Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Marketing-ul se promoveaza la FEAA

Scris de Adrian Monoranu pe 24 martie, 2009 10 comentarii

Saptamana aceasta la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor are lor prezentarea specializarilor pentru studentii din anul I, cei care urmeaza sa-si aleaga un drum pentru cel putin urmatorii 2 ani. Este un eveniment mult prea minimalist din pacate care se rezuma la prezentari de 10 minute pentru fiecare specializare. Pentru noi, cei de la Marketing, atragerea studentilor este o provocare mult mai mare pentru a ne rezuma doar la o prezentare de 10 min. Tocmai de aceea noi am organizat impreuna cu asdMARK Zilele Marketerului in decembrie despre care scriam si eu aici si care a fost o reusita. Cu toate acestea ne-am pregatit si pentru evenimentul de saptamana asta cu o prezentare simpla care are in centru un mesaj foarte simplu venit dintr-un research facut in randul absolventilor specializarii din ultimele 4 promotii. Astfel, desi in trecut vindeam skills, anul acesta am aflat ca absolventii nostri considera ca efectul cel mai important resimtit dupa terminarea specializarii este „dezvoltarea umana” si in sfarsit incep sa ma simt bine. E un mesaj pe care eu l-am promovat in fiecare an la toate intalnirele cu studentii, cei care vin pe la ore stiu asta. Si iata in final prezentarea. Ar fi de un mare ajutor pentru mine ca cei care au terminat specializarea Marketing la FEAA si trec pe aici sa raspunda si la mini-chestionarul din sidebar. Merci! Enjoy life with Marketing!

Prezentarea Specializarii Marketing FEAA 2009

View more presentations from monoxid.

Poza cu brelocurile e de la Marius Sescu si e facuta la un blogmeet de asta vara la care din pacate nu am stat indeajuns de mult incat sa-mi alatur brelocul cu 2002 (prima generatie) grupului. Ultimele 3 slide-uri sunt despre asdMARK, prima asociatie studenteasca destinata unei singure specializari din FEAA.

More from my site

  • Adevarul despre MARKETING e ca SE INVATA!Adevarul despre MARKETING e ca SE INVATA!
  • Marketing – mereu de pus la suflet!Marketing – mereu de pus la suflet!
  • Facebook Groups – people trust people.Facebook Groups – people trust people.
  • Stiti ce zi e azi?Stiti ce zi e azi?
  • Trei Motive pentru care să alegi Marketingul de la FEAATrei Motive pentru care să alegi Marketingul de la FEAA
  • Evaluari in stil american pentru studentii din Universitatea Al. I. Cuza IasiEvaluari in stil american pentru studentii din Universitatea Al. I. Cuza Iasi
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Academic, Marketing Etichete: feaa, iasi, Marketing, prezentarea, specializare

Comentarii

  1. alexandra a zis

    24 martie, 2009 la ora 11:18 am

    buna Mono,

    Apreciez modul in care se promoveaza sectia de mkt a FEAA. Felicitari!

    Ma intreb insa, daca nu ar fi de bun augur o sesiune de actualizare a materiilor predate. Ma gandesc, mai exact, la un studiu in randul celor care au terminat acum o vreme facultatea (MKT) si care interactioneaza la modul practic cu piata anului 200X. Cred ca ar fi UTIL de aflat in ce masura ii ajuta materiile pe care le-au studiat, si daca nu cumva sunt unele teme cu care se intalnesc acum (ex forecasting) pe care nu le-au studiat deloc in timpul facultatii. (spun asta tinand cont de faptul ca sunt materii care mi-au fost utile doar pt a lua o nota la examen).

    Numai bine,
    Alexandra 🙂

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      24 martie, 2009 la ora 12:36 pm

      @alexandra: schimbarile astea nu se pot face atat de usor. daca ar fi dupa mine eu as schimba 30% din discipline dar asta nu inseamna ca si colegii mei sunt dispusi sa o faca. iti dai seama ca nu poti sa dai oamenii afara iar disponibilitatea lor de a se adapta scade odata cu varsta. asa ca a introduce o disciplina noua inseamna sa gasesti un om din colectiv care trebuie sa fie dispus sa o adopte. e drept ca am adus si oameni din afara colectivului dar mai ales in zona de master pentru ca in zona de licenta nu prea e loc. avem totusi discipline noi pe care tu nu le-ai prins si crede-ma ca unele din cele vechi s-au mai schimbat. e un efort colectiv dar e anevoios.

