… sau cum poate fi o mocirla un instrument de PR? Niciodata n-am fost foarte convins de treaba aia cu „any publicity is good publicity”. Nici acum nu sunt. Dar mocirla de la Electric Castle ma pune putin pe ganduri. De vreo 2 zile vad pe la stiri si pe retelele de socializare numai update-uri cu noroiul de la festival. Se comenteaza in ambele directii, si pro si contra, dar se vorbeste despre Electric Castle la greu. Unii ar spune ca mocirla l-a transformat intr-un fiasco. Cei care vand cizme de cauciuc sunt impotriva. Parerile sunt impartite.
Mi-au placut cateva articole citite pe site-uri de satira. Chiar bune. Si cateva meme-uri mi-au dat motive serioase sa ranjesc cu gura pana la urechi. Dar pana la urma, cu toate ironiile si rasetele copioase, oamenii tot se distreaza. Namol sau nu, muzica tot e acolo, artistii tot se dau in spectacol si hipsterii isi etaleaza gumarii si cizmele de cauciuc. Probabil se gandesc deja fara tagada la editia urmatoare. Oare ce-o mai fi si atunci?
Imi aduc aminte ca in primul an a fost o furtuna intr-una din zile, de toata lumea s-a tirat imediat. Si ce, asta nu i-a oprit sa vina iarasi a doua zi si la editia urmatoare. Asa cum nici noroiul de acum n-o sa-i opreasca sa vina la anul. Ba mai mult, as spune ca mocirla e cel mai bun lucru care i s-a intamplat festivalului la editia asta. Oricum trebuiau sa se diferentieze de Untold cumva. Asa ca una peste alta, Electric-ul de anul asta va fi tinut minte mai dihai ca orice alta editie. Poa’ sa scrie lumea cat o vrea, pun pariu ca si la anul va fi plin. Si cine stie, poate vor face un namol party asa de dragul lui 2015. Si toata lumea o sa zica: „hai ma ca n-a fost chiar asa rau!”.
Viva la mocirla!
Photo credit: www.b1.ro
Cătălin Baciu a zis
N-a fost rau pentru ca hipsterii + oamenii care s-au dus sa se distreze au ramas acolo. Nu te duci de la Bucuresti la Cluj ca sa te intorci a doua zi 🙂 Degeaba au incercat sa repare ceva, s-au facut de ras (la organizatori ma refer).