Azi am vazut prima data un clip care la noi inca nu ruleaza. E vorba de un spot pentru Pepsi, o varianta extended de 2 minute si jumatate cu un scenariu inspirat evident de apropierea Cupei Mondiale la Fotbal din Africa de Sud. Ideea este cea clasica, de a folosi fotbalisti insa clipul e original prin prisma locatiei si actiunii. Nu e chiar iesit din comun insa imi place integrarea ideii de sport si showbiz prin prezenta lui Akon.
Pepsi a mers intotdeauna pe cooptarea unor endorseri specifici celor 2 zone insa nu prea le-a amestecat. A mai fost cazul spotului cu Beyonce, J-Lo si David Beckham cu ceva ani in urma insa era doar o aparitie de final. Acum Pepsi il alege pe Akon, un endorser foarte bun si cu radacini africane evidente pe care le scoate in fata cu mandrie. De altfel el este si autorul unuia din imnurile oficiale ale Campionatului Mondial de Fotbal din Africa de Sud, intitulat Oh, Africa. Clipul il puteti vedea mai jos. Acesta este si soundtrack-ul spotului Pepsi.
E clar ca spotul nu va rula in varianta extinsa insa cu siguranta va prinde la fel cum au prins si celelalte de pana acum. Ceea ce este iarasi surprinzator este prezenta lui Arshavin, un fotbalist foarte bun de altfel dar care nu are notorietatea de care se bucura Henry, Kaka, Lampard sau Messi. Sa fie oare o strategie de atragere a pietei din Rusia? Eu cred ca e un motiv cat se poate de credibil. 🙂 Iata si spotul! Enjoy!
Iata si clipul melodiei Oh, Africa. Akon feat. Keri Hilson.
:)) saracul messi … ramas printre lei(stati linistiti ii fenteaza el si pe acestia). Da foarte buna ideea clipului, m-a atras cel mai mult cea a terenului mobil, idee ce arata ca tot poporul african va face orice sa castige fiecare meci, sa-si apere traditiile si chiar si o doza de pepsi 🙂 .
Cu totii suntem obisnuiti ca in clipurile cu pepsi, in care sunt implicati fotbalisti, vedetele sa detina rolul principal. Pentru a iesi din rutina si pentru a atrage putin atentia, compania a facut uz si de o „vedeta” necunoscuta: Arshavin. El provine dintr-o tara care provoaca multor occidentali fiori pe spinare, iar pepsi stie acest lucru. Din acest motiv cred eu ca pepsi il foloseste pe arshavin: dorinta de a prinde de coada ursul de la est si din dorinta de a relaxa putin tensiunile dintre popoare. Deci Putem spune ca Pepsi face eforturi pentru binele omenirii? :d
eu am vazut acum cateva saptamani un fel de making of. ciudat e ca la sfarsitul emisiunii au aratat clipul ca avand mai multe faze decat ce se gaseste pe youtube. oricum, ideea e foarte buna.
Da, reclama buna, chiar daca produsul nu e pe masura gusturilor mele.
Melodia mi se pare foarte buna. Ma face sa-mi pregatesc bagajele si sa plec in Africa. Transmite o energie pozitiva si entuziasm. Si peste toate, in clipul melodiei apare si o romanca. E cea pictata in culorile Romaniei pe fata.
@Ciprian: Uite ca asta n-am remarcat. Esti sigur ca e romanca?
Uite stirea:
http://www.newz.ro/stire/99974/o-romanca-din-brasov-a-cantat-cu-akon-video-.html
Este chiar interesant clipul, iar melodia de fundal este foarte placuta.
spotul l-am vazut acum ceva timp, si mi-a trezit acelasi sentiment de care vb @ciprian. Mai-mai ca ti se pune un nod in gat ca atunci cand eram copii si ne uitam la clasicele desenele animate cu happy-end 🙂