Am primit azi spotul de la Crina si mi-am zis ca trebuie neaparat sa-l pun pe blog. De multe ori m-am gandit de ce agentiile de la noi nu-si fac singure spoturi de promovare. Raspunsul mi l-am dat singur mai tarziu. Pentru ca la noi nu sunt pitch-uri pe bune si pentru ca alegerile se fac pe alte criterii. Asa ca la ce bun sa te chinui sa-ti faci campanie cand de fapt rezultatul este aproape identic cu al spoturilor de campanie electorala.
Totusi, in alte parti lucrurile nu stau chiar asa. Iata un spot de la BooneOakley, o agentie din USA care incearca sa se diferentieze un pic de granzii de pe Madison Avenue. Eu unul il gasesc funny desi e o lovitura directa acordata concurentilor si nu prea agreez strategia asta. Aici se aseamana un pic cu spoturile de campanie de care spuneam mai sus. Imi place foarte mult intruchiparea tipilor din agentie. :)))) Ma intreb oare care e plannerul si care e creativul.
Si pentru ca vreau sa indemn cititorii sa comenteze, le adresez si o intrebare pe final. Cati dintre cei care au avut vreodata nevoie de o agentie de publicitate credeti ca au fost influentati de self-promotion-ul facut de acestea? Si un mic sondaj. Puteti alege mai multe variante de raspuns! 🙂
[poll id=”31″]
Foarte tare! 🙂 coeficientul de creativitate e invers proportional cu bugetul.