Cu cateva zile in urma, pe cand traversam o pasarela in Iasi am zarit un mare billboard pe care vi-l arat si voua acum. Mi-a atras atentia. Culmea nu neaparat tipa din imagine cat mai degraba mesajul. I-am aplicat repede un V8 in fata dar din cauza zoom-ului a iesit un pic cam neclara imaginea. Sper sa se vada totusi scrisul.
Nici nu stiu ce sa zic. E prima data cand raman fara cuvinte. In mod normal as zice „la naiba! ce-i cu tampenia asta?” dar acuma nici asta n-as putea spune. Mesajul spune ce spune si imaginea. Da, femeia e buna. Daca o fi scris alea de pe tabla si chiar stie ce inseamna o mai fi si desteapta. Dar ca sa spui ca publicitatea e buna si desteapta si sa folosesti o asemenea analogie e de rasul curcilor. Adica cum? Pui o gagica buna pe un poster si gata ai atras atentia catre agentia ta. Super! Asta merge la bere si la seminte frate, dar sa te folosesti de trucul cu gagica pentru a promova o agentie. Com’on! Am aruncat o privire si pe site-ul lor. Nu mai zic nimic. Tipic. Atat!
Maine am treaba pe la ei! Interesant …afisul!
Tine-mi pumnii 🙂
Ce tare! Trec in fiecare zi pe langa afisul asta mare. Niciodata nu am citit mesajul. Tot timpul am crezut ca e reclama la prezervative:)))
nu a spus nimeni ca publicitatea pe care ti-o faci trebuie sa fie inteligenta. la urma urmei, tot ceea ce vrei si trebuie sa faci e sa atragi atentia.Si ei au reusit. Au atras priviri (si nu mai spune ca nu tipa) si au adus dupa sine comentarii (bune sau rele).Din moment ce se discuta despre ei, inseamna ca si-au atins scopul. Iar mie chiar mi se pare oook.
Reclama are anul trecut printr-o revista, cred ca in Sapteseri. Dar parca era alta tipa si parca aia era mai buna. Tot cei de la Imark erau.
@oanabee: ca agentie vrei sa faci mai mult decat sa atragi atentia. vrei sa arati ce esti in stare sa faci. ei nu arata decat ca sunt in stare sa aduca la casting gagici suficient de bune incat sa atraga priviri. totodata, ca agentie nu vrei sa starnesti orice fel de comentarii. vrei ca lumea sa vorbeasca cu termeni cum ar fi „inteligent”, „interesant”, „destept”, „funny”.
sunt de acord ca e important ca lumea sa vorbeasca despre tine, dar e la fel de importanta concluzia finala. ce te faci daca lumea vorbeste despre afacerea ta non-stop, dar ideea care se desprinde cel mai usor e ca nu-i indicat sa investesti in ea? nu mai e chiar atat de bine ca se vorbeste despre tine mult, nu?!
ca sa nu mai zic ca printul starneste tot felul de stereotipuri, ca e o campanie care pe audio nu prea poate fi sustinuta… adica eu acuma nu-mi dau seama cum ar putea suna o reclama la radio care sa transmita acelasi mesaj.
analizand mai bine poza facuta de tine Mono, mi-am adus aminte de un alt topic… ala cu „schele si popi”… ce parere aveti despre aplasare?
@ Adi. Te referi la mesh-ul asta sau la bannerul de pe biserica?
Daca e vb despre acesta, cred ca amplasarea a fost facuta datorita bugetului, probabil destul de redus.
Daca e vb despre cea cu „schelele si popii”, am spus-o si la momentul respectiv, biserica respectiva e un touchpoint destul de bun, prin prisma asocierii cu sensul celalat si prin contextul destul de hilar al situatiei.
Mesh-ul este amplasat acolo pentru ca au sediul prin zona, iar tipa este sotia patronului 🙂
pai la mesh-ul asta ma refer… bugetul, din punctul meu de vedere, nu scuza solutiile. pe langa faptul ca e si „buna si desteapta”, reclama lor e pe o cladire verde (stiu ca vor fi multi care-mi vor spune ca nu-i verde… dar nu conteaza) comunista din… zona industriala. sau, altfel spus… au pus una „buna si desteapta” pe una „urata si proasta (calitativ)” 🙂
Stati stati! imark advertising e agentie de publicitate??
