Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.

Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Romtelecom and the Little Red Riding Hood

Scris de Adrian Monoranu pe 26 februarie, 2009 3 comentarii

Usualy I don’t show TVC’s only because I like them but from time to time I make an exception from that rule and I bring you a clip that has made me smile. Not because it dementialy funny but because it’s very well done. In fact, the whole new communication strategy for Romtelecom, ClickNet and Dolce is very good and inovative. Grey has done a very nice job before and now Graffiti takes it further. There’s a linearity and a stability that I’m not sure I have seen before in a brand-campaign in RO, esspecially for a romanian brand. I’m sure there are some people that are really annoyed by these spots but I think they are really great judging by the fact that change is obvious and differentiation is almost hard not to notice.

More from my site

  • Costache reloaded – incepe sa-mi placa GrafittiCostache reloaded – incepe sa-mi placa Grafitti
  • Huidu & Gainusa vs. Serial Caller & TarzanHuidu & Gainusa vs. Serial Caller & Tarzan
  • Romtelecom renunta la Serial Caller pentru TarzanRomtelecom renunta la Serial Caller pentru Tarzan
  • Clicknet si proverbialul „daca”!Clicknet si proverbialul „daca”!
  • Blonda, mortul si uleiul – strategie de pomana!Blonda, mortul si uleiul – strategie de pomana!
  • Cat de important e sa fii credibil?Cat de important e sa fii credibil?
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, strategic planning, telecom Etichete: clicknet, communication, dolce, grey advertising, romtelecom, scufita rosie, strategic planning

Comentarii

  1. piemont a zis

    26 februarie, 2009 la ora 5:37 pm

    one of the funniest commercials I’ve ever seen and one of the most original approaches. Orange or Vodafone commercials are rather abstract..

    Răspunde
  2. paradoxyz a zis

    26 februarie, 2009 la ora 7:29 pm

    Campania NU e facuta de Grey.

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      26 februarie, 2009 la ora 8:38 pm

      @paradoxyz: True. I didn’t read the clip description on youtube. It’s Grafitti. I guess I was so sure it was Grey that it hasn’t crossed my mind that it would be another agency. Maybe the linearity that I was talking about made me think this way. 🙂

      Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • Amelia la E ok să faci schimbări în cariera
  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Microsoft, Family Guy, Mashable si strategia
  • Caravana Bookland vine la Iasi
  • Bergenbier – editia galbena
  • Ai incercat vreodata un Green Smoothie?
  • ZooZoo de la Vodafone. Un mod genial de a defini insight-ul!

Etichete

advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d