      Răspunde
  2. Raluca Munteanu a zis

    24 martie, 2009 la ora 12:57 pm

    E nostima prezentarea. Partea cu „Candidatul perfect [..] va urma o viata” ar putea fi, ce’i drept, putin offensive la adresa altor specializari, dar e nostima 🙂

    Chiar, care e evolutia inscrierilor la marketing din ultimii 2 ani? Cat de interesati sunt studentii, in raport cu alte specializari?

    Răspunde
  3. Adrian Monoranu a zis

    24 martie, 2009 la ora 1:01 pm

    @Raluca Munteanu:

    Nu stam nici rau, nici bine. Dar in orice caz, calitativ mai rau decat in perioada cu 4 ani. Acum noi speram, prin aceste mesaje, la o crestere. De asta am si pus media 8 in mesaj. Pana acum aveam 7,5 dar de anul asta ridicam stacheta. Numeric e ok dar procentul celor buni si motivati e mic in raport cu numarul total de studenti de la MKTG. Vom vedea ce vom primi in urma acestui mesaj. In seara asta la 18.30 il mai propovaduiesc odata. 🙂

    Răspunde
  4. Raluca Munteanu a zis

    24 martie, 2009 la ora 1:08 pm

    De acord cu ridicatul stachetei. Ar fi interesant daca s-ar putea selecta oamenii si dupa alte criterii, insa nu stiu cat de realizabil e acest lucru.

    La nivel calitativ, ar fi interesant de vazut daca este vorba de un trend general sau ceva doar la nivel de Marketing. Presupun ca acest lucru poate fi verificat destul de usor. Cred..:)

    Răspunde
  5. Elena V. a zis

    24 martie, 2009 la ora 1:19 pm

    Nu pot sa zic decat ca ma bucura ca Marketingul inca se promoveaza la FEAA, si se promoveaza mai bine ca acum 3 ani cand am fost si eu la prima mea prezentare de specializari.

    O mica sugestie: poate ca ar trebui sa le prezentam viitorilor studenti de la Marketing si cateva exemple de proiecte pe care le vor face; in felul asta ar deveni mai interesati si de ce nu, ar stii si ce ii asteapta .

    Oricum multa bafta la prezentare si sa speram ca Marketingul de la FEAA va fii in continuare „on the top”. Succes

    Răspunde
  6. L3ST a zis

    25 martie, 2009 la ora 12:02 am

    Mi-a placut prezentarea, in premiera am vazut-o in amfiteatru, din pacate a trebuit sa plec cand vorbea tipa de la ASDMark. A fost naspa ca v-au pus la sfarsit, dar presupun ca cei din urma vor fi cei dintai.
    Media 8 e pe bune? Adica daca toate materiile ar cere asta am avea undeva la 2/3 din elevi ramasi fara specializare 🙂 ( cu 7.5 eram sub lista de fara taxa, parca 1/3 din locuri erau la buget )

    Răspunde
  7. sebah a zis

    25 martie, 2009 la ora 12:04 am

    @Alexandra

    se face forecasting la marketing, la cercetari.. partea de regresii exact cu asta se ocupa

    Răspunde
  8. Cristi a zis

    25 martie, 2009 la ora 3:40 am

    MKT rullz…vechea MK 22 de care sunt atat de legat :)))… E o specializare cum nu se mai gaseste in FEAA, este cea care se adapteaza/pliaza la cerintele de pe piata muncii cel mai bine in comparatie cu alte specializari de la aceasta facultate, opinia mea. Sper ca anul acesta prezentarea sa-si fi facut efectul si ca pe langa cantitate sa fie si …calitate…. desi din punctul meu de vedere nu notele ar trebui sa fie criteriul care sa primeze in alegerea studentilor in conditiile in care grilutele sunt la putere in anul 1 de facultate 😉

    Răspunde
  9. Adrian Monoranu a zis

    25 martie, 2009 la ora 10:34 am

    @L3ST, @cristian: Media 8 e o bariera psihologica pentru cei care nu cred ca pot mai mult decat au deja. 😉

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d