Am in fata revista „Tourism & Life” distribuita moca in Iasi, Suceava si Neamt, si pe penultima pagina apare o reclama tot pt imark, dar care spune ca ei fac: gravura, tampografie, decalcomanie si vand agende, pixuri si felicitari. DA, aceeasi tipa 🙂
So, o vad ca pe o firma de productie publicitara care se vrea/crede o agentie. Si site-ul lor confirma acest lucru.
In ce priveste mesajul lor, cred ca „publicitatea de care ai nevoie” se vrea un slogan, dar e o simpla afirmatie seaca. Totusi, sa acceptam faptul ca defineste sfera larga de activitate a „agentiei” 😛
Faza cu buna si desteapta n-are nici o treaba cu publicitatea.
Exista un cititat pe care probabil ca oamenii pasionati de marketing il stiu „all publicity is good publicity, no publicity is bad publicity” (nu il comentez acum),dar daca ne luam dupa el, faza cu buna, pica si ea in derizoriu, devenind si ea o simpla afirmatie.
In ce priveste publicitatea „desteapta” sunt curios cine poate sa o defineasca…
Concluziile mele:
1. oricine ar fi tipa, e buna!
2. imark nu e agentie, dar se vrea!
3. pt ceea ce fac ei, daca mesajul ar fi comunicat unitar si intensiv, s-ar putea sa tina, macar sa ii pozitioneze pe clasa serviciilor in domeniul publicitar. poate si asta au urmarit?!
apropo, ce slogane ale agentiilor de publicitate stiti? 😀
pardon, sloganuri 😀
LA MULTI ANI!!!
Sunt foarte curios sa aflu mai multe despre ei( poate ceva in plus decat e pe site ).
Sunt de acord cu „sa acceptam faptul ca defineste sfera larga de activitate” a acestei firme. 🙂
Marius Sescu Says:
December 6th, 2007 at 8:40 pm
Maine am treaba pe la ei! Interesant …afisul!
Tine-mi pumnii 🙂
Ceva impresii ?!!
Stau si oscilez intre a da o replica sau nu acestui comentariu. Asta din perspectiva unuia care a lucrat la acest proiect, si care in principiu a facut o analiza, sumara ce-i drept a mediului in care ne invartim.
Din punctul meu de vedere o campanie e reusita in momentul in care iti propui un scop si il si atingi. In mare masura, din cifrele pe care le am, acest scop a fost atins. Facand abstractie de asocierea „femeie buna” si „publicitate desteapta” (apropos, multe branduri isi asociaza produsul cu femei bune… daca o sa ai timp iti si explic de ce) Imark se vrea o agentie care face publicitate „buna si desteapta” si nu neaparat una interesanta. Publicitatea frumoasa,adica aia care iti place tie, e facut sa castige premii si nu neaparat sa-si ajute clientul sa faca mai multi bani. Iti recomand un David Ogilvy – Despre Publicitate, si ai sa vezi ca multe reclame premiate au dus conturile la faliment.
In alta ordine de idei, eu as fi comentat mesajul Coca-Cola, ala care spune: „Coca-Cola e rece ca ghiata”. Surprinzator, daca pui o sticla de apa in frigider, ai sa vezi ca si aia e rece ca ghiata dupa juma de ora. Si ma gandesc ca acest mesaj a costat ceva milioane si au fost cateva zeci de minti luminate care au lucrat la el.
Oricum, merci de comment, n-am inteles ce treaba are V8-ul in toata povestea (eu unul habar n-am ce e ala V8) si daca treci pe pod si te uiti la scrisuri in loc sa te uiti la sani, inseamna ca nu te incadrezi in targetul printului.
Keep working!
P.S. Nu-i nevoie de replici la commentul meu, ca nu prea am timp sa raspund.
