Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Wok On By – savoare in fiecare cutie!

Scris de Adrian Monoranu pe 14 noiembrie, 2014 Lasă un comentariu

Trebuie sa recunosc ca prima data cand am auzit de Wok On By am avut indoieli cu privire la niste aspecte. Am observat ulterior ca si prietenii carora le-am povestit despre, au avut cam aceleasi reactii. Probabil zicala aceea cu cine se aseamana se aduna e adevarata. Nu degeaba suntem prieteni, se pare ca si gandim la fel. Wok On By este o alternativa la restaurantele traditionale, si cand spun traditionale ma refer la cele pe care le-ai putut testa fizic. Adica le-ai trecut pragul, te-ai asezat la mesele lor, ai interactionat cu chelnerii lor si le-ai gustat mancarea. Wok On By e altfel pentru ca face doar livrari la domiciliu. Mancare asiatica, gatita la wok, cu multa pasiune si cu gust excelent. Cam asta sunt ei in cateva cuvinte. Dar tocmai pentru ca sunt altfel, clientii sunt putin reticenti.

„Unde sunt astia?” sau „Unde au restaurant?” au fost intrebarile pe care le-am primit de fiecare data cand discutat cu cate un prieten despre Wok On By. Cand auzeau ca fac doar livrari apareau indoielile si la fel mi s-a intamplat si mie. Am aflat insa ulterior cine e in spatele proiectului si indoielile au disparut. Dupa ce am incercat o data, a trebuit sa mai incerc si a doua oara, si a treia oara, pana cand mi-am dat seama ca trecuse deja o saptamana de cand mancam de la ei cel putin o data pe zi. Si trebuie luat in considerare faptul ca eu nu sunt un mare fan al bucatariei asiatice.

Ce te faci insa daca nu stii cine e in spatele wok-ului? Cum castigi incredere? Cum castiga cel din spatele wok-ului increderea clientilor? Pentru ca pana a-i convinge sa testeze e cale lunga. Lipsa locului fizic de interactiune este o piedica importanta. Insa cel din spatele wok-ului nu e doar un bucatar, e o persoana care gandeste si in termeni de marketing. A inteles ca oamenii vor trebui convinsi din aproape in aproape, prin recomandari ale prietenilor, ale cunoscutilor, ale unor persoane cu influenta. Tocmai de aceea scriu si eu acest articol astazi. Ceea ce vreau insa sa intelegeti este ca articolul de fata nu e doar un alt advertorial. Il scriu din doua motive. Unul pentru ca e o lectie de marketing direct foarte buna. Al doilea, pentru ca mancarea de la ei mi-a ramas pe suflet.

Sa va spun acum si ce am incercat eu de la ei. Sistemul de comanda e simplu. Pornesti de la o baza (sunt mai multe alternative de tip orez, paste, taietei sau legume), adaugi pana la 4 ingrediente (si aici sunt cel putin 15 optiuni diferite, de la carne pana la diferite tipuri de legume sau fructe si ciuperci), asezonezi cu un sos (deocamdata sunt 6 alternative din care poti alege) si adaugi dupa gust un topping pe masura (evident si aici sunt mai multe variante). Dupa ce ti-ai creat felul principal, poti adauga un desert si o bautura si meniul este complet. Nu mai ramane decat sa astepti sosirea baiatului de la livrari. In cele 4 zile in care am mancat de la ei, impreuna cu Alina, am incercat cam toate bazele in diferite combinatii cu ingrediente si sosuri. Mie mi-au placut cel mai mult taieteii din ou, carnea de porc si de pui, ciupercile mu-err si sosurile sweet and sour sau sweet and chilli.

In mod normal n-as putea manca acelasti tip de mancare in fiecare zi. Ma plictisesc repede si imi place sa incerc chestii diferite. La cei de la Wok On By am gasit si diversitate si de asemenea, contrar asteptarilor mele (in urma altor experiente cu restaurante asiatice), nu m-am simtit niciodata „incarcat la burta” cum se spune in termeni populari. Mancarea ajunge mereu calda, altfel nici n-ar avea farmec, primesti si furculita si betisoare (apropo, in aceste 4 zile am invatat si eu in sfarsit sa folosesc betisoarele cu pricina), si un mesaj foarte simpatic din partea bucatarului. 🙂 La noi a durat in medie cam 35-40 de minute in functie de complexitatea felurilor comandate. Cand am comandat si desert a durat inca 5 minute in plus pentru ca, la fel ca si felul principal, desertul este preparat pe loc.

A trecut cam o saptamana de cand am comandat ultima data si chiar vorbeam aseara cu Alina si-mi spunea ca ii este pofta de Wok On By iarasi. Mi-a spus de asemenea ca deja colegii ei de servici au comandat si am rugat-o sa le ceara feedback. Deja o facuse. Am adaugat feedback-ul lor la feedback-ul primit si de la prietenii mei care au comandat intre timp si iata mai jos o lista de pros si cons.

Pros:

– gust foarte bun, ingrediente de calitate, posibilitate de a face nenumarate combinatii, concept interesant, livrare relativ rapida.

Cons:

– unii considera ca mancarea e putin cam sarata (probabil din cauza sosului de soia folosit), altii ar vrea sa aiba meniuri deja create (sa nu trebuiasca sa aleaga ei combinatiile de fiecare data – din punctul meu de vedere cred ca aici s-ar putea rezolva cu niste conturi pe site unde sa-ti configurezi propriile feluri si sa alegi dintre acelea ori de cate ori dai comanda), unii au reclamat lipsa locului fizic unde sa poata testa, iar altora pretul li s-a parut sa fie un pic cam mare la un meniu mai bogat in ingrediente.

Din punctul meu de vedere, avand in vedere ca e mancare asiatica (si asta n-a fost niciodata prea ieftina), nu mi se pare scump. E adevarat ca nu poate rivaliza cu restaurantele care ofera meniul zilei la 15 lei dar si calitatea e alta. In plus, poti comanda oriunde: la birou, in parc, pe strada etc. Am apreciat la ei inventivitatea si indrazneala. Despre restul am zis. Recomandarea mea: incercati taietei din ou, carne de pui, ciuperci mu-err, bambus si sweet and sour! 🙂

Wok On By

More from my site

  • Inscrie-te la Gradinita de Manageri!Inscrie-te la Gradinita de Manageri!
  • Tu cum vezi Iasiul in viitor?Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Hangouts – Gist Iasi.Hangouts – Gist Iasi.
  • Hangouts – BinduHangouts – Bindu
  • Hangouts – August no.2Hangouts – August no.2
  • Hangouts – Moshe Studio.Hangouts – Moshe Studio.
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: food Etichete: iasi, livrare la domiciliu, mancare asiatica, thai food, wok on by

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Masoara-ti puterile cu Ion Oncescu.
  • Second Life the newest playground for major brands
  • Hai sa ne batem joc de noi!
  • Azi merg la The Dark Knight Rises in avanpremiera la IMAX.
  • Learn to crop!

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

 

Încarc comentariile...
 

    %d