Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

A comenta la obiect!

Scris de Adrian Monoranu pe 20 decembrie, 2008

Mai demult am scris un post despre un nume prost ales. Din pacate se pare ca incarcatura emotionala generata de acesta este foarte mare astfel incat cititorii au inceput sa se jigneasca reciproc. Desi i-am avertizat in numeroase randuri, le-am sters sau editat comentariile sau le-am raspuns in mod civilizat se pare ca cititorii atinsi nu s-au linistit. Ba mai mult polemica a luat o intorsatura mai urata. S-a ajuns sa se pomeneasca nume de persoane, functii, etc etc. Cum am mai spus, acest blog este despre subiecte si nu despre persoane si tocmai de aceea am decis sa iau aceasta masura. Mai mult, un anonim pe nume „doctor” pare interesat de masina pe care o conduc. Poate sunt un pic paranoic dar sincer n-am chef sa ma trezesc cu cauciucurile taiate sau cu masina zgariata din cauza unor astfel de dispute. Apropo, daca dintre comentatori chiar este cineva din interiorul firmei cu pricina (al carui nume nu mai vreau sa-l aduc in discutie) vreau sa-i spun ca o criza de PR se poate rezolva si altfel decat prin a jigni si ameninta. Sunt destui studenti care ies de pe bancile scolii special instruiti pentru a rezolva astfel de situatii, trebuie doar bagati in seama.

Dragi prieteni, cititori si comentatori, eu va doresc un Craciun Fericit si liniste in suflet in aceasta perioada de sarbatori si de asemenea in 2009 si in anii ce vin. Si din nou … blogul „Marketing … the way I see it!” este despre subiecte si nu despre persoane! Si pentru ca e posibil ca discutiile sa se aprinda din nou pe seama acestui subiect am sa inchid si comentariile acestui post!

More from my site

  • Cum se rezolva o criza de imagine/PR?Cum se rezolva o criza de imagine/PR?
  • Cand indiferenta doare.Cand indiferenta doare.
  • Blogging-ul nu se termina cu Zoso.Blogging-ul nu se termina cu Zoso.
  • Despre febra SEO si spamuitori profesionisti.Despre febra SEO si spamuitori profesionisti.
  • Basca’n cap, trabucu’n gura, sunt blogger ma doare’n … tastaturaBasca’n cap, trabucu’n gura, sunt blogger ma doare’n … tastatura
  • Posibila criza de PR la Cuza?Posibila criza de PR la Cuza?
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Blogging, Customer care, Multumiri, Personal s@#t!, PR Etichete: Add new tag, blog, comentarii, criza, inchis, post, PR

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d