Revolutia glucozei este probabil cea mai in voga carte in momentul actual si multi vorbesc despre aceasta ca si cum ar fi intr-adevar life changing. Dar este intr-adevar o revelatie? Raspunsul este ca de obicei, depinde! Depinde in principal de cum esti construit. Ideea principala a cartii este sa-ti asculti corpul iar unii dintre noi […]
We should get better at marketing over time!
On paper we should all be great marketers. But somehow we get lost in translation. We have the background to do so. We are social animals, we like living surrounded by others and we permanently seek for approval and respect. All our lives consist in building relationships. And guess what? Marketing is also about building […]
Parerea neceruta nu e necesara.
Avem cu totii acel prieten caruia i s-a intamplat tot ceea ce ii povestim, doar ca lui si mai si. Si tot acel prieten care isi da mereu cu parerea despre subiectul pe care noi i-l impartasim. E foarte enervant, nu-i asa? Ei bine si eu, si probabil multi dintre voi am fost la un […]
Tu cum vezi Iasiul in viitor?
O buna bucata de vreme nu m-am considerat iesean. Ma gandeam ca va veni un moment in care ii voi spune la revedere acestui oras si imi voi vedea de drumul meu. Insa dupa 23 de ani tot aici sunt. Adica mai bine de jumatate din viata. Se pare ca forta de atractie a targului […]
Verdictism cronic.
Cred ca cel mai greu lucru pe care trebuie sa il faca un student la marketing este sa aiba rabdare. Adica sa nu se grabeasca direct la actiune. Sa aiba rabdare asadar sa treaca mai intai printr-o analiza si sa isi seteze corect niste obiective pentru brandul cu care lucreaza. M-am intrebat adesea cum sa […]
Client shaming e calea usoara.
Cand eram mic si ma caftea frate-meu sau imi strica vreo jucarie, voiam mereu sa ma razbun. Si ca sa ma tachineze imi spunea ca razbunarea e arma prostului. Cam asa e si cu client shaming. E usor si prostesc sa iti pui clientii la zid, mai ales acum ca ai la indemana social media. […]
De ce este brandul mai important ca oricand?
Brandul este o notiune despre care vorbesc multi dar foarte putini o inteleg cu adevarat. E un termen la moda, trebuie sa recunoastem. Il auzim la persoane care il folosesc pentru a evidentia calitatea sau pretul ridicat al unui produs („e brand frate, d’aia costa”). Il auzim la persoane care fac referire doar la elementele […]
Marketing nu inseamna numai conversii.
Toata lumea isi doreste vanzari, deci conversii. Manageri si antreprenori, experimentati si novici la gramada, atunci cand sunt intrebati care este scopul marketingului iti raspund la unison ca acesta trebuie sa produca vanzari. Pentru ca d’aia fac business, sa obtina profit. Si cum profitul nu se face fara vanzari, prin urmare cheltuie pe marketing in […]
Cum alegi un om de marketing?
Saptamana trecuta au fost examenele de licenta si disertatie. Si uite asa o noua promotie de „marketeri” pasesc tantosi catre angajatori cu pieptul dezgolit dar plin de stima de sine. Si de ce n-ar fi plini de stima de sine? Pana la urma au terminat o facultate de Marketing, li s-a confirmat prin nota de […]
Millennials – how to „catch” them?
Thursday I was invited to speak to the students of PRIME Iasi about a very interesting subject – how to catch millennials? And since I did not prepare a visual presentation, I thought it would be maybe useful for them (and you) to have a transcript of what I actually said. It was a very […]
- 1
- 2
- 3
- …
- 30
- Pagina următoare »
Comentarii recente