Da, pare stupid pentru ca traim in era smartphone-urilor si acest proces ar trebui sa dureze cam 10 secunde din moment ce orice telefon destept poate importa un fisier in format .csv sau .vcf sau chiar .txt care contine contacte. Ei bine telefoanele Nokia, cele care nu ruleaza Windows, nu sunt atat de destepte si […]
Schimba-ti anvelopele la timp!
Ieri am reusit in sfarsit sa-mi schimb anvelopele de iarna cu cele de vara. Stiu, trebuia s-o fi facut in urma cu 2 luni cand temperaturile au inceput sa fie de peste 7-8 grade Celsius dar n-am avut timp. Imi trebuia si o pereche noua de cauciucuri de vara pentru rotile din fata pentru ca […]
RDS-RCS sau cum sa te doara in dos de clienti si sa-ti mearga treaba.
Asta e una din aia din categoria „suntem smecheri si nu ne pasa de clienti” asa ca sigur va fi un deliciu pentru multi romani. Oameni de bine, nu din astia nepasatori care trec prin viata cu capul intre umeri. Ma duc dimineata sa platesc factura la RDS. La ghiseu. Pentru ca daca vreau sa […]
Impertinenta = boala grea in Romania.
Acesta e un post in care imi exprim frustrari personale vis a vis de sistemul de relatii cu clientii de la Eon Romania. Prin urmare, ceea ce voi scrie mai jos reprezinta punctul meu de vedere asupra unei conversatii pe care am avut-o mai devreme cu una din operatoarele de call-center ce lucreaza pentru Eon. […]
Mutari strategice la RCS-RDS – Discovery out, DIGI Life/World in.
Ieri am sunat la linia de informatii clienti de la RCS-RDS pentru ca am constatat la intoarcerea din concediu ca nu mai am Discovery ID, Science, TLC, World si alte cateva posturi. Mi s-a spus ca din nu stiu ce data acestea nu mai fac parte din pachetul pe care deja il plateam si ca […]
Cat de importanta e grija pentru client?
An de an, luna de luna, zi de zi sunt dezamagit de modul in care firmele romanesti si nu numai isi trateaza clientii pe piata din Romania. Ca voi toti de altfel, ma numar printre acei clienti care au parte in mod constant de comportamente deplasate din partea vanzatorilor de produse, a prestatorilor de servicii […]
Ce primesti cand cumperi ieftin in online?
Raspunsuri la aceasta intrebare sunt destule. Calitate proasta, servicii slabe, nicio garantie, tratament pe masura si lista poate continua. Eu as zice insa ca e mai important sa gandesti in materie de ROI. Cred ca stim deja cu totii ca nu exista calitate la pret redus. E un principiu universal valabil, de prea putine ori […]
Cat de mult conteaza thema blogului meu?
Incep prin a spune ca nu e o greseala ca am pus tema cu „th”. Nu vreau sa se faca o confuzie intre tema ca si subiect de discutie si tema ca si theme. Cunoscatorii stiu dar novicii necesita unele explicatii, prin urmare n-am vrut sa scriu layout. Acestea fiind spuse hai sa trecem la […]
Cum sa nu vinzi cu succes – case study UPC Romania!
Azi am fost impreuna cu colegul meu de apartament la UPC sa platim factura de la internet si cablu TV. Am avut parte de un episod rar care ne-a amuzat teribil si pe care nu cred ca ma voi putea abtine sa nu-l povestesc cuiva. Am facut-o deja de cateva ori de cand s-a intamplat […]
Ori suntem tepari, ori nu mai suntem?
As vrea sa incep acest post cu o precizare, de fapt mai mult o rugaminte. Majoritatea celor care citesc acest blog stiu cu ce ma ocup. Unii ma stiu de la facultate, altii ca trainer, altii din ipostaza de consultant, altii doar ca si comentator de publicitate, etc. As vrea insa ca astazi sa faceti […]
Comentarii recente