Recent, o primarie de sector din Bucuresti a dat publicitatii un nou regulament ce prevede modul in care poate fi facuta promovarea brandurilor in outdoor pe raza sectorului respectiv. Regulamentul contine mai multe capitole dar mie mi-a atras atentia in special capitolul 5. Sectiunea II din capitolul respectiv vorbeste despre amplasarea mijloacelor de publicitate pe […]
Am facut un internship de PPC la Canopy
Se spune ca dupa 40 de ani dorinta oamenilor de a invata lucruri noi scade destul de mult. Avem tendinta sa ne refugiem in zona noastra de confort dar, cred ca e ok totusi sa spunem DA unor noi provocari. Si uite asa m-am inscris la un internship organizat de agentia Canopy ca sa invat […]
Marketing nu inseamna numai conversii.
Toata lumea isi doreste vanzari, deci conversii. Manageri si antreprenori, experimentati si novici la gramada, atunci cand sunt intrebati care este scopul marketingului iti raspund la unison ca acesta trebuie sa produca vanzari. Pentru ca d’aia fac business, sa obtina profit. Si cum profitul nu se face fara vanzari, prin urmare cheltuie pe marketing in […]
Millennials – how to „catch” them?
Thursday I was invited to speak to the students of PRIME Iasi about a very interesting subject – how to catch millennials? And since I did not prepare a visual presentation, I thought it would be maybe useful for them (and you) to have a transcript of what I actually said. It was a very […]
Influenceri cu publicitatea la vedere?
Luand in considerare noul val de influenceri care isi imping produsele pe care le endorseaza tot mai puternic pe timeline-urile noastre si de asemenea faptul ca platformele Facebook dar si Google au din ce in ce mai multe reclame, imi dau seama ca de fapt mai bine de 60% din contentul care imi este livrat […]
Bugetul de promovare – cum il estimam?
Una dintre cele mai mari provocari ale marketerului este sa estimeze corect bugetul de promovare. Nu sunt putini cei care au nevoie de ajutor in aceasta directie si asta pot sa va spun numai uitandu-ma la cate cautari sunt facute pe google pe acest subiect. Chiar si manageri de marketing experimentati au dificultati pe linia […]
Hai acasa, hai cu mine, avem joburi pentru tine!
Se pare ca nu prea pot sa stau departe de aeroporturi. Chiar si atunci cand nu am de plecat undeva, imi fac de treaba si tot ajung pe acolo. Aseara de exemplu, am avut de asteptat pe cineva care sosea in tara din Germania. Pana aici nimic special. Doar ca in aeroporturi se intampla multe […]
The best Super Bowl Ad in 2018.
Creating great Super Bowl commercials was never an easy job. Everything has to look impeccable. It has to fill in that gap in the mind of the viewer and leave a great impression, regardless of the brand it stands for. It has to be natural but yet outstanding. Because expectations are always high and the […]
Cea mai depresiva zi – Blue Monday!
N-am laudat de mult o campanie din Iasi, de oricare ar fi ea. Unele mi-au atras atentia dar nu m-au motivat suficient. Astazi insa una m-a facut sa astern cateva randuri aici, chiar daca mai scrisesem un post de dimineata, iar eu rareori scriu doua articole in aceeasi zi. Campania mi-a atras atentia nu neaparat […]
Avem nevoie de reclame mai simple?
Imi aduc aminte cu placere de perioada „romantica” a advertisingului romanesc, anii 2003-2008. Apoi a venit criza si bugetele s-au dus naibii. Cand ne-am revenit din criza, deja totul se mutase pe online si putinii visatori care au ramas in publicitate s-au trezit ca trebuie sa faca reclame pentru cu totul alt target. Ieri sau […]
- 1
- 2
- 3
- …
- 39
- Pagina următoare »
Comentarii recente