Vin alegerile si strategii partidelor au inceput sa se agite. La fel ca in cazul oricarui produs sau serviciu, fiecare partid are un grup tinta, un core target format din alegatori recurenti. E drept, se mai pierd unii dintre acestia in timp, insa in esenta cam raman pe pozitii. Fiecare partid are propriile tertipuri pentru […]
Content in social media pentru companii.
Dezbaterea despre content in social media e veche. Inca dinainte ca reach-ul organic pe postari sa scada dramatic. Cand marketerii si-au dat seama ca e doar 1-2%, unii au abandonat complet ideea de a mai posta in social media (vorbim in special de Facebook si Instagram) considerand ca nu merita efortul. Asa ca au disparut […]
Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
Dupa lupte seculare care au durat cativa ani … am reusit sa introducem in curricula unor mastere mai multe discipline din zona online-ului. Toata treaba buna, suntem super incantati insa a venit si momentul in care sa ne apucam de treaba. Sau mai precis eu sa ma apuc de treaba. Cu alte cuvinte, incepand din […]
Am facut un internship de PPC la Canopy
Se spune ca dupa 40 de ani dorinta oamenilor de a invata lucruri noi scade destul de mult. Avem tendinta sa ne refugiem in zona noastra de confort dar, cred ca e ok totusi sa spunem DA unor noi provocari. Si uite asa m-am inscris la un internship organizat de agentia Canopy ca sa invat […]
Marketing facut pe bucati.
Dintotdeauna am fost atras de ideea de strategie de marketing mai mult decat de partea de implementare. Sau performance cum i se mai spune acum in online. Si asta ma face sa vad lucrurile putin diferit si sa par putin old school pentru marketerii de noua generatie. Ideea e ca se pune foarte mult accent, […]
Marketing nu inseamna numai conversii.
Toata lumea isi doreste vanzari, deci conversii. Manageri si antreprenori, experimentati si novici la gramada, atunci cand sunt intrebati care este scopul marketingului iti raspund la unison ca acesta trebuie sa produca vanzari. Pentru ca d’aia fac business, sa obtina profit. Si cum profitul nu se face fara vanzari, prin urmare cheltuie pe marketing in […]
Ce spui la un interviu pentru social media specialist?
Ei bine au trecut ceva ani de cand am fost la un interviu de angajare propriu-zis. Dar imi aduc aminte foarte bine emotiile momentului si pregatirea dinainte de interviu. Sau mai bine zis intrebarile pe care mi le puneam inainte sa intru in sala unde se tinea interviul. Ieri m-a intrebat un fost student ce […]
Website-ul – mai e necesar?
Raspunsul la intrebarea din titul este evident, DEPINDE. Website-ul este o resursa proprie pe care o putem controla in orice moment. Este un spatiu in care putem comunica bidirectional cu clientii sau potentialii clienti si in care putem filtra informatia dupa bunul nostru plac. In acelasi timp este un asset care pune si numeroase probleme […]
Epoca noilor imperii.
Fie ca ne place sau nu sa admitem, omenirea a inregistrat cele mai mari progrese atunci cand s-a aflat sub stapanirea marilor imperii. Indiferent ca a fost vorba de cel chinez, roman, arab, mayas sau britanic, progresul a fost posibil datorita unei ordini generalizate. Porunca de la imparatie, legea suprema si moneda unica au facut […]
Cea mai depresiva zi – Blue Monday!
N-am laudat de mult o campanie din Iasi, de oricare ar fi ea. Unele mi-au atras atentia dar nu m-au motivat suficient. Astazi insa una m-a facut sa astern cateva randuri aici, chiar daca mai scrisesem un post de dimineata, iar eu rareori scriu doua articole in aceeasi zi. Campania mi-a atras atentia nu neaparat […]
- 1
- 2
- 3
- …
- 13
- Pagina următoare »
Comentarii recente