Citeam mai devreme blogul Bogdanei despre viata de dincolo de TV. Bogdana spune ca in Romania se pune prea putin accent pe advertisingul din afara TV-ului si ca nu se poate crea valoare pentru brand pe celelalte canale deoarece nu exista insight-uri specifice. Probabil pentru ca publicul este atat de ahtiat dupa TV. Astfel se declara impresionata de campania celor de la Millennium si de initiativa lor de a amplasa un brad de Craciun imens in mijlocul Bucurestiului. Imediat in vin in minte doua chestii si vreau sa vi le impartasesc.
1. Exista campanii pline de insight care sunt orientate strict catre radio, OOH sau web. Am si un exemplu foarte semnificativ. Il gasiti aici, la Ina si despre care am comentat in josul aceleiasi pagini, impreuna cu Razvan. Sincer mi se pare insightfull.
2. Mi-am adus aminte de o imagine pe care am primit-o recent de la Gusty (btw, merci). Iata ce inseamna bad placement. Urmariti sloganul.
Poza a facut deja inconjurul blogosferei asa ca poate parea veche. Am gasit-o si la Zoso si la traficul pe care il are cred ca deja au vazut-o cateva zeci de mii bune de internauti. Naspa nu?
Razvan a zis
Cam naspa, asa se intampla cand alegi locurile doar pe hartie si nu vezi destul de bine cum stau lucrurile in teren. Chiar mi-a spus o prietena ca a vazut ipostaza asta in timp ce astepta in statie.
sis a zis
:)Ce pot sa zic? Rad in hohote de minute intregi. Intradevar, naspa si de acord cu Razvan, cam asta se intampla cand marketerii sunt lipiti de birouri.
Adrian Monoranu a zis
E de plans. Intradevar e vina celor de la marketing. Lipseste monitorizarea implementarii campaniei outdoor si asta e trist. Strica toata munca celor ce au gandit strategia. Se intampla si la case mai mari totusi. Daniela scria ceva despre asta pe aici http://ccpstuff.blogspot.com/2007/11/bad-media-planningse-intampla-si-la.html
sarjiulica a zis
😀 prea tare … millenium bank acorda credite si pe lumea cealalta :))… nu nu nu :))….Millenium Bank te baga in mormant :)) sau :))sa apicam la absurd asocierea (milka-marmota) marmura de cea mai buna calitate, sculptori profesionisti astupa „groapa” din bugetul tau :)) intra in mormant ahahhaha welcome to millenium bank :))
Adrian Monoranu a zis
Bai Sergiulica, asta cu groapa din bugetul tau mi se pare foarte tare. Esti creativ de nota 10 dar sa te vad si la planning cum stai. Dupa aia mai discutam. 🙂
sarjiulica a zis
la seminar la seminar :))
sarjiulica a zis
stai asa ca abia acum le-am vazut „sloganul” –viata ne inspira– cu mormantul in fundal deja ma gandesc ca nu ne duce la prea multe pe noi romanii :)) uof portughezii astia si bancile lor
Ala de intra zilnic a zis
da fratica, auzi la ei.. II INSPIRA VIATA, fir-ar mama lor de gropari, ca de fapt asta sunt bancile . nu?