Dupa cum deja stiti, anul acesta mi-am facut revenirea pe zona de public speaking. Am inceput timid raspunzand la o invitatie a celor de la Rotary Iasi unde mi-am adus aminte ce diferente mari exista intre publicul captiv de la universitate si publicul dinamic din afara acesteia. A urmat BuzzCamp si cred ca m-am descurcat binisor, cel putin asta a fost concluzia trasa dupa feedback-ul primit. Acum e momentul sa revin pe scenele mari si cred ca cel mai potrivit loc e Business Days, un eveniment drag mie la care am fost prezent ca speaker in 2 randuri si ca participant nici nu mai stiu de cate ori. Raspunsul la invitatia lui Lazslo a fost unul firesc si iata-ma prezent pe „tabloul principal”. Va povestesc imediat ce si cum.
Workshop-ul la care voi fi speaker se numeste Branding si pozitionare pe piata. Clar ma voi simti ca acasa cu acest subiect si abia astept sa primesc intrebarile celor din sala. Sper sa fie intr-un numar mare pentru ca avem si o sala pe masura. Ne vedem pe 1 iulie de la 16.30 la 18.10 in sala Chopin din cadrul Congress Hall Iasi. Asta inseamna ca vom avea aproape 300 de locuri. Stiu, o sa spuneti ca 300 de oameni sunt multi pentru un workshop dar vom fi 5 speakeri cu multa experienta si cu si mai mult knowledge de share-uit. Din lista de subiecte abordate sunt de mentionat:
- Cum se ajunge din momentul crearii pana in momentul in care se poate spune cu certitudine ca un brand are succes?
- Care sunt ingredientele unui brand de succes?
- Care este valoarea unui brand? Cum o evaluam?
- De ce este importanta pozitionarea corecta pe piata a produselor si serviciilor?
- Cum setam strategia de marketing si politicile de pret in functie de pozitionare?
- Ce facem atunci cand am pozitionat incorect produsele sau serviciile pe piata, dar ne dam seama de acest lucru doar in timp?
- Cand si de ce sa apelam la consultanti in branding sau pozitionare?
Va fi o experienta interesanta pentru toata lumea, cu atat mai mult cu cat sper ca in sala sa fie oameni interesati de subiect. Orice eveniment la care particip ca speaker este o experienta de learning pentru mine. Asta pentru ca de fiecare data incerc sa invat si eu cat mai mult de la cei de langa mine sau din fata mea.
Daca aveti intrebari sau sugestii vis a vis de subiecte din zona brandingului si a pozitionarii despre care ati dori sa vorbesc, astept sa le primesc in zona de comentarii la acest articol sau prin mesaje pe pagina de Facebook. Asadar, ne vedem pe 1 iulie la Business Days Iasi 2015!
Scrie un comentariu!