2012 dupa care incepe jurizarea.
Un juriu format din reprezentanti ai Universitatii de Arte “George Enescu” Iasi, ai unei agentii de publicitate, ai Iulius Group, mass media si un designer profesionist vor alege 3 finalisti. Criteriile de selectie constau in principal in inovatie, originalitate, estetica, impact vizual, cromatica rezonanta brand-ului, precum si evidentierea Palas Mall tinand cont de intregul concept al ansamblului Palas. Desemnarea castigatorului se va face cu ajutorul juriului care va acorda puncte ce vor valora 50% din decizia finala, iar diferenta o vor reprezenta voturile fanilor Palas Iasi pe pagina de pe Facebook. Pe 14 martie 2012 va avea loc anunţarea câştigătorului. Regulamentul concursului se găseşte pe www.palasiasi.ro şi pe Facebook Palas Iaşi.
Parerea mea e ca aceasta decizie va provoca destui designeri si in felul acesta comunitatea locala se va simti implicata in proiect. Evident, parerile negative exprimate vis a vis de identitatea Palas nu vor disparea dar e o sansa pentru cei care au contestat-o de a-si arata maiestria. 🙂
Eu le urez succes tuturor participantilor si sa castige cel mai bun design. Sper sa avem multe lucrari inscrise in asa fel incat sa avem de unde alege. Bafta tuturor!
ionela a zis
cine e pasionat de design le-ar placea sa o aiba
Giani a zis
1000 de euro? Chiar suna bine 🙂
Totusi e greu, vor fi multi participanti dar merita efortul pentru banii astia 🙂