Ieri a avut loc cel mai mare hoax (A hoax is a deliberately fabricated falsehood made to masquerade as truth. It is distinguishable from errors in observation or judgment, or rumors, urban legends,pseudosciences or April Fools’ Day events that are passed along in good faith by believers or as jokes. – Wikipedia) din mediul de business romanesc din ultimii ani. Probabil cel mai multi […]
Ce poti face cu un pahar de cafea? (P)
Il poti pune alaturi de alte 12894 de pahare si poti crea cel mai mare mozaic din pahare de cafea si lapte din Romania. Daca nu ma credeti, fuga fuguta imbracarea si repede la Palas Mall pentru ca veti avea o mare surpriza. Peste noapte cativa tineri destoinici care n-au avut somn (normal, doar au […]
Cum sa-ti alegi purtatorul de cuvant.
Bun, sa lamurim intai care e rolul purtatorului de cuvant pentru ca adesea este confundat cu PR-istul si nu e chiar acelasi lucru. Si mai trebuie sa lamurim un aspect. Cine are nevoie de purtator de cuvant? Pentru ca s-a incetatenit ideea ca aceasta pozitie trebuie sa se regaseasca doar la institutiile publice. Probabil datorita […]
Cum se rezolva o criza de imagine/PR?
Articolul de fata face referire la articolele aparute intr-un cotidian local ce preia un studiu publicat de realitatea.net aici. Nu vreau sa aduc in discutie veridicitatea studiului sau alte aspecte privind relevanta sa, metodologia folosita etc. Cel putin nu deocamdata. Important e ca au aparut aceste informatii si ca au fost preluate, ce-i drept cam […]
Uite teiul, nu-i salcamul – PR dezastruos sau indiferenta?
Azi am aflat ca minunata conducere a urbei noastre ia in calcul inlocuirea proaspat plantatilor salcami japonezi de pe pietonalul Stefan cel Mare, cu tei. Amanunte gasiti aici. Dupa indelungi proteste ale catorva „binevoitori” iata si o victorie. Ma rog, eu nu cred ca de aici porneste initiativa primariei ci pur si simplu din alte interese. […]
Blogger mic dar ieftin vs. blogger mare si scump – dilema PR-ului.
Ieri Vali vorbea despre cum agentiile de PR intretin blogurile proaste prin faptul ca le dau continut si le implica in campanii pentru diferite branduri. Normal ca multi bloggeri, mai ales cei care lucreaza cu agentii de PR pe diverse campanii, s-au intrebat daca sunt vizati sau nu de articol. Parerea mea e ca cei […]
Mika Hakkinen si Johnnie Walker promoveaza consumul responsabil de alcool.
Pe vremuri, pe cand inca ma mai uitam la Formula 1 eram un mare fan al lui Michael Schumacher si evident il uram pe Mika Hakkinen si pe toti ceilalti care il concurau. Dar Mika Hakkinen mi-a fost cel mai antipatic. Cu calmul lui, cu figura sa deloc expresiva, cu zambetele seci si false … […]
Azi merg la The Dark Knight Rises in avanpremiera la IMAX.
Later edit: Tocmai am sosit de la vizionarea in avanpremiera a productiei The Dark Knight Rises la Cinema City Cotroceni. Filmul a fost precedat de o intalnire informala tinuta pe pasarela de deasupra patinoarului. Au venit oameni de toate felurile, bloggeri, vedete din diferite trusturi de media, etc. A avut parte si de un show […]
Meciuri, bere, PR si bloggeri
Ieri a pierdut Portugalia si evident favoritul meu Cristiano Ronaldo. Stiu ca sunt multi care il antipatizeaza pentru ca e arogant dar pentru mine aroganta e o calitate. Cand ai ajuns sus ai tot dreptul sa fii arogant si sa ceri ceea ce ti se cuvine. Important e sa stii sa-ti revii atunci cand nu […]
Delivering high expectations vs. Delivering value.
Am 10 ani de cand sunt in educatia universitara. In toti acesti 10 ani am asistat la diverse schimbari de focus in ceea ce priveste orientarea absolventilor catre joburi dupa terminarea facultatii. A fost perioada in care toata lumea vroia sa fie PR, apoi a inceput nebunia HR-ului iar acum traim in epoca Event Managementului. […]
- 1
- 2
- 3
- …
- 5
- Pagina următoare »
Comentarii recente