Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Testul ibricului – un viral cu cap de la CAP si Next

Scris de Adrian Monoranu pe 24 august, 2009 7 comentarii

Tocmai ce m-am intors din a doua escapada de la mare si dupa ce mi-am verificat cele doua mailuri (in jur de 300 de mesaje) am aterizat si pe blog. Am constatat ca lumea s-a cam aprins pe subiectul anterior desi chiar nu ma asteptam, fiind un advertorial. In fine, sper ca cei care s-au aprins sa se linisteasca pana la urma si sa continuam civilizat.

Azi va aduc un subiect cat se poate de inteligent si hazliu desi la prima vedere poate parea cu iz erotico-pitzi. Surfand prin lista mea de mess am descoperit in spatele unui link la statusul lui Andrei Chirica un spot destul de interesant pe care m-am gandit sa vi-l arat si voua. Asa ca iata-l!

Nu e chiar un filmulet cu 3 fete care se sfatuiesc in dus ci e un mini clip viral pentru un producator de vinuri pe care cu siguranta il cunoasteti datorita campaniilor precedente. E vorba de Murfatlar care isi promoveaza, in trend, un nou serviciu numit simplu „Vinul de nunta„. Clipul si campania sunt creatia celor de la CAP si Next.

Dpdv strategic, atat spotul cat si brandul creat sunt foarte bune, parerea mea. Am si argumentele de rigoare. In primul rand brandul e bine introdus pe filiera unei nevoi destul de bine individualizate. Nu sunt un cunoscator de vinuri dar stiu ca cei care organizeaza nunti nu prea sunt amatori sa furnizeze invitatilor vinuri alese. La toate nuntile pe la care am fost vinul a fost unul usor, de masa, si de cursa lunga cum se spune.

Ideea este de a ajuta organizatorii de nunti in a alege un vin cat mai potrivit pentru nunta ce urmeaza. In plus, cred ca in ultima vreme nuntile s-au inmultit teribil de mult si momentul lansarii unui astfel de serviciu de nisa e foarte bun.

Stiu ca exista un vin, pare-mi-se de la Cotnari, care se cheama, daca nu ma insel, Casa de Piatra si chiar l-am remarcat la vreo 2 nunti la care am participat in ultima vreme. Nu l-am remarcat insa in retail decat in magazinele Cash and Carry si e normal sa fie asa. Pozitionare destul de ingusta le face sa fie cumparate numei pentru aceste evenimente.

Despre campanie, numai de bine. Imi place ideea aceasta a discutiei dintre fete si mai ales a testului pe care tanara e sfatuita sa-l aplice viitorului sot. Ai zice ca un astfel de test ar fi mai degraba de pe vremea parintilor sau chiar a bunicilor nostri dar surprinzator sa stiti ca aceste practici nu au varsta desi traim intr-o era in care informatiile circula destul de usor si rapid si o viitoare mireasa ar putea afla mult mai usor de escapadele viitorului sot.

In acelasi timp, o alta idee ce da realism situatiei este lipsa de incredere si izul de disperare al femeilor dintr-o anumita categorie care in nesiguranta lor pot recurge la astfel de teste hilare. :)) E adevarat, femeile o stiu, barbatii o simt asa ca e numai bun de folosit in pozitionarea unui produs.

Stiu, stiu nu e nicio legatura intre produs si test dar e un viral menit sa te puna in garda, sa te introduca in atmosfera de dinaintea nuntii. Probabil vom vedea cat de curand unul si pe partea mirelui si daca nu ma insel acesta va fi sfatuit de prieteni sau de mama sa aplice si el un test. Pana atunci, fetelor aveti grija cu cine va sfatuiti inaintea nuntii ca s-ar putea sa va alegeti cu un sot fara „puteri”.

More from my site

  • I guess this is worth sharing :)I guess this is worth sharing 🙂
  • E clar, suntem niste constipati!E clar, suntem niste constipati!
  • Millennium Bank granny wants to go viral …Millennium Bank granny wants to go viral …
  • Hostway – eu vreau la mama de revelionHostway – eu vreau la mama de revelion
  • Hangouts – Moshe Studio.Hangouts – Moshe Studio.
  • Manchester United + Chevrolet = Love!Manchester United + Chevrolet = Love!
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, Cei Patru Pe, insight, naming, Pozitionare Etichete: barbati, murfatlar, oua, paranoia, spot, testul ibricului, vinuldenunta, viral

Comentarii

  1. zaducu (zaducu) a zis

    24 august, 2009 la ora 2:18 pm

    Twitter Comment


    RT @monoxid Testul ibricului – un viral cu cap de la CAP si Next | Marketing in cuvinte si imagini – [link to post]

    – Posted using Chat Catcher

    Răspunde
  2. monoxid (Adrian Monoranu) a zis

    24 august, 2009 la ora 2:33 pm

    Twitter Comment


    Testul ibricului – un viral cu cap de la CAP si Next | Marketing in cuvinte si imagini – [link to post]

    – Posted using Chat Catcher

    Răspunde
  3. magazin online a zis

    24 august, 2009 la ora 2:59 pm

    tare clipul :))

    Răspunde
  4. Ioana a zis

    25 august, 2009 la ora 5:06 pm

    Fara puteri…Bine zis :))

    Răspunde
  5. Ana Maria a zis

    26 august, 2009 la ora 12:05 pm

    O sa incerc si eu sa vad daca merge 🙂

    Răspunde
  6. monoxid (Adrian Monoranu) a zis

    31 august, 2009 la ora 10:08 am

    Twitter Comment


    @clickio cum am scris si pe blog [link to post] cred ca era mai bine daca nu dadeau si cadrul mare cu numele brandului. are ecou insa!

    – Posted using Chat Catcher

    Răspunde

Trackbacks

  1. Twitter Trackbacks for Testul ibricului - un viral cu cap de la CAP si Next | Marketing in cuvinte si imagini [monoranu.ro] on Topsy.com spune:
    25 august, 2009 la 4:27 pm

    […] Testul ibricului – un viral cu cap de la CAP si Next | Marketing in cuvinte si imagini monoranu.ro/2009/08/24/testul-ibricului-un-viral-cu-cap-de-la-cap-si-next – view page – cached Azi va aduc un subiect cat se poate de inteligent si hazliu desi la prima vedere poate parea cu iz erotico-pitzi. — From the page […]

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Masoara-ti puterile cu Ion Oncescu.
  • Second Life the newest playground for major brands
  • Hai sa ne batem joc de noi!
  • Azi merg la The Dark Knight Rises in avanpremiera la IMAX.
  • Learn to crop!

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d