Romanul s-a nascut poet si de atunci tot il chinuie talentul. De asta nu numai ca ne pricepem toti la publicitate dar mai suntem si un popor de copywriteri. Si copywriterul sef zilele astea e insusi ministrul agriculturii cu a sa campanie Alege Oaia. Toti am ras de numele asta si s-au facut tot felul de glume pornind de la numele ministrului si animalul pe care il promoveaza asa de mult. Dar acum lucrurile au intrat pe un teritoriu nou. Moldova.
Si cum campania asta face un fel de circuit prin tara, zilele acestea a poposit la Iasi, in laterala Prefecturii, in spatele fostului Moldova Mall. Pentru cei care ati trecut pe acolo, probabil ca v-a sarit in ochi (n-avea cum altfel) urmatorul mesaj.
Astfel ca noi, moldovenii, care suntem mama si tata tuturor poetilor, am zis ca nu e suficient de dubios numele campaniei si l-am dus la un alt nivel. De ce? Pentru ca alaturi de oaie, ne-am gandit sa mai promovam si niste producatori locali de vin. Nimic anormal, ca niste pastrama buna de berbecut merge oricand stinsa cu un paharel de vin. Doar ca mesajul asta cu Vin la Oaie duce copywritingul la un alt nivel.
Hai noroc si s-aveti pofta. Numai sa aveti grija cu vinul, sa nu cumva sa o faceti de oaie! 😉
Scrie un comentariu!