Iata un subiect foarte interesant pe care se pare ca l-am cam trecut cu vederea. Nu numai eu, ci si mare parte din presa din RO. Abia azi dimineata, la aproape 2 luni de la aparitia masurii, am vazut la stiri un mini-reportaj despre aceasta. De ce nu s-a discutat pe aceasta tema nu stiu, […]
Din ciclul „promotii inteligente” va prezint – Fanta si Carnatul!
Dupa succesul pachetului cuplu format din baxul de apa plata si cutia de mustar pe care vi l-am prezentat anul trecut si a avut peste 1000 de likes si vreo cateva sute de shares, azi va aduc una si mai si. E vorba de alt pachet cuplu, de data asta tot la o bautura racoritoare. […]
Uite teiul, nu-i salcamul – PR dezastruos sau indiferenta?
Azi am aflat ca minunata conducere a urbei noastre ia in calcul inlocuirea proaspat plantatilor salcami japonezi de pe pietonalul Stefan cel Mare, cu tei. Amanunte gasiti aici. Dupa indelungi proteste ale catorva „binevoitori” iata si o victorie. Ma rog, eu nu cred ca de aici porneste initiativa primariei ci pur si simplu din alte interese. […]
Cainii latra, ursul trece.
Zilele acestea se face mare tam-tam pe subiectul taierii teilor de pe bulevardul Stefan cel Mare din centrul Iasului. Pentru cei care nu sunt din Iasi sau n-au mai trecut demult prin centru, acesta strada devine pietonala. Deja s-au finalizat lucrarile de la Palatul Culturii si pana la intersectia ce duce catre Teatrul National si […]
Despre impotenta strategica si creativa – partea a IV-a
Din cand in cand in publicitatea din Romania mai apare cate o capodopera ce pur si simplu nu poate fi trecuta cu vederea. Dupa cum vedeti deja din titlu, anul acesta am ajuns si la partea a IV-a. Totusi, de data asta am ceva dubii legate de spotul pe care am de gand sa vi-l […]
Blonda, mortul si uleiul – strategie de pomana!
In urma cu ceva timp am deschis o serie de posturi in care criticam lipsa de creativitate si impotenta strategica a unor asa-zisi publicitari. E drept ca am criticat de cele mai multe ori creatii realizate in-house si cu buget limitat si de asemenea distributie limitata. Acum am ajuns insa si la o creatie cu […]
De ce nu-mi place fenomenul Robotzi.
E o adevarata nebunie creata in jurul lor si eu nu prea o inteleg. Am urmarit la inceput primele episoade, nu mi-au placut deloc si apoi am zis pas. Am mai vazut cateva la insistentele prietenilor si tot nu mi-au placut asa ca am zis iar pas. Apoi am vazut isteria creata la TIFF si […]
Cine te scoala din boala?
Azi am vazut cea mai tare reclama din ultima vreme. Atat de tare incat n-aveam cum sa n-o urc aici. Brandurile romanesti de traditie nu se dezmint. Carmol e unul dintre ele si mi se pare ca cei care au gandit spotul au facut o treaba extraordinara. Sloganul imi place in mod deosebit ca si […]
Despre impotenta strategica si creativa – partea a III-a
Una din problemele cu care ma confrunt an de an, mai exact din jumatate in jumatate de an, este aceea ca trebuie sa-mi reinnoiesc polita RCA pentru masina. Bineinteles la aceasta s-a adaugat de curand si cea pentru locuinta. Pe asta am rezolvat-o insa destul de simplu, cei de la banca la care am creditul […]
Despre impotenta strategica si creativa – partea a II-a
In urma cu fix un an (pura coincidenta) am scris un post despre un exemplu clasic de impotenta strategica si creativa din publicitatea din Romania. Unii au ras, altii au comentat si pana la urma am trecut cu vederea. In final n-a fost chiar asa de rau. Ba a fost si imi pare rau ca […]
- 1
- 2
- 3
- …
- 8
- Pagina următoare »
Comentarii recente