Tocmai ce m-am intors din a doua escapada de la mare si dupa ce mi-am verificat cele doua mailuri (in jur de 300 de mesaje) am aterizat si pe blog. Am constatat ca lumea s-a cam aprins pe subiectul anterior desi chiar nu ma asteptam, fiind un advertorial. In fine, sper ca cei care s-au aprins sa se linisteasca pana la urma si sa continuam civilizat.
Azi va aduc un subiect cat se poate de inteligent si hazliu desi la prima vedere poate parea cu iz erotico-pitzi. Surfand prin lista mea de mess am descoperit in spatele unui link la statusul lui Andrei Chirica un spot destul de interesant pe care m-am gandit sa vi-l arat si voua. Asa ca iata-l!
Nu e chiar un filmulet cu 3 fete care se sfatuiesc in dus ci e un mini clip viral pentru un producator de vinuri pe care cu siguranta il cunoasteti datorita campaniilor precedente. E vorba de Murfatlar care isi promoveaza, in trend, un nou serviciu numit simplu „Vinul de nunta„. Clipul si campania sunt creatia celor de la CAP si Next.
Dpdv strategic, atat spotul cat si brandul creat sunt foarte bune, parerea mea. Am si argumentele de rigoare. In primul rand brandul e bine introdus pe filiera unei nevoi destul de bine individualizate. Nu sunt un cunoscator de vinuri dar stiu ca cei care organizeaza nunti nu prea sunt amatori sa furnizeze invitatilor vinuri alese. La toate nuntile pe la care am fost vinul a fost unul usor, de masa, si de cursa lunga cum se spune.
Ideea este de a ajuta organizatorii de nunti in a alege un vin cat mai potrivit pentru nunta ce urmeaza. In plus, cred ca in ultima vreme nuntile s-au inmultit teribil de mult si momentul lansarii unui astfel de serviciu de nisa e foarte bun.
Stiu ca exista un vin, pare-mi-se de la Cotnari, care se cheama, daca nu ma insel, Casa de Piatra si chiar l-am remarcat la vreo 2 nunti la care am participat in ultima vreme. Nu l-am remarcat insa in retail decat in magazinele Cash and Carry si e normal sa fie asa. Pozitionare destul de ingusta le face sa fie cumparate numei pentru aceste evenimente.
Despre campanie, numai de bine. Imi place ideea aceasta a discutiei dintre fete si mai ales a testului pe care tanara e sfatuita sa-l aplice viitorului sot. Ai zice ca un astfel de test ar fi mai degraba de pe vremea parintilor sau chiar a bunicilor nostri dar surprinzator sa stiti ca aceste practici nu au varsta desi traim intr-o era in care informatiile circula destul de usor si rapid si o viitoare mireasa ar putea afla mult mai usor de escapadele viitorului sot.
In acelasi timp, o alta idee ce da realism situatiei este lipsa de incredere si izul de disperare al femeilor dintr-o anumita categorie care in nesiguranta lor pot recurge la astfel de teste hilare. :)) E adevarat, femeile o stiu, barbatii o simt asa ca e numai bun de folosit in pozitionarea unui produs.
Stiu, stiu nu e nicio legatura intre produs si test dar e un viral menit sa te puna in garda, sa te introduca in atmosfera de dinaintea nuntii. Probabil vom vedea cat de curand unul si pe partea mirelui si daca nu ma insel acesta va fi sfatuit de prieteni sau de mama sa aplice si el un test. Pana atunci, fetelor aveti grija cu cine va sfatuiti inaintea nuntii ca s-ar putea sa va alegeti cu un sot fara „puteri”.
Twitter Comment
RT @monoxid Testul ibricului – un viral cu cap de la CAP si Next | Marketing in cuvinte si imagini – [link to post]
– Posted using Chat Catcher
Twitter Comment
Testul ibricului – un viral cu cap de la CAP si Next | Marketing in cuvinte si imagini – [link to post]
– Posted using Chat Catcher
tare clipul :))
Fara puteri…Bine zis :))
O sa incerc si eu sa vad daca merge 🙂
Twitter Comment
@clickio cum am scris si pe blog [link to post] cred ca era mai bine daca nu dadeau si cadrul mare cu numele brandului. are ecou insa!
– Posted using Chat Catcher