Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Sticla de 1 milion – iar reclame, iar manele!

Scris de Adrian Monoranu pe 10 octombrie, 2009 13 comentarii

Hey boss, hey boss esti jmekerul cel faimos! Doamne ce penal suna, nu? Numai ca nu e. O sa spuneti ca-s nebun si ca m-am dat cu d’alde Guta si astia de le zice cu aur la coada. N-ati ghicit. Nu m-am dat. Imi plac insa reclamele cu manele pentru ca stiu ca prind. Culmea e ca majoritatea sunt bine facute. Chiar ieri vorbeam cu Stefan Stroe pe twitter despre retardizarea consumatorului de televiziune din RO si spuneam atunci ca poate ar trebui ca plannerii sa se „retardizeze” la randul lor daca asta e trendul.

Spotul de mai sus nu e unul retard ci e plin de strategie. Cu toate ca e vorba de o promotie si nu neaparat un spot „de brand”, cum imi place mie sa le zic. Din pacate nu pot sa vad o linie strategica pastrata desi produsul care apare este Unirea, unul adresat cumva publicului ascultator de manele. Linia strategica de care vorbesc insa nu a mai fost prezenta in trecut, niciun spot precendent al celor de la Unirea neavand iz de manea.

Cu toate acestea ideea strategica, desi noua, este foarte ok spotul avand o continuitate a sa. Nu am remarcat elemente care sa rupa izul de manea si sa tradeze un scenariu fake. Cred ca brainstormingul a avut parte si de cativa manelisti, chiar daca poate n-au vrut sa recunoasca. Atitudinea, gestica, limbajul, vocabularul, chiar si voiceover-ul sunt 100% manea si asta eu zic ca e bine. A se remarca si greselile voite gen „pe gatul la sticla fratele meu”. Banuiesc ca stiti ca varianta corecta era „pe gatul sticlei” dar ar fi sunat atat de CTP-ist din gura unui aurit.

Spotul nu este singular ci insotit de un al doilea complet diferit dpdv al pozitionarii pentru ca in centru se afla de data asta vinul Murfatlar. Desi ambele sunt inscrise in aceeasi promotie (ceea ce cred ca e gresit dar nu comentez acum) spotul acesta este considerabil mai „intelectualizat” desi in ambele situatii apare indivizi care duc o sticla de vin/coniac pe strada in mana ceea e ce un pic rudimentar. Poate asta ar fi o hiba a celui de-al doilea spot dar era mai usor de „remarcat” de catre bancherul cantaret.

More from my site

  • STFSTF
  • Apus de soare printre viile Casei OlteanuApus de soare printre viile Casei Olteanu
  • Testul ibricului – un viral cu cap de la CAP si NextTestul ibricului – un viral cu cap de la CAP si Next
  • Unirea – un trascau ieftin bun la vreme de crizaUnirea – un trascau ieftin bun la vreme de criza
  • Ce poti sa castigi dintr-o sponsorizare?Ce poti sa castigi dintr-o sponsorizare?
  • Kamarad – alt trascau de buget!Kamarad – alt trascau de buget!
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, insight, Sonor, strategic planning Etichete: castig, dan diaconescu, manea, murfatlar, sticla de 1 milion, unirea, vin

Comentarii

  1. monoxid (Adrian Monoranu) a zis

    10 octombrie, 2009 la ora 1:21 pm

    Twitter Comment


    hey boss, hey boss, esti jmekerul cel faimos … [link to post]

    – Posted using Chat Catcher

    Răspunde
    • ebogdan (Bogdan Alupoaie) a zis

      10 octombrie, 2009 la ora 1:35 pm

      Twitter Comment


      @monoxid ai uitat sa pui si aia cu gagica ce-i canta la mosulet 😛

      – Posted using Chat Catcher

      Răspunde
      • monoxid (Adrian Monoranu) a zis

        10 octombrie, 2009 la ora 2:37 pm

        Twitter Comment


        @eBogdan pe ala nu-l stiu. da tu un link

        – Posted using Chat Catcher

        Răspunde
  2. sarjiu a zis

    10 octombrie, 2009 la ora 1:24 pm

    zice multe despre piata tinta , luand in considerare abordarea.

    Răspunde
  3. Gigi a zis

    10 octombrie, 2009 la ora 2:13 pm

    Da da tinere, Alupoaie are dreptate, mai este un spot cu fata lui Mateut, golgheterul dinamovist. Ha ha ha haaaa.
    E bun si mosuletul, abia daca scoate o vorba, cred ca il pun sef de galerie, ha ha haaaa.

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      11 octombrie, 2009 la ora 9:12 am

      @Gigi: Pai da linkul razboinice! :))

      Răspunde
  4. Bogdan a zis

    10 octombrie, 2009 la ora 7:55 pm

    nu gasesc soptul urcat pe youtube …

    Răspunde
  5. alice a zis

    13 octombrie, 2009 la ora 10:28 pm

    ce agentie l-a facut, bre?

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      14 octombrie, 2009 la ora 8:05 am

      @alice: e contul celor de la CAP si Next.

      Răspunde
  6. Dexter a zis

    14 octombrie, 2009 la ora 12:05 am

    Ambele reclame mi se par tampite…. fara lipsa de inspiratie

    Răspunde
  7. Mihai a zis

    14 octombrie, 2009 la ora 7:32 pm

    pentru mine ar fi un blestem sa folosesc zilnic un taxi condus de un manelist

    Răspunde
  8. nelu a zis

    15 octombrie, 2009 la ora 7:55 pm

    Mai este una tare, tot cu sticla de 1 milion, cea cu batranelu’ si fata care danseaza si ii canta ceva de genu: „baby, tu esti cel mai bun.” Poate faci rost si de asta.

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      16 octombrie, 2009 la ora 5:52 pm

      @nelu: am vazut-o si eu pe iqads. e tare, da! n-o mai urc ca deja s-a dus postul in jos. ma concetrez pe ce urmeaza. 🙂 pentru cei interesati iata linkul.

      Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Pantene + Monica Barladeanu = good endorsement?
  • Inovative merchandising @Zara Iasi
  • Sunt obosit.
  • Acum e momentul sa apara liderii!
  • Cum alegi un om de marketing?

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d