Zilele trecute am primit un mail de la Alexandru care imi aducea in atentie un spot al celor de la Muller difuzat, se pare, in UK. Credea ca ar putea fi un subiect pentru blogul meu, stiind ca obisnuiesc sa-mi dau cu parerea despre spoturi. De data aceasta insa nu prea am cum sa formulez vreo apreciere sau critica constructiva sau macar obiectiva pentru ca nu stiu pozitia celor de la Muller pe piata britanica si nici nu cunosc vreo alta campanie de-a lor ca sa am macar vreo idee despre evolutia strategica.
Am sa va arat insa spotul si am sa spun ca la prima vedere mi se pare stupid. Nu pot sa nu remarc totusi aparitia web-kiosk-ului de rigoare. Asa ca daca simtiti nevoia mergeti si vedeti ce gasiti acolo. Thank you cows … :))
Sa stii ca 100% ai dreptate…si saarcastica reclama.. cred ca daca ar da asa ceva pe un post romanesc intre un film de actiune.. ar omora telespectatoru de inima rea:)) down down…:P
Stupida rau reclama…e ca si cum vaca devine tipa aia care e foarte dragalasa…sau o compara…deci asta e prima mea impresie. Foarte aiurea corelatia…numai ei stiu ce au gandit cand au facut spot-ul. Plus de asta, „Thank you cows!” poate fi interpretat in foarte multe moduri…se poate considera si un fel de ironie la adresa hindusilor, care idolatrizeaza aceste vietati…si multe altele. In concluzie, o alegere total gresita!
Adevarul e ca reclama e dusa….dar ieri am mancat iaurt si e ffff bun! 🙂
In spot apare doar o vaca si o tipa. De ce folosesc pluralul? Thank you, cows?
nici o legatura dar totusi imaginea e frumoasa 🙂
Haters gonna hate 😛 mie mi se pare foarte OK 🙂
Nici eu nu am inteles mesajul acestui spot, nu stiu daca oamenii vor sa se gandeasca la o vaca cand mananca un iaurt
Imi place ca e filmat cu o camera de mare viteza.