Mai demult am scris un post despre un nume prost ales. Din pacate se pare ca incarcatura emotionala generata de acesta este foarte mare astfel incat cititorii au inceput sa se jigneasca reciproc. Desi i-am avertizat in numeroase randuri, le-am sters sau editat comentariile sau le-am raspuns in mod civilizat se pare ca cititorii atinsi nu s-au linistit. Ba mai mult polemica a luat o intorsatura mai urata. S-a ajuns sa se pomeneasca nume de persoane, functii, etc etc. Cum am mai spus, acest blog este despre subiecte si nu despre persoane si tocmai de aceea am decis sa iau aceasta masura. Mai mult, un anonim pe nume „doctor” pare interesat de masina pe care o conduc. Poate sunt un pic paranoic dar sincer n-am chef sa ma trezesc cu cauciucurile taiate sau cu masina zgariata din cauza unor astfel de dispute. Apropo, daca dintre comentatori chiar este cineva din interiorul firmei cu pricina (al carui nume nu mai vreau sa-l aduc in discutie) vreau sa-i spun ca o criza de PR se poate rezolva si altfel decat prin a jigni si ameninta. Sunt destui studenti care ies de pe bancile scolii special instruiti pentru a rezolva astfel de situatii, trebuie doar bagati in seama.
Dragi prieteni, cititori si comentatori, eu va doresc un Craciun Fericit si liniste in suflet in aceasta perioada de sarbatori si de asemenea in 2009 si in anii ce vin. Si din nou … blogul „Marketing … the way I see it!” este despre subiecte si nu despre persoane! Si pentru ca e posibil ca discutiile sa se aprinda din nou pe seama acestui subiect am sa inchid si comentariile acestui post!
Comentarii recente