Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Azi aflam ce e POC!

Scris de Adrian Monoranu pe 12 aprilie, 2010 13 comentarii

Da, azi e o zi importanta pentru toti romanii. Nu, nu e un motiv de sarbatoare dar cu siguranta multe semne de intrebare care bantuiau mintile romanilor o sa dispara ca prin minune in cursul zilei de azi sau dupa aceasta zi. Si nu, nu e vorba de aflarea unei solutii miraculoase pentru iesirea din criza, nu e vorba de salarii, de pensii sau despre probleme vitale. Nu vom afla daca State de Romania moare sau nu, nu vom afla daca eu ma insor sau alte astfel de dileme existentiale.

Hai ca v-am zgandarit destul. Azi aflam ce e cu Poc Romania. Da prieteni, a venit ziua cea mare. Azi e 12 aprilie si toata Romania e cu ochii pe site-ul din spatele campaniei. Pe monoranu.ro s-au strans peste 100 de comentarii si pareri despre ce e Poc si acest post m-a adus pana pe pozitia 145 in topul blogurilor de la noi. Am ajuns la 588 de vizitatori unici intr-o singura zi si mi-am depasit banda timp de 2 luni consecutiv. Am aflat cu ocazia asta ca am erori pe site, pe care mi le-a rezolvat bunul prieten Razvan si acum va pot oferi un blog care se incarca mai rapid si mai eficient.

Poc Romania a fost un mare mister pentru multi dintre cei care au remarcat panourile imprastiate prin toata tara si a trezit multa curiozitate. S-au emis ipoteze printre care cele mai des vehiculate au fost: cercetare sindicalizata cu scopul de a arata ca outdoor-ul are impact si campanie Joe. Cu toate ca semnele indica foarte clar ca e vorba de prima varianta, sunt inca destui romani care sustin a doua ipoteza. Azi dragi prieteni vom afla impreuna despre ce e vorba.

Poc!

More from my site

  • Tik Tok, AUR-ul si tineriiTik Tok, AUR-ul si tinerii
  • Publicitate outdoor – intre norme si diferentiere.Publicitate outdoor – intre norme si diferentiere.
  • Misticism, superstitii si vaccinare.Misticism, superstitii si vaccinare.
  • Dor de Romania – concept supra-apreciat.Dor de Romania – concept supra-apreciat.
  • Slogan electoral – promisiune sau pozitionare.Slogan electoral – promisiune sau pozitionare.
  • Presa facuta la misto.Presa facuta la misto.
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, media planning, Stiri Etichete: camapnie, cercetare sindicalizata, joe, outdoor, poc, romania

Comentarii

  1. Irina a zis

    12 aprilie, 2010 la ora 12:37 pm

    Cand am vazut statusul, chiar ma gandeam ca ne dai o veste mareee…si te insori 😀 Dar se pare ca inca nu a sosit ziua respectiva 😛

    Răspunde
  2. Agata a zis

    12 aprilie, 2010 la ora 1:43 pm

    Dupa data de 12 aprilie. Mai avem de asteptat 🙂 abia de maine..

    Răspunde
  3. marius a zis

    12 aprilie, 2010 la ora 2:23 pm

    faza e ca nu e nimic pe outdoor …. poate la noapte baga …

    Răspunde
  4. Raluca a zis

    12 aprilie, 2010 la ora 3:16 pm

    Hehe, pe mine nu ma ajunsese fenomenul asta. Interesant de urmarit:D

    Răspunde
  5. Iulian a zis

    12 aprilie, 2010 la ora 9:24 pm

    inca nu e nimic pe site.. cand or sa puna? ca ei zic dupa 12 aprilie, dar asta poate sa insemne si 13 aprilie, si 29 septembrie 😀
    sunt curios

    Răspunde
  6. Cezar a zis

    13 aprilie, 2010 la ora 7:47 pm

    In sfarsit s-a dat drumul la site. Un site interesant care nu are nimic schimbat, doar un mesaj de multumire adaugat pentru ca am participat la campania Publicitatea Outdoor Convinge. In co

    Răspunde
  7. Cezar a zis

    13 aprilie, 2010 la ora 7:49 pm

    ncluzie, am fost folositi pentru un sondaj de opinie. Ma mir sincer ca au acceptat totusi sa iti tina blocate panourile;)) aaa scuze pentru commentul in reprize, sper sa il poti modera corect.

    Răspunde
  8. Suzana a zis

    14 aprilie, 2010 la ora 10:17 am

    Pff. Asta era? Un studiu? Daca bugetul unei campanii ar permite o acoperire in outdoor cum au avut ei, poate publicitatea outdoor ar convinge. Oricum sunt curioasa sa vad rezultatele si cum anume au evaluat.

    Răspunde
  9. Cezar a zis

    14 aprilie, 2010 la ora 8:23 pm

    Evaluarea a fost simpla si presupun ca au luat in considerare doar numarul de accesari pe site. Alt gen de segmentare nu au cum sa faca, nu au de unde sa stie varste, venituri, sexe, etc. E bine totusi ca au facut asa ceva, chiar daca au verificat doar o strategie de marketing. Odata cu rezultatele vom vedea cat de curiosi sunt romanii. :))

    Răspunde
  10. Lavinia Biberi - Edukid.ro a zis

    14 aprilie, 2010 la ora 9:51 pm

    Asteptam totusi mai multe rezultate… poate in curand, chiar de la tine 🙂

    Răspunde
  11. Alex Danu a zis

    14 aprilie, 2010 la ora 11:32 pm

    Care buget? Campania e suportata de firmele de afisaj, costurile fiind deci foarte mici. Panourile erau si asa tinute goale ca e criza si multe firme se reorienteaza catre online, unde se pot face segmentari mai bune si se poate merge direct la tinta, nu ca in outdoor.
    Costurile de productie si montaj, au meriti sa fie platite, daca pornesti de la premiza ca dupa o astfel de campanie poti sa te duci la client sa ii pui dosarul in fata si sa ii spui „merita sa faci campanie pe outdoor, uite aici o dovada”

    Răspunde
  12. Iz Andrew a zis

    18 aprilie, 2010 la ora 1:20 pm

    Mai interesant e ca ieri a fost ziua Victoriei Beckham 😆
    http://izandrew.wordpress.com/2010/04/17/happy-birthday-victoria-beckham/

    Răspunde
  13. doru a zis

    21 aprilie, 2010 la ora 1:17 am

    told ya!? 🙂 mi se pare insa ca cei de la starcom, dar mai ales jucatorii implicati activ (affichage, euromedia s.a.) au cam fost in dubii in legatura cu desfasurarea acestei campanii, in sensul „super fain! ne place sa ne jucam, dar totusi hai sa ne reamintim ca e criza, outdoor-ul plange dupa bugetele de altadata si noi tinem ocupat spatiu solicitat de clienti”….a fost dezamagitor din punctul meu de vedere, tinand cont de faptul ca mi s-a parut un mare balon de sapun si nu s-a comparat nicidecum cu desfasurarea de forte vazuta in alte tari; deh, interese au fost foaaaaarte mari aici, dar deja deviez.

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d