Anuntam cu ceva timp in urma ca Prigat se redeseneaza, spuneam apoi ca nimeni nu pare interesat de acest lucru si ca spotul pe care l-au adus pe TV nu pare deloc in tema cu relansarea. Anticipam insa ca prin conceptul de Olimpiada a Oamenilor Obisnuiti, Prigat va porni ofensiva in perioada Olimpiadei de la Bejing. Ei bine, iata ca au pornit-o inca inainte de olimpiada. Prigat a lansat site-ul oficial al campaniei pe care comunica si re-packagingul si schimbarea de identitate. De asemenea tot aici se gasesc multe resurse legate de istoria Prigat si a comunicarii facute de ei pana acum ceea ce eu consider un punct tare pentru strategia lor. Clientul poate sa compare cele doua identitati, conceptele folosite anterior dar in acelasi timp poate sa vada si coerenta mesajului in timp. Prigat mentine ideea de energie, speculand acest avantaj in defavoarea „naturaletii” atat de uzitata de competitie. Cum spuneam si anterior, asocierea cu un eveniment ca olimpiada nu poate fi decat benefic si pot sa spun ca cei de la Grapefruit nu m-au dezamagit. Deocamdata felicitari celor de la Grapefruit. Pentru 23 si Leo sunt inca pe hold. Primul spot nu m-a dat pe spate. Al doilea, cel cu tipul care sare peste balta cu noroi nici macar nu mi-a atras atentia asa ca mai astept.
Imi place insa strategia lor promotionala. Se pare ca vor face un concurs cu o serie de calificari si ma bucur ca prima sesiune va fi in Iasi pe 19 iulie. Probabil vom vedea din numarul participantilor cam cat de penetrant este mesajul lor. Exista si un concurs online prin care orice consumator sau fan Prigat poate sa ajunga pe ambalajul unei sticle sau cutii din bautura preferata si se pare ca deja sunt cativa entuziasti care s-au inscris. Eu le doresc succes!
Despre ambalaj nu pot sa spun ca ma da pe spate. Imi plac sticlele mici dar cele mari nu prea imi sar in ochi. Am observat o schimbare de ambalaj si la concurentul principal Cappy si chiar mi-a placut mai mult, desi e o bautura pe care eu o consider de-a dreptul artificiala. Parerea mea
Dpdv strategic miscarea cu OOO 2008 este foarte ok pt Prigat. Pe segmentul de Still Drinks au fost devansati de Giusto (conform comunicatului de la inceputul anului), unde mai pui ca e si liderul de piata Cappy si era clar ca trebuiau sa faca ceva. Altceva. Si chiar asta s-a intamplat. Sa vedem daca are si efectul scontat, tinand cont ca e o promotie de amploare.
In ceea ce priveste packagingul, cam lasa de dorit, in sensul ca nu mi se pare o chestie prea senzationala, nu-mi place (desi au o agentie grea in spate la creatie). Nu prea inteleg de ce la brandurile din RO, e neaparat sa se schimbe ambalajul asa de repede (la Coca Cola, Nivea, Pepsi, etc se mai schimba si packagingul dar la ani sau zeci de ani distanta). Ar trebui un pic de rabdare, sa se implementeze campaniile de comunicare. La noi, cand e vb de impulsionat vanzarile-gata schimbam ambalajul! Cam ciudat, nu prea e asta solutia pt ca ceea ce iese nu prea rupe gura targului.
Despre spoturi: prea subtire pt ceea ce a facut Prigat pana acum. E destul de greu sa surprinzi mereu, sa fii creativ si inovator la fiecare spot. Ca si la Zapp, cum scriam pe blogul meu,si la Prigat stacheta si-au ridicat-o chiar ei. Acum trebuie sa o mentina. Si se pare ca nu e chiar usor. Dar sa mai asteptam…
buna ziua! am o idee foarte buna de a face un nou spot publicitar pentru PRIGAT. se potriveste mai mult decat perfect cu sloganul.nu cred ca ideea mea ar trebui risipita. va multumesc. astept sa fiu contactat
@lefter george: Pai ar fi bine sa trimiti un mail la cei care gestioneaza contul celor de la Prigat. Ma refer la agentia de publicitate care se ocupa de ei. Stiu ca aceasta campanie a fost facuta de Leo Burnett. Poti gasi aici niste detalii despre Leo. Succes!
buna ziua. am o idee pentru a face un alt spot pentru sucul prigat.se potriveste foarte bine cu sloganul.nu cred ca o idee ar trebui ignorata. astept sa fiu contactat sau indrumat. multumesc pentru atentia acordata
scuze nu am vazut ca sa publicat comentariul si lam repetat.multumesc mult.daca ma ajutati mai mult prin relatii binenteles ca din profit…
as dori sa vorbesc mai multe cu dumneavoastra daca sunteti deacord