Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Romania, tara tuturor creativilor!

Scris de Adrian Monoranu pe 5 martie, 2010 15 comentarii

Mai demult cineva zicea (sper ca nu Naumovici ca nu mi-ar placea deloc sa stiu ca-l citez 🙂 ) ca in Romania toata lumea se pricepe la fotbal si publicitate. Daca despre fotbal eram sigur, in legatura cu publicitatea mai aveam niste dubii. Dupa ce am vazut spotul de mai jos am inceput sa ma linistesc. Avem o tara plina de creativi. Nici n-am cuvinte pentru asaceva. Va las sa va minunati si sa va dati voi cu parerea.

More from my site

  • Tik Tok, AUR-ul si tineriiTik Tok, AUR-ul si tinerii
  • Misticism, superstitii si vaccinare.Misticism, superstitii si vaccinare.
  • Dor de Romania – concept supra-apreciat.Dor de Romania – concept supra-apreciat.
  • Slogan electoral – promisiune sau pozitionare.Slogan electoral – promisiune sau pozitionare.
  • Presa facuta la misto.Presa facuta la misto.
  • Soferul roman sufera de teribilism.Soferul roman sufera de teribilism.
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, romanisme Etichete: creativi, reclame, romania

Comentarii

  1. Andrei a zis

    5 martie, 2010 la ora 1:10 pm

    Parerea mea este…:))) Spotul e bun pt o emisiune de divertisment,atat. Hotii sunt imbracati ca niste haiduci in timp ce agentii de paza zici ca vin din Irak :)) Apoi,daca boierul are caleasca,trasura,etc…aia vin cu 4×4? In fine, e funny,dar nu mi se pare deloc potrivita si in nici un caz nu m-ar atrage pe mine,ca si client !

    Răspunde
  2. mihai a zis

    5 martie, 2010 la ora 1:54 pm

    pana si studentii din anul 2 care au de facut ultima parte a proiectului de mkt-aia de promovare sunt in stare sa faca spoturi mai reusite….

    Răspunde
  3. daniel prorociuc a zis

    5 martie, 2010 la ora 2:13 pm

    Citez dintr-un proiect mai vechi 🙂
    „Dacă ceri parerea cuiva, nu se poate abţine să nu ţi-o dea.
    Ei bine, în România, oricine ţi-o da şi dacă nu i-o ceri.
    Românul se pricepe la fotbal, femei, maşini şi publicitate”
    Bogdan Manea, Creative Director Saatchi&Saatchi

    Răspunde
  4. Bya a zis

    5 martie, 2010 la ora 2:13 pm

    C`est pas possible :))))

    Răspunde
  5. Marius a zis

    5 martie, 2010 la ora 2:58 pm

    :)) Si asa raman saracii oameni de marketing fara locuri de munca, pentru ca toti se pricep la publicitate. Tare mi-e frica de faptul ca boierul si soldatul universal peltic sunt tata si fiu si isi promoveaza afacerea de familie.

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      5 martie, 2010 la ora 3:00 pm

      @Marius: hai ca a fost buna asta cu soldatul universal peltic. :))))))))))

      Răspunde
  6. Andrei a zis

    5 martie, 2010 la ora 4:33 pm

    e prea tare… are actiune, suspans, morala… plus ca pune accentul pe traditie.

    Răspunde
  7. daniel a zis

    5 martie, 2010 la ora 9:23 pm

    Priviti si acest izvor nesecat de spoturi din aceeasi categorie [url=http://www.simplymind.com/index.php?option=com_hwdvideoshare&Itemid=59&limitstart=45]AICI[/url]

    Răspunde
  8. Gaby a zis

    5 martie, 2010 la ora 11:34 pm

    Well…avem de invatat. No comment.

    Răspunde
  9. mmrn a zis

    6 martie, 2010 la ora 12:12 am

    mda…citez ce a scris Mono la un post anterior : „when u suck…u suck” 😐

    Răspunde
  10. lucian a zis

    8 martie, 2010 la ora 2:19 pm

    Oh my GOD! wt..?
    Asa ceva ti-e rar dat sa intalnesti si prin raritatea acestui clip poate deveni material de studiu…
    Eu oricum nu am cuvinte…inca ma prapadesc de ras aducandu-mi aminte replica agentului salvator… Si ce intonatie si dictie are maica……….
    lol

    Răspunde
  11. Blugi barbati a zis

    9 martie, 2010 la ora 2:49 pm

    Ce legatura are caleasca cu un 4×4? Ce legatura au haiducii cu soldatii? Doamne, ca tare sunt amestecate, ce o fi visat noaptea cel care a venit cu asa o idee???? Incredibil, ramai mut!!!!

    Răspunde
  12. Raluca a zis

    9 martie, 2010 la ora 11:10 pm

    Astia sunt mai tari decat Elodia! :)))))

    Răspunde
  13. cozmo a zis

    10 martie, 2010 la ora 10:49 am

    M-as teme sa-i angajez pe astia sa ma pazeasca …

    Oricum, reclama tipica pentru OTV.

    Răspunde
  14. oaca a zis

    14 martie, 2010 la ora 1:46 pm

    romanul inventeaza aproape orice,ce fac ei pe afara nici nu ti-a auzit urechile vreodata.

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d