Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Male bonding reloaded?

Scris de Adrian Monoranu pe 27 iulie, 2010 2 comentarii

Azi am gasit un spot al celor de la Heineken pe care nu cred ca o sa-l vedem prea curand in RO. E o continuare a celebrului „walk in fridge”. Ca orice sequel, nu se ridica la nivelul spotului initial dar e bun. Conceptul de baza este din nou acela de male bonding insa dus un pic mai departe de data asta. E clar ca se forteaza putin dar efectul pare sa fie cel asteptat. Legatura dintre barbati pare sa fie profunda desi putin parodiata.

Dintr-un spot destul de simplu iata cum se creeaza o strategie de comunicare extrem de populara. Gata, no further comment! Iata spotul!

More from my site

  • Care-i faza cu containerul Heineken? #ChampionTheMatchCare-i faza cu containerul Heineken? #ChampionTheMatch
  • Experienta unica pentru castigatorii Heineken Champion The Match!Experienta unica pentru castigatorii Heineken Champion The Match!
  • Heineken Open Your City a ajuns la final!Heineken Open Your City a ajuns la final!
  • Exploreaza-ti orasul si arata-l lumii intregi cu Heineken!Exploreaza-ti orasul si arata-l lumii intregi cu Heineken!
  • Barba.Barba.
  • Dance more, Drink slow – un experiment interesant de la Heineken.Dance more, Drink slow – un experiment interesant de la Heineken.
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, insight, strategic planning Etichete: bere, heineken, male bonding, reloaded

Comentarii

  1. andrei S a zis

    27 iulie, 2010 la ora 6:37 pm

    M-a amuzat f tare spotul. Super tare, la mine a prins. Dar totusi de ce sa nu bem un haineken si cu fetele? N-ar fi mai fun?

    Răspunde
  2. Chsy a zis

    28 iulie, 2010 la ora 6:40 am

    ..sincer nu mi se pare nu stiu ce.. fata de prima..care de fiecare data cand o vedeam ziceam.. ” genial..frate..genial..”

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Pantene + Monica Barladeanu = good endorsement?
  • Inovative merchandising @Zara Iasi
  • Sunt obosit.
  • Acum e momentul sa apara liderii!
  • Cum alegi un om de marketing?

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d