Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Avem nevoie de Ziua Barbatului!

Scris de Adrian Monoranu pe 18 aprilie, 2010 8 comentarii

Acum 3 ani Bergenbier venea cu cea mai tare strategie ever pentru promovarea si pozitionarea unei beri in Romania. Un efort colectiv minunat care a avut ecouri considerabile, laudat de aproape toata lumea, continuat pe parcursul unui an intreg si ingropat de un brand manager cu viziuni cretinoide conform caruia berea e un produs unisex iar Ziua Barbatului aduce de fapt damage brandului indepartand clientii de sex feminin.

Aproape ca imi venea sa port doliu cand am vazut schimbarea de anul trecut. Din cea mai interesanta bere romaneasca din main-stream a devenit o bere anosta cu o identitate imprumutata din Bulgaria si cu o strategie de comunicare stupida salvata intrucatva de prezenta lui Cristi Chivu. Intr-un cuvant … bullshit!

Odata cu intoarcerea lui Ghica si cu transformarea Inbev-ului in Starbev se pare ca Bergenbier se intoarce la radacini si asta nu poate fi decat bine. E drept ca e aproape imposibil sa refaci tot ce ai stricat dar anul acesta se pare ca macar incearca. Ziua Barbatului reintra in strategia lor de comunicare si e un motiv excelent pentru a lansa o editie galbena aniversara.

Imnul Barbatului pare sa fie ideea principala de comunicare care readuce in prim plan conceptul de male bonding pe care s-a construit Ziua Barbatului. E clar ca avem nevoie de asaceva si cum publicul a avut o reactie buna in prima faza, eu zic ca la fel va fi si de-acum inainte. In plus, ideea de a lansa o melodie pe care clientii sa o poata fredona dupa bunul plac mi se pare excelenta. Va las in continuare cu spotul si Imnul si ne-auzim la o bere pe 5 mai!

PS. Mi-am facut si testul de pe site. Sunt Capitanul Echipei! Cei care ma cunosc stiu cam ce inseamna fotbalul din fotoliu pentru mine! :))

More from my site

  • Bergenbier, Minculescu si Cheloo – nici prietenii nu mai stiu de ce!Bergenbier, Minculescu si Cheloo – nici prietenii nu mai stiu de ce!
  • Idei bune ale studentilor mei – part IIdei bune ale studentilor mei – part I
  • Despre endorseri si plus-valoare …Despre endorseri si plus-valoare …
  • Bergenbier – The big moment!Bergenbier – The big moment!
  • Berile mainstream din Romania schimba in masa strategiileBerile mainstream din Romania schimba in masa strategiile
  • Ursus inscrie pentru nationala de fotbal!Ursus inscrie pentru nationala de fotbal!
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, strategic planning Etichete: bergenbier, editie galbena, imnul barbatilor, ziua barbatului

Comentarii

  1. andrei S a zis

    18 aprilie, 2010 la ora 2:50 pm

    Personal nu sustin ideea de zi a barbatului,dar recunosc faptul ca strategia de comunicare e geniala. Cat despre imn, eu cred ca este penibil, nu rimeaza nu „nic”.

    Răspunde
  2. Paula a zis

    18 aprilie, 2010 la ora 3:23 pm

    Culmea, intr-o vreme reclamele de la Bergenbier incepusera sa adopte tonul Orange. 😀 Prietenii care iti sunt alaturi, oamenii pe care te poti baza oricand samd.

    Cat despre alungarea clientilor de sex feminin, eu cel putin ma regasesc in primele 2 versuri ale imnului. 🙂 Brocoli nu e mancare autentica. Iar instructiunile de asamblare merita citite doar in situatii limita. 😛

    Răspunde
  3. magikcip a zis

    19 aprilie, 2010 la ora 4:19 pm

    eu sunt Regele soselelor…curios, parca berea nu prea merge cu sofatul..:)))

    Răspunde
  4. Trodat a zis

    19 aprilie, 2010 la ora 5:32 pm

    asteptam cadouri de ziua noastra 🙂

    Răspunde
  5. adidas a zis

    19 aprilie, 2010 la ora 11:01 pm

    O zi a noastra, a barbatilor… suna bine… si cu multa ber ein jur :). Ce poate fi mai placut decat o seara cu baietii la o bere, depanand amintiri, glumind, facand cu ochiul unei barmanite dragute… Departe de problemele de servici, de prietena mereu nervoasa care te asteapta acasa… OFF.. Visez… Cred ca am ajuns in paradis. Si nu am baut nimic azi:)). La multi ani, Barbati din lumea intreaga!

    Răspunde
  6. Papanas a zis

    5 mai, 2010 la ora 8:56 pm

    Este foarte buna ideea asta cu ziua barbatului, mult mai buna decat altele. Acum cadou’, unde mi-e cadou’ :)?

    Răspunde
  7. Alexandra a zis

    5 mai, 2010 la ora 11:05 pm

    Sunt fata, dar de cand a aparut treaba asta cu ziua barbatului, in fiecare an pe 5 mai am iesit la o bere, sa cinstim baietii:D…Asa ca noi sustinem Ziua Barbatului;)
    Si daca tot veni vorba…LA MULTI ANI, u guys!

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      5 mai, 2010 la ora 11:19 pm

      @Alexandra: Senchiu, senchiu! Nu stiu ce v-ati face fara noi! 🙂

      Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d