Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Asaltat de publicitate? Ti se pare …

Scris de Adrian Monoranu pe 30 aprilie, 2009 5 comentarii

Ieri citeam Trout si Ries – Pozitionarea si ma gandeam cat de multa publicitate vad, aud, miros sau simt in general in jurul meu. Si toate astea pentru ca imi pasa. Oare daca nu-ti pasa mai simti? Eu cred ca da. Sunt o mie de chestii pe care le vad si pe care le stiam dar nu-mi pasa. Insighturi ce ma privesc dar nu ma atrag si USP-uri care trec pe langa mine de parca as purta un costum de protectie. Si totusi sunt alte cateva mii de chestii pe care le vad si de care imi pasa. Pentru ca am nevoie de ele.

Maine plec la tzara si cred ca nu-mi iau laptopul cu mine. Nu am televizor, imi las telefoanele in casa si ma duc in gradina. Cu toate astea sunt destul de sigur ca ceva imi va lipsi. Si unul dintre acele lucruri care imi vor lipsi va fi publicitatea. Pentru ca m-am obisnuit cu ea si vreau sa fiu asaltat de mesaje. Vreau sa vad, sa aud, sa miros si sa simt reclame. Nu sunt nebun dar daca nu simt toate astea parca nu e bine. Si asta pentru ca traiesc intr-o lume plina de asaceva.

Asa ca, asaltul reclamelor asupra mintii consumatorilor este uneori o binefacere. Pentru unii, cel putin. Eu unul nu pot sa traiesc fara reclame. Nu cumpar fara reclame. Nu ies din casa fara reclame. Sunt un robot care face ce i se spune prin reclame. Si culmea e ca sunt la fel de normal ca toti ceilalti din jurul meu pentru ca toti facem acelasi lucru. Traim intr-un concubinaj cu reclame si suntem posedati de acestea. Ma mir cum de nu a aparut vreo religie bazata pe reclame inca.

Ma plictisesc nu? Maine e 1 mai. Plec la tara!

More from my site

  • Superficial versus ignorant!Superficial versus ignorant!
  • Am lansat AdCriticsAm lansat AdCritics
  • Publicitate outdoor – intre norme si diferentiere.Publicitate outdoor – intre norme si diferentiere.
  • Influenceri cu publicitatea la vedere?Influenceri cu publicitatea la vedere?
  • Avem nevoie de reclame mai simple?Avem nevoie de reclame mai simple?
  • The Communication Pancake.The Communication Pancake.
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, insight, Personal s@#t! Etichete: 1 mai, pareri, publicitate, reclame

Comentarii

  1. Adrian Matei a zis

    30 aprilie, 2009 la ora 3:11 pm

    „Ma mir cum de nu a aparut vreo religie bazata pe reclame inca.”

    Dai idei la oameni? 🙂
    Cum sa nu poti trai daca nu ar mai fi publicitate? Ba da, ai sa poti. Te adaptezi. Se mai gasesc pasiuni mistuitoare. 😛
    O sa fie bine la tzara, fara tehnologie si fara reclame. Te relaxezi. Ai sa poti dormi si fara reclame. Wanna bet?

    Răspunde
  2. L3ST a zis

    30 aprilie, 2009 la ora 8:08 pm

    Reclamele sunt ca fumatul. Ai impresia ca ai nevoie de el, dar ti-ar fi mai bine fara 🙂

    Reclamele le acceptam in viata noastra, dar nu le lasam sa ne conduca, uneori nu le lasam nici macar sa ne informeze. Nu cred ca exista vreun cumparator atat de impulsiv incat cumpara orice are „reducere” deasupra sau reclama prin zona. Poate o faci odata in viata, dar iti dai seama dupa ca de fapt nu merge chiar asa, cumparaturile fiind limitate de buget.

    Răspunde
  3. Adrian Matei a zis

    30 aprilie, 2009 la ora 8:24 pm

    Cum sa nu fie? Exista astfel de cumparatori. Tocmai pentru ca suntem un popor de oameni preponderent saraci. Cel care se duce unde vede „gratis”, „promotie”. De educatia consumatorului nu ma iau, dar e clar ca politicienii vor alegatori prosti, care sa nu aiba cu ce sa proceseze intre bun si rau, intre a veni la vot sau nu.

    Răspunde
  4. Ciprian a zis

    1 mai, 2009 la ora 1:17 am

    Hmmm.. un mic detaliu ce mi-a atras atentia… Nu ai la tzara t.v.’u? Se poate sa mai existe azi gospodarii in Romania fara tv? Atunci poti si tu fara publicitate.
    Eu pp ca ai totusi un televizor acolo. Chiar nu pot sa cred asta si oricum daca nu e tv, e radio. Si tot nu scapi de reclame. Si daca nu au ai tai, au ceilalti din capatul satului si dau la maxim magaoaia pe taraf tv si tot mai ciupesti cate o reclama :))

    Răspunde
  5. aiurealand a zis

    9 mai, 2009 la ora 1:14 am

    daca reclamele nu ar distorsiona adevarul si nu ar manipula… am trai intr-o lume mai buna

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d