Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Romtelecom renunta la Serial Caller pentru Tarzan

Scris de Adrian Monoranu pe 6 septembrie, 2009 5 comentarii

De cand m-am reintors in Iasi am petrecut cam mult timp in fata televizorului dar cu ocazia asta am vazut si cateva spoturi noi printre care si ultimul spot al celor de la Romtelecom pentru brandul Dolce. Dupa super seria reusita care l-a avut protagonist pe „serial caller”, se pare ca agentia a ales un nou personaj, Tarzan.

Spotul mi se pare destul de slabut si subtire dpdv strategic. Cred ca serial callerul a fost parasit prea devreme pentru ca sigur mai avea potential. Creativitatea insa, se pare ca i-a parasit pe cei care l-au creat sau poate dorinta clientului (n.r. Romtelecom) a disparut. Nu stiu exact ce s-a intamplat dar decesul prematur al personajului mi se pare gresit.

Din pacate nu am spotul dar cred ca daca nu l-ati vazut deja sigur o sa aveti ocazia in zilele urmatoare. Chiar spuneam acum ceva vreme ca prea multe personaje cu sanse de a deveni simboluri pentru branduri au fost mazilite prea devreme si ma bucuram ca cei de la Romtelecom il tin in viata pe al lor. Se pare insa ca totusi nu au tinut prea mult la el din moment ce a aparut acest Tarzan.

Astept spotul si apoi vorbim mai mult. Have fun!

More from my site

  • Huidu & Gainusa vs. Serial Caller & TarzanHuidu & Gainusa vs. Serial Caller & Tarzan
  • Costache reloaded – incepe sa-mi placa GrafittiCostache reloaded – incepe sa-mi placa Grafitti
  • Vrei sa fii planner? – Citeste asta!Vrei sa fii planner? – Citeste asta!
  • Romtelecom and the Little Red Riding HoodRomtelecom and the Little Red Riding Hood
  • Marketing facut pe bucati.Marketing facut pe bucati.
  • Teii – panica, manipulare si implicatii strategice.Teii – panica, manipulare si implicatii strategice.
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, strategic planning, telecom Etichete: dolce, planning, romtelecom, serial caller, strategie, tarzan

Comentarii

  1. Gigi a zis

    6 septembrie, 2009 la ora 11:49 am

    Io cu voia lui Dumnezeu am citit undeva ca cei de la Romtelecom au impus tuturor angajatilor companiei sa vanda un serviciu clientilor, indiferent de ce pozitie ocupa in firma. Cica pe timp de criza, firma trebuie salvata. Cred ca de aici le-a venit ideea cu jungla, cu salbaticul Tarzan care nu are stiinta de cilivizatie si este in cautarea propriei Jane(care nu e moarta, ca auzisem eu un cantec).
    Spotul e slab tare, mai slab ca prestatia noastra cu Sfintul Patrick, Tarzan e un salbatic, nu are nici carisma nimic, tipul de sta pe canapea este actor cunoscut (Ulita spre Europa – o chestie faina produse de TVR2 de vreo 5-6 ani incoace), dar nu se leaga ,nu are consistenta sa atraga, sa sensibilizeze clientii, sa creeze acea lume Dolce.
    Daca esti disperat sa pleci in salbaticie, cum e Rada asta al meu, poate are omul o sansa cu noile posturi tv din grila Dolce.

    Răspunde
  2. adidas a zis

    7 septembrie, 2009 la ora 2:54 pm

    dar tarzan este mai cunoscut:)

    Răspunde
  3. Anna a zis

    8 septembrie, 2009 la ora 1:10 pm

    Ceva nu se leaga in spoturile lor. Nici in cele precedente, nici in acesta nou. Cred ca toate campaniile lor ar trebui sa vizeze mai mult redresarea imaginii din gigantul care era inainte catre o companie care ofera servicii diverse si pachete complete. Si, mai mult, sa-si imbunatateasca serviciile pentru a fi competitivi. Daca scapa de „mult si prost” si ajung la „multe si bine”, atunci pot sa faca ce fel de campanii vor. Dar pana acum nu am vazut decat scartaieli.

    Răspunde
  4. Claudiu a zis

    8 septembrie, 2009 la ora 10:08 pm

    Cei de la romtelecom au facut niste reclame foarte reusite mai ales cu acea persoana care intra pe la oameni in casa :))

    Răspunde
  5. Traduceri autorizate a zis

    8 septembrie, 2009 la ora 10:48 pm

    Spotul nu e foarte rau dar e sub serial caller. Oare va urma o serie cu tarzan?

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d