Va rog sa observati ca la finalul articolului nu este niciun P intre paranteze. Nu-i un articol platit, nu particip la vreun concurs si nu am nici premii de dat.
Cand eram prin anul 3, am invatat despre disonanta cognitiva. Cel mai bun exemplu pentru a intelege aceasta notiune este situatia in care cumperi ceva ce stiai ca n-o sa-ti foloseasca sau care era din start nepotrivit pentru tine (ca atunci cand fetele isi cumpara o pereche de pantofi cu o marime mai mica stiind ca le vor strange si vor blestema momentul in care i-au cumparat) si apoi, odata ajuns la evaluarea cumpararii constientizezi prostia facuta. Partea proasta e ca noi romanii (si nu stiu daca e valabil doar la noi, dar eu aici traiesc si nu pot sa ma pronunt despre alte popoare) avem prostul obicei de a nu fi niciodata vinovati. Adica mereu cautam tapi ispasitori. Cum ar zice una din fetele din exemplul de mai sus: „fata, eu stiam ca mi-s mici dar m-a prostit vanzatoarea aia si am cedat presiunii!”. Iertati-mi misoginismul, insa vorba reclamei „dar eu nu ma pot abtine!”.
Tot la acelasi obiect, si la altele, mi s-a spus ca un client multumit este mult mai putin interesat de a transmite mai departe starea de satisfactie insa un client nemultumit cauta orice mijloace de a raspandi starea de insatisfactie, chiar daca este autogenerata. Statistic asa si este, mai ales cand noi nu trebuie sa parem vinovati, nu-i asa? Ei bine eu vreau sa contrazic statistica si sa transmit mai departe starea de multumire!
Pur si simplu vreau sa scriu acest articol pentru ca in ultima vreme am tot cumparat camasi de la D’s Damat si imi plac tare mult. Si de asemenea, scriu pentru ca mi se pare un brand care se promoveaza prea putin si as vrea sa-l ajut. Sunt un client multumit, da! Sunt camasi bune, din bumbac de buna calitate, se calca bine si le simt asa cum ar trebui sa se simta o camasa. Gulerele sunt ferme, mansetele la fel, croiul e perfect pentru mine si sunt suficient de lungi pentru a nu iesi din pantaloni ori de cate ori ridic mana mai sus de umar sau ma aplec sa ma inchei la sireturi. Ca profesor asta e un adevarat chin, pentru ca atunci cand vorbesc gesticulez mult si scriu la tabla iar cand ajung in birou la pauza imi dau seama deseori ca am camasa iesita din pantaloni la spate ceea ce nu e deloc placut si estetic.
Nu vreau sa spun nimic despre preturi. Unii le-ar putea gasi scumpe, eu le gasesc acceptabile iar in ceea ce priveste raportul calitate pret, acesta este net superior celorlalte marci pe care le-am incercat in ultimii ani. Poate doar cei de la Braiconf sa se apropie, desi si la ei sunt mai scumpe.
Ceea ce nu inteleg este de ce nu se promoveaza mai bine. Aproape tot timpul au oferte comerciale in magazin dar lumea nu prea stie de ele. Sigur, eu fiind client fidel le trec des pragul pentru ca m-am obisnuit insa lipsa unei promovari mai agresive face ca brandul sa fie necunoscut si neremarcat de catre multi barbati. Poate ca putin mai multa promovare pe canalele potrivite i-ar ajuta. Sunt atatia clienti multumiti care din pacate nu sunt incurajati sa-si impartaseasca starea de bine. Eu unul m-as putea vedea ca ambasador de brand pentru ei si uite, o fac fara sa fiu platit pentru asta!
Sursa foto: www.avmindirim.com
au si doua vanzatoare dragute parca 🙂
@Puscasul: 🙂 si servirea e esentiala. Si da, nu am de ce sa ma plang dar recunosc ca mi-au cam fost studente si cred ca beneficiez de un avantaj aici. 🙂
asta daca nu confund cumva magazinul. ca-s doua de haine barbatesti unul; langa celalalt acolo.E una una pe short-list de bifat pe teremen scurt si o am deja in „bataia pustii”…if you know what I mean :)).
Puteati si dumneavoastra sa puneti niste poze cu ele ca n-ati mai postat nici o poza cu femei frumoase in ultimul timp in articole
Buna! Cam ce preturi au? Intentionez sa cumpar o cravata cadou si am avut o oarecare retinere sa intru la D’s Damat.
@Ionescu A.: Cel mai bine e sa intri in magazin. O cravata e cam 70 de lei si sunt zeci de modele!
Multumesc pentru raspuns! Este un pret acceptabil, ma asteptam la ceva foarte scump.