Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.

Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Publicitate outdoor – intre norme si diferentiere.

Scris de Adrian Monoranu pe 1 aprilie, 2023 Lasă un comentariu

publicitate

Recent, o primarie de sector din Bucuresti a dat publicitatii un nou regulament ce prevede modul in care poate fi facuta promovarea brandurilor in outdoor pe raza sectorului respectiv. Regulamentul contine mai multe capitole dar mie mi-a atras atentia in special capitolul 5. Sectiunea II din capitolul respectiv vorbeste despre amplasarea mijloacelor de publicitate pe […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising Etichete: norme, outdoor, publicitate, reguli

Am facut un internship de PPC la Canopy

Scris de Adrian Monoranu pe 23 iunie, 2021 Un comentariu

internship

Se spune ca dupa 40 de ani dorinta oamenilor de a invata lucruri noi scade destul de mult. Avem tendinta sa ne refugiem in zona noastra de confort dar, cred ca e ok totusi sa spunem DA unor noi provocari. Si uite asa m-am inscris la un internship organizat de agentia Canopy ca sa invat […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, online marketing Etichete: canopy, facebook ads, google ads, internship, online marketing, ppc

Marketing nu inseamna numai conversii.

Scris de Adrian Monoranu pe 21 noiembrie, 2020 Lasă un comentariu

conversii

Toata lumea isi doreste vanzari, deci conversii. Manageri si antreprenori, experimentati si novici la gramada, atunci cand sunt intrebati care este scopul marketingului iti raspund la unison ca acesta trebuie sa produca vanzari. Pentru ca d’aia fac business, sa obtina profit. Si cum profitul nu se face fara vanzari, prin urmare cheltuie pe marketing in […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, Marketing, online marketing, social media Etichete: awareness, conversii, Marketing, reach

Millennials – how to „catch” them?

Scris de Adrian Monoranu pe 14 decembrie, 2019 Lasă un comentariu

millennials

Thursday I was invited to speak to the students of PRIME Iasi about a very interesting subject – how to catch millennials? And since I did not prepare a visual presentation, I thought it would be maybe useful for them (and you) to have a transcript of what I actually said. It was a very […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, consumer psychology, Marketing, Public speaking

Influenceri cu publicitatea la vedere?

Scris de Adrian Monoranu pe 7 septembrie, 2019 3 comentarii

Luand in considerare noul val de influenceri care isi imping produsele pe care le endorseaza tot mai puternic pe timeline-urile noastre si de asemenea faptul ca platformele Facebook dar si Google au din ce in ce mai multe reclame, imi dau seama ca de fapt mai bine de 60% din contentul care imi este livrat […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, Blogging Etichete: advertising, Blogging, campanii, influenceri, publicitate, vlogging

Bugetul de promovare – cum il estimam?

Scris de Adrian Monoranu pe 22 ianuarie, 2019 2 comentarii

bugetul de promovare

Una dintre cele mai mari provocari ale marketerului este sa estimeze corect bugetul de promovare. Nu sunt putini cei care au nevoie de ajutor in aceasta directie si asta pot sa va spun numai uitandu-ma la cate cautari sunt facute pe google pe acest subiect. Chiar si manageri de marketing experimentati au dificultati pe linia […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, Marketing Etichete: bugetul, estimare, marketer, Marketing, metode, promovare, vlog

Hai acasa, hai cu mine, avem joburi pentru tine!

Scris de Adrian Monoranu pe 20 decembrie, 2018 Lasă un comentariu

lidl-aeroport-iasi

Se pare ca nu prea pot sa stau departe de aeroporturi. Chiar si atunci cand nu am de plecat undeva, imi fac de treaba si tot ajung pe acolo. Aseara de exemplu, am avut de asteptat pe cineva care sosea in tara din Germania. Pana aici nimic special. Doar ca in aeroporturi se intampla multe […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, consumer psychology, retail Etichete: aeroport iasi, bun venit acasa, depozit roman, lidl, mesaje, recrutare

The best Super Bowl Ad in 2018.

Scris de Adrian Monoranu pe 5 februarie, 2018 Lasă un comentariu

Creating great Super Bowl commercials was never an easy job. Everything has to look impeccable. It has to fill in that gap in the mind of the viewer and leave a great impression, regardless of the brand it stands for. It has to be natural but yet outstanding. Because expectations are always high and the […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, sports marketing Etichete: ad, commercial, reclama, super bowl 2018, tide

Cea mai depresiva zi – Blue Monday!

Scris de Adrian Monoranu pe 15 ianuarie, 2018 Lasă un comentariu

wintopice-gheatapozitiva-bluemonday

N-am laudat de mult o campanie din Iasi, de oricare ar fi ea. Unele mi-au atras atentia dar nu m-au motivat suficient. Astazi insa una m-a facut sa astern cateva randuri aici, chiar daca mai scrisesem un post de dimineata, iar eu rareori scriu doua articole in aceeasi zi. Campania mi-a atras atentia nu neaparat […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, facebook, online marketing Etichete: blue monday, creative advertising, gheata pozitiva, iasi, wintopice

Avem nevoie de reclame mai simple?

Scris de Adrian Monoranu pe 15 ianuarie, 2018 2 comentarii

reclame stupide

Imi aduc aminte cu placere de perioada „romantica” a advertisingului romanesc, anii 2003-2008. Apoi a venit criza si bugetele s-au dus naibii. Cand ne-am revenit din criza, deja totul se mutase pe online si putinii visatori care au ramas in publicitate s-au trezit ca trebuie sa faca reclame pentru cu totul alt target.  Ieri sau […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Academic, advertising, consumer psychology, editoriale Etichete: creier, generatii, informatii, procesare, reclame

  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 39
  • Pagina următoare »
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • Amelia la E ok să faci schimbări în cariera
  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Microsoft, Family Guy, Mashable si strategia
  • Caravana Bookland vine la Iasi
  • Bergenbier – editia galbena
  • Ai incercat vreodata un Green Smoothie?
  • ZooZoo de la Vodafone. Un mod genial de a defini insight-ul!

Etichete

advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

 

Încarc comentariile...
 

    %d