E un obiectiv pretentios dar mi l-am propus inca de acum 4-5 ani. Doar focusul s-a schimbat. Sau mai degraba subiectul cartii. La inceput ma gandeam sa scriu o carte despre aventurile unui tanar profesor in sistemul intortocheat educational roman. Apoi mi-am dat seama ca probabil nu e cea mai inteligenta decizie si m-am gandit ca as putea sa scriu o carte despre experientele mele de consultant de marketing, despre clientii cu care am lucrat, limitarile mele si ale lor, despre ineptiile pe care le-am auzit si despre oamenii fara scoala care m-au dat pe spate la modul pozitiv.
Acum ma gandesc sa scriu o carte despre oameni pur si simplu. Despre oameni si incredere. Despre modul in care ne influentam reciproc deciziile si despre cum aceste influente conduc la favorizarea unor branduri si la uitarea altora. Probabil cel mai potrivit titlu pe care l-am gasit pana acum este „Oamenii au incredere in oameni” si sunt pregatit sa le intorc lumea pe dos celor care inca nu cred in puterea ambasadorilor de brand. Trebuie doar sa-mi fac timp!
Pana acum idei sunt, case study-uri se pot face, subiecte garla. Mai trebuie doar timp pentru a pune pe foaie gandurile. Si uite asa ma apropii de momentul in care ne vom intalni la lansare. Hai ca am inceput sa sun ca autorii de best seller-uri si mi-o iau in cap. God help!
Scrie un comentariu!