Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Nou design de la COKE pentru vara!

Scris de Adrian Monoranu pe 11 mai, 2009 3 comentarii

Azi mi-a trimis Bogdan un link despre care nu stiu ce sa zic. E vorba de un design nou pentru cutiile de Coca-Cola, editia de vara. Sincer nu m-au dat pe spate pentru ca prefer designul clasic. Puteti spune ca sunt conservator insa eu cred cu tarie ca nu are rost sa experimentezi daca totul merge. Eu vreau banda dinamica si alb in loc de argintiu.

As zice ca e un design de criza pentru ca acum se foloseste o singura culoare, restul fiind de fapt culoarea originala a cutiei neinscriptionate. Ingenios de altfel, sau oi avea eu imaginatia prea bogata. Totusi cei de la Dieline spun ca e o editie limitata pe care sunt aproape sigur ca nu o sa o vedem in RO.

Iata un colaj cu toate variantele.

Coke Summer

In detaliu le puteti vedea aici sau aici.

More from my site

  • Asteptand vara …Asteptand vara …
  • Adica voi nu vedeti un model aici?Adica voi nu vedeti un model aici?
  • Ganduri aleatoare de vara!Ganduri aleatoare de vara!
  • 1 luna cu seria 1 – review auto.1 luna cu seria 1 – review auto.
  • Cateva cuvinte despre noul Toyota Aygo. (P)Cateva cuvinte despre noul Toyota Aygo. (P)
  • Cine castiga cel mai mult din lansarea Galaxy S5?Cine castiga cel mai mult din lansarea Galaxy S5?
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: design, identity, Marketing, packaging Etichete: coca-cola, coke, design, doze, summer, vara

Comentarii

  1. Bogdan a zis

    11 mai, 2009 la ora 6:31 pm

    Eu unul zic ca daca merge trebuie si experimentat, astfel starneste curiozitatea unora. Eu zic ca arata trasnet noile cutii si la urma urmei ochelari ide soare, gratarul si toate celelalte sunt lucruri indispensabile in aceasta vara dar nu doar in asta ci in toate verile, in concluzie nu este tocmai un experiment.

    Răspunde
  2. Musca cu reactie a zis

    19 mai, 2009 la ora 11:26 pm

    Sincer, mie nu-mi plac noile doze, prefer variantele care exista deja pe piata…oricum am renuntat la Cola de ceva vreme, asa ca vara aceasta doar am sa admir noile sau vechile doze de Coca Cola :))

    Răspunde
  3. Avatare a zis

    8 ianuarie, 2010 la ora 7:13 pm

    Dozele actuale sunt foarte bune. Imi plac mult. Si cei de la Coca Cola chiar ar trebui sa mearga pe principiul „Ce merge bine nu merita schimbat” ca sa nu ajunga la neplaceri.

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Pantene + Monica Barladeanu = good endorsement?
  • Inovative merchandising @Zara Iasi
  • Sunt obosit.
  • Acum e momentul sa apara liderii!
  • Cum alegi un om de marketing?

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d