Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Romstal – de ce sa fii original?

Scris de Adrian Monoranu pe 4 septembrie, 2008 5 comentarii

Ieri ma grabeam sa ies in oras si cand am deschis usa imi cade pe picioare un catalog. Curios lucru pentru ca acum cateva zile scrisesem un post despre modul in care Ikea isi promoveaza colectiile si culmea … e exact la fel. E clar ca e o coincidenta dar imediat mi-am zis ca trebuie sa va spun si voua despre asta.

Ei bine da, se pare ca ideea de a-ti lasa catalogul direct la usa in loc de cutia postala s-a cam rasuflat. 🙂 De ce? Pentru ca in Romania e clar ca e mai usor sa copiezi decat sa inventezi. N-am avut privilegiul sa primesc catalogul Ikea dar am primit unul de la Romstal asa cum se vede si din poza. Ceea ce este imbucurator totusi este ca se investeste si in altceva decat ATL. Catalogul e de buna calitate grafica si destul de stufos asa ca banuiesc ca a costat mai mult de 2 euro ceea ce inseamna o suma frumusica. Mai ales ca a fost lasat la absolut toate usile fara sa se faca vreo segmentare (de altfel ar fi fost destul de greu dar nu imposibil).

Image Hosting

E bine dar totusi se putea incerca si ceva mai original. Mai ales ca e vorba de Romstal care are in portofoliu o gramada de produse si business-uri. Puteau sa sugereze ceva in legatura cu unul dintre acestea. In loc, l-au aruncat pur si simplu pe pres. Sunt la inceput, dar as vrea sa vad chestii mai inovative pe viitor. Remeber Joe’s Pizza? 🙂

More from my site

  • Hangerul rusinii si CRM-ul!Hangerul rusinii si CRM-ul!
  • Rezolutii.Rezolutii.
  • Cum si de ce a castigat Stefan Stan la Vocea Romaniei?Cum si de ce a castigat Stefan Stan la Vocea Romaniei?
  • De unde invata copiii tampenii!De unde invata copiii tampenii!
  • #priNeamt III 2014 – ziua 3.#priNeamt III 2014 – ziua 3.
  • 3 workshop-uri UTILE de dezvoltare profesionala la Congress Hall!3 workshop-uri UTILE de dezvoltare profesionala la Congress Hall!
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising Etichete: catalog, door to door, hanger, romstal

Comentarii

  1. Laura Alexandru a zis

    4 septembrie, 2008 la ora 10:48 am

    Ideile originale nu suntla tot pasul…pe de alta parte, pentru Iasi e ceva nou, nu :)? Pana la urma e si un motiv practic pentru care nu se pun in cutia de scrisori: nu incap :P.

    Răspunde
  2. Adrian Monoranu a zis

    4 septembrie, 2008 la ora 12:03 pm

    @Laura Alexandru:

    Am vrut sa ma amagesc ca nu din cauza volumului nu l-au pus in cutia postala, desi sunt sigur ca sunt sanse mai mari de 50% 🙂

    Răspunde
  3. Ioana Grigoriu a zis

    5 septembrie, 2008 la ora 10:32 am

    Nu stiu cum fac toti aceiasi chestie in acelasi timp. Eu azi m-am trezit la usa cu o sacosica de la Praktiker, unde era frumos aranjat un catalog de mobila si decoratiuni 🙂

    Răspunde
  4. Petrisor Socol a zis

    5 septembrie, 2008 la ora 11:06 am

    Eu pur si simplu nu mai deschid cutia postala. Este indesata de ofertele „promotionale” . ganditi-va ca stau la 100 de metri de un hypermarket

    Răspunde
  5. me a zis

    2 octombrie, 2008 la ora 1:27 pm

    in cadrul firmei se numeste Catalog Gen Ikea,deci observi ca au fost foarte „originali”

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Pantene + Monica Barladeanu = good endorsement?
  • Inovative merchandising @Zara Iasi
  • Sunt obosit.
  • Acum e momentul sa apara liderii!
  • Cum alegi un om de marketing?

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d