Revin cu o precizare: esti primul care are alt fel de comentariu. De obicei barbatii carora le-am cerut o parere mi-au zis ca ar invata-o nush ce ecuatii pe domnisoara, iar femeile m-au intrebat de unde isi pot cumpara si ele vestimentatia respectiva.
Rectific la faza cu uitatul tau dupa scrisuri pe pereti: nu ca nu te incadrezi in target, dar presupun ca ai probleme. Cand mai fac un casting te chem si pe tine. Daca nu te tine, iti alegi tu pe cineva, cu toate ca ma indoiesc ca ti-ar placea femeile bune, si am sa vorbesc eu pentru tine.
SPOR!
@Eu:
Prima data nici n-am avut de gand sa-ti raspund dar … e greu sa te abtii sa nu dai o replica atunci cand cineva iti ridica mingea la fileu asa de frumos.
Nu te contrazic in legatura cu asocierea brandurilor cu femei bune. Exemple sunt destule si nu-i nevoie de carti pentru a le vedea. Totusi daca ai amintit de cartile respective ar trebui sa stii ca brandurile care isi asociaza imaginea cu femei bune au si de castigat din asta pentru ca produsele respective au legatura cu femeile bune (chiar daca sunt de cele mai multe ori produse adresate barbatilor). Agentia ta, din pacate nu are nicio legatura cu femeile bune. Comprende? Din punct de vedere strategic ceea ce faci tu e o mare greseala. Clientii tai nu sunt atrasi de femeile bune ci de lucrarile pe care le faci si crede-ma asta de mai sus nu e una prea reusita. Tare as vrea sa stiu cine sunt clientii tai care au venit in urma acestei „campanii”. Eu n-am auzit niciodata de agentia asta si sincer asta e un lucru trist pentru ca sunt o persoana destul de bine informata. Dupa ce am pus bannerul cred ca ti-a mai crescut putin cota si ar trebui sa-mi multumesti pentru asta.
In legatura cu al doilea comentariu al tau, in mod normal ar fi fost sters de mult pentru ca nu este despre subiect ci despre persoane dar l-am publicat pentru a-ti putea da o replica pe masura. Daca cei pe care i-ai intrebat ti-au raspuns ca ar „invata-o” nush ce ecuatii pe tipa respectiva inseamna ca targetul tau este mult sub nivelul mediu de inteligenta. Un mesaj de agentie care atrage dupa sine mai degraba instincte animalice decat sa puna mintea la contributie este un exemplu clar de gandire de suprafata. Legat de problemele mele cu femeile bune … ar trebui sa te uiti la poza de la contact si apoi sa deschizi ochii cand ma vezi prin oras amice… Te las pe tine sa intelegi ce-am vrut sa spun!
Nu are nici o legatura cu mine, dar chiar nu ma pot abtine sa nu remarc ceva ce nu este corect. Citind toate comentariile voastre, am remarcat ca s-a ajuns de la pareri privind ” conceptul unui afis ” la discutii cu privire la activitatea si realizarile acelei firme despre care-mi dau seama ca nici unul dintre noi nu stie mare lucru – asta face sa sune a ……..(spuneti voi ce !!!)
A…si sa nu uit de replicile puerile privind ” femeile bune ” .
Ai dreptate Razvan. Ar fi trebuit sa fi sters comentariile despre persoane. Nu e locul lor pe acest blog. Cat despre „femeile bune” … cred ca sta in natura noastra de barbati sa ne mai umflam din cand in cand. 🙂
Pentru cei ce nu stiau – eu m-am interesat :
IMARK
– cei de acolo nici nu sustin ca activitatea lor este doar de agentie- acopera un mare segment din sfera „publicitate” ( creatie, grafica, design, productie)
– lucreaza si cu celelalte agentii de publicitate de pe piata ( cel putin pe partea de productie )
– in prezent chiar au sediul in cladirea de la Tamaz
– bun sau rau, acel mesh chiar le-a adus clienti (cel putin unul – cel cu care am vorbit a ajuns la ei dupa ce a vazut acea imagine 🙂 )
Iar Marius daca tot a fost pe la ei poate ne da ceva informatii „din interior” pentru a ne lamuri mai bine.
Asteptam
Ti-a atras atentia. No comment.