Ieri ma grabeam sa ies in oras si cand am deschis usa imi cade pe picioare un catalog. Curios lucru pentru ca acum cateva zile scrisesem un post despre modul in care Ikea isi promoveaza colectiile si culmea … e exact la fel. E clar ca e o coincidenta dar imediat mi-am zis ca trebuie sa va spun si voua despre asta.
Ei bine da, se pare ca ideea de a-ti lasa catalogul direct la usa in loc de cutia postala s-a cam rasuflat. 🙂 De ce? Pentru ca in Romania e clar ca e mai usor sa copiezi decat sa inventezi. N-am avut privilegiul sa primesc catalogul Ikea dar am primit unul de la Romstal asa cum se vede si din poza. Ceea ce este imbucurator totusi este ca se investeste si in altceva decat ATL. Catalogul e de buna calitate grafica si destul de stufos asa ca banuiesc ca a costat mai mult de 2 euro ceea ce inseamna o suma frumusica. Mai ales ca a fost lasat la absolut toate usile fara sa se faca vreo segmentare (de altfel ar fi fost destul de greu dar nu imposibil).
E bine dar totusi se putea incerca si ceva mai original. Mai ales ca e vorba de Romstal care are in portofoliu o gramada de produse si business-uri. Puteau sa sugereze ceva in legatura cu unul dintre acestea. In loc, l-au aruncat pur si simplu pe pres. Sunt la inceput, dar as vrea sa vad chestii mai inovative pe viitor. Remeber Joe’s Pizza? 🙂
Laura Alexandru a zis
Ideile originale nu suntla tot pasul…pe de alta parte, pentru Iasi e ceva nou, nu :)? Pana la urma e si un motiv practic pentru care nu se pun in cutia de scrisori: nu incap :P.
Adrian Monoranu a zis
@Laura Alexandru:
Am vrut sa ma amagesc ca nu din cauza volumului nu l-au pus in cutia postala, desi sunt sigur ca sunt sanse mai mari de 50% 🙂
Ioana Grigoriu a zis
Nu stiu cum fac toti aceiasi chestie in acelasi timp. Eu azi m-am trezit la usa cu o sacosica de la Praktiker, unde era frumos aranjat un catalog de mobila si decoratiuni 🙂
Petrisor Socol a zis
Eu pur si simplu nu mai deschid cutia postala. Este indesata de ofertele „promotionale” . ganditi-va ca stau la 100 de metri de un hypermarket
me a zis
in cadrul firmei se numeste Catalog Gen Ikea,deci observi ca au fost foarte „originali”