Cred ca sunt vreo 6 ani de cand tot fac revelioane in zona Brasovului. In cea mai mare parte pe la Moeciu, de sus sau de jos, in functie de unde mai gasim vreo pensiune libera pe ultima suta de metri. Anul acesta din pacate o sa fac revelionul in Iasi pentru ca prietena mea e de serviciu, dar pe 2 vom pleca intr-o mica vacanta, evident tot la Brasov.
Anul acesta cautand pe net oferte de cazare si pensiuni am dat insa peste un altfel de brand local care mi-a atras atentia. E vorba de un brand de lactate denumit Familia Brasoveanu. Am investigat putin pentru ca ma gandeam ca e un business de familie la fel ca si un altul pe care l-am descoperit acum cativa ani si despre care am scris atunci.
Am aflat insa ca e un brand care apartine Fabricii de Lapte Brasov, producator de lactate prezent in Romania de 14 ani (cei care fac si Olympus) si ale carui produse le-am incercat de cateva ori. Familia Brasoveanu are trei categorii de produse – iaurt, telemea, lapte – și include opt sortimente diferite pe care bloggerii brasoveni deja le apreciaza.
Am aflat si ca brandul Familia Brasoveanu este unul orientat exclusiv local, adica produsele se gasesc doar in magazinele din zona Brasovului, ceea ce mi se pare chiar cool pentru comunitatea locala. Ce mi se pare mai interesant este ca laptele este colectat zilnic de la peste 30 de ferme aflate in imprejurimile Brasovului, la minimum 600 de metri altitudine. Iata ce spune mai jos si directorul fabricii, Ilias Pliatsikas, intr-un comunicat de presa:
„Familia Brasoveanu s-a nascut din dorinta noastra de a le darui brasovenilor produse delicioase, realizate din cele mai proaspete ingrediente. Totodata, intentia noastra este de a participa la sustinerea brandului «Brasov», dar si de a sprijini economia locala a orasului care, odata cu deschiderea fabricii, a devenit casa noastra. De aceea, ne-ar bucura ca Familia Brasoveanu sa ajunga pe mesele tuturor familiilor din Brasov”.
Personal consider ideea ca fiind foarte ok. Sprijina comunitatile locale, micii producatori zootehnisti si ofera locuri de munca si un produs de calitate brasovenilor, castigand respectul si sustinerea acestora. Cu asemenea strategie nici nu mai ai nevoie sa investesti in CSR pentru ca deja se creeaza o afinitate puternica fata de brand. Patriotismul local rezolva problema. Bravo!
Mai multe detalii gasiti pe www.familiabrasoveanu.ro și www.facebook.com/FamiliaBrasoveanu.
Sursa foto: www.regiuneacentru.ro
Scrie un comentariu!