De cand m-am reintors in Iasi am petrecut cam mult timp in fata televizorului dar cu ocazia asta am vazut si cateva spoturi noi printre care si ultimul spot al celor de la Romtelecom pentru brandul Dolce. Dupa super seria reusita care l-a avut protagonist pe „serial caller”, se pare ca agentia a ales un nou personaj, Tarzan.
Spotul mi se pare destul de slabut si subtire dpdv strategic. Cred ca serial callerul a fost parasit prea devreme pentru ca sigur mai avea potential. Creativitatea insa, se pare ca i-a parasit pe cei care l-au creat sau poate dorinta clientului (n.r. Romtelecom) a disparut. Nu stiu exact ce s-a intamplat dar decesul prematur al personajului mi se pare gresit.
Din pacate nu am spotul dar cred ca daca nu l-ati vazut deja sigur o sa aveti ocazia in zilele urmatoare. Chiar spuneam acum ceva vreme ca prea multe personaje cu sanse de a deveni simboluri pentru branduri au fost mazilite prea devreme si ma bucuram ca cei de la Romtelecom il tin in viata pe al lor. Se pare insa ca totusi nu au tinut prea mult la el din moment ce a aparut acest Tarzan.
Astept spotul si apoi vorbim mai mult. Have fun!
Io cu voia lui Dumnezeu am citit undeva ca cei de la Romtelecom au impus tuturor angajatilor companiei sa vanda un serviciu clientilor, indiferent de ce pozitie ocupa in firma. Cica pe timp de criza, firma trebuie salvata. Cred ca de aici le-a venit ideea cu jungla, cu salbaticul Tarzan care nu are stiinta de cilivizatie si este in cautarea propriei Jane(care nu e moarta, ca auzisem eu un cantec).
Spotul e slab tare, mai slab ca prestatia noastra cu Sfintul Patrick, Tarzan e un salbatic, nu are nici carisma nimic, tipul de sta pe canapea este actor cunoscut (Ulita spre Europa – o chestie faina produse de TVR2 de vreo 5-6 ani incoace), dar nu se leaga ,nu are consistenta sa atraga, sa sensibilizeze clientii, sa creeze acea lume Dolce.
Daca esti disperat sa pleci in salbaticie, cum e Rada asta al meu, poate are omul o sansa cu noile posturi tv din grila Dolce.
dar tarzan este mai cunoscut:)
Ceva nu se leaga in spoturile lor. Nici in cele precedente, nici in acesta nou. Cred ca toate campaniile lor ar trebui sa vizeze mai mult redresarea imaginii din gigantul care era inainte catre o companie care ofera servicii diverse si pachete complete. Si, mai mult, sa-si imbunatateasca serviciile pentru a fi competitivi. Daca scapa de „mult si prost” si ajung la „multe si bine”, atunci pot sa faca ce fel de campanii vor. Dar pana acum nu am vazut decat scartaieli.
Cei de la romtelecom au facut niste reclame foarte reusite mai ales cu acea persoana care intra pe la oameni in casa :))
Spotul nu e foarte rau dar e sub serial caller. Oare va urma o serie cu tarzan?