Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Dragostea de carte schimba lumea!

Scris de Adrian Monoranu pe 19 februarie, 2019 Lasă un comentariu

Cand eram mic nu visam vreodata sa fiu marketer. Nu pentru ca am crescut pana la 10 ani in comunism, ci pentru ca nu cred ca e vreun tanc care sa-si doreasca sa fie marketer. Dar m-au atras intotdeauna lucrurile care pareau nelalocul lor. Si probabil de asta am ajuns sa fiu marketer, pentru ca in domeniul asta trebuie sa faci chestii nelalocul lor ca sa reusesti sa atragi atentia si sa te diferentiezi. 

O astfel de campanie „nelalocul ei” este ceea ce fac cei de la Iulius Mall in Iasi in asa-zisa luna a iubirii. In loc sa vedem inimioare si Cupidoni aruncand cu sageti, marketerii lor ne propun un trade. O campanie de CSR in care noi, vizitatorii si clientii Iulius Mall sa oferim dragoste nu neaparat perechilor noastre, ci unor persoane care nu beneficiaza de prea multa dragoste on a daily basis. 

Trebuie sa recunosc ca e o campanie curajoasa. Sa le spui oamenilor in ziua de azi ca dragostea de carte e importanta cand acestia vor sa vada doar clisee cu inimioare, iti trebuie tupeu. Dar scopul nobil al campaniei e mai presus de orice cliseu. Mai jos va las un fragment din comunicatul lor de presa, sa auziti chiar din „gura” lor ce urmaresc. Mie unul mi se pare foarte cool si am fost deja sa donez o carte. 

În luna iubirii, Iulius Mall le propune ieșenilor să celebreze dragostea într-o manieră inedită, implicându-se într-o campanie socială, care îşi propune să doteze biblioteci școlare din mediul rural. „Din dragoste de carte”, clienții Iulius Mall îi pot ajuta pe copiii mai puţin norocoşi să păşească în tărâmurile fermecate ale poveştilor și să le deschidă noi orizonturi de cunoaștere.

Ieşenii care doresc să le facă o bucurie şcolarilor din mediul rural sunt aşteptaţi la „colţul de lectură”, amenajat la etajul întâi al mall-ului (Piaţeta Horn). Campania „Din dragoste de carte” se va derula în perioada 14 – 28 februarie 2019 şi este organizată de Iulius Mall în parteneriat cu Librarium.

Volumele donate din inimă vor fi dăruite şcolilor cu biblioteci modeste sau chiar inexistente din două comune ieşene: Victoria şi Cucuteni. Pot fi donate cărţi de poveşti, beletristică, manuale, atlase, culegeri şi teste, dicţionare, enciclopedii, cărţi de cultură generală, lecturi esenţiale din bibliografia şcolară sau orice altă carte care îi va ajuta pe copii să se educe şi să îşi dezvolte vocabularul şi imaginaţia.

N-am avut o carte la mine, dar am cumparat rapid una si am primit la schimb un voucher cu o reducere de 10% la carti de la Librarium, 2 stickere si un semn de carte. Sper ca micutilor sa le placa istoria la fel de mult precum mi-a placut si mie cand eram de varsta lor. Pentru ca cine nu-si cunoaste istoria e condamnat sa o retraiasca!

Vino si tu si doneaza o carte, la Iulius Mall!

din dragoste de carte

More from my site

  • Sa zicem pe romaneste Happy Dragobete.Sa zicem pe romaneste Happy Dragobete.
  • Welcome Pack to College! (p)Welcome Pack to College! (p)
  • Inca o dovada ca statul nu e un business.Inca o dovada ca statul nu e un business.
  • Vin la Oaie!Vin la Oaie!
  • The Communication Pancake.The Communication Pancake.
  • Vrei sa pleci moca in America? (p)Vrei sa pleci moca in America? (p)
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertoriale Etichete: campanie, din dragoste de carte, dragobete, iulius mall, valentine's day

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Pantene + Monica Barladeanu = good endorsement?
  • Inovative merchandising @Zara Iasi
  • Sunt obosit.
  • Acum e momentul sa apara liderii!
  • Cum alegi un om de marketing?

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

 

Încarc comentariile...
 

    %d