Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Cum se promoveaza o agentie de publicitate?

Scris de Adrian Monoranu pe 12 iunie, 2009 2 comentarii

Am primit azi spotul de la Crina si mi-am zis ca trebuie neaparat sa-l pun pe blog. De multe ori m-am gandit de ce agentiile de la noi nu-si fac singure spoturi de promovare. Raspunsul mi l-am dat singur mai tarziu. Pentru ca la noi nu sunt pitch-uri pe bune si pentru ca alegerile se fac pe alte criterii. Asa ca la ce bun sa te chinui sa-ti faci campanie cand de fapt rezultatul este aproape identic cu al spoturilor de campanie electorala.

Totusi, in alte parti lucrurile nu stau chiar asa. Iata un spot de la BooneOakley, o agentie din USA care incearca sa se diferentieze un pic de granzii de pe Madison Avenue. Eu unul il gasesc funny desi e o lovitura directa acordata concurentilor si nu prea agreez strategia asta. Aici se aseamana un pic cu spoturile de campanie de care spuneam mai sus. Imi place foarte mult intruchiparea tipilor din agentie. :)))) Ma intreb oare care e plannerul si care e creativul.

Si pentru ca vreau sa indemn cititorii sa comenteze, le adresez si o intrebare pe final. Cati dintre cei care au avut vreodata nevoie de o agentie de publicitate credeti ca au fost influentati de self-promotion-ul facut de acestea? Si un mic sondaj. Puteti alege mai multe variante de raspuns! 🙂

[poll id=”31″]

More from my site

  • M-am inscris pe BPPM-am inscris pe BPP
  • Publicitate outdoor – intre norme si diferentiere.Publicitate outdoor – intre norme si diferentiere.
  • Influenceri cu publicitatea la vedere?Influenceri cu publicitatea la vedere?
  • Bugetul de promovare – cum il estimam?Bugetul de promovare – cum il estimam?
  • The Communication Pancake.The Communication Pancake.
  • Canvas – nou tool de advertising al FacebookCanvas – nou tool de advertising al Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, strategic planning Etichete: agentie, boone oakley, promovare, publicitate, sondaj

Comentarii

  1. Razvan Gradinaru a zis

    12 iunie, 2009 la ora 3:04 pm

    Foarte tare! 🙂 coeficientul de creativitate e invers proportional cu bugetul.

    Răspunde

Trackbacks

  1. monoxid (Adrian Monoranu) spune:
    12 iunie, 2009 la 2:51 pm

    Twitter Comment


    Cum se promoveaza o agentie de publicitate? BLOG: [link to post]

    – Posted using Chat Catcher

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d