Saptamana trecuta am postat in gluma, repet IN GLUMA, o intrebare pe FB. Intrebam care dintre cei de-acolo (evident dintre prietenii mei, cei care imi vad update-urile) nu-mi citeste blogul? Evident, au aparut si comentariile care mai de care. Unele au fost chiar funny cum ma si asteptam dar unii si-au dat in petec. :)) Am primit si sfaturi si reprosuri. Interesant totusi, pentru o gluma! :))
Altfel, unul din raspunsurile pe care am vrut sa le dau celor care au spus ca nu-mi citesc blogul a fost cel din titlu si daca va intrebati de unde vine, va spun ca e dintr-un spot al celor de la Jurnalul National prin care isi promoveaza ultima promotie, cea cu basmele romanesti. Am sa vi-l arat mai jos. Mi se pare un spot foarte reusit atat prin prisma faptului ca e funny dar si pentru aspectele strategice. Hai sa-l vedem si mai vorbim dupa.
Asadar, interesant nu? Totusi, pare un pic stangaci si low budget insa sunt sigur ca asa s-a dorit a fi. Spotul e simplu si personajul principal, ma refer la copil, e bine ales. Sonor suna foarte bine, un mic defect de vorbire pe care nu pot sa-l categorisesc se alatura limbajului arhaic care face nota discordanta cu restul spoturilor difuzate in acelasi calup publicitar. Imi pare rau ca e doar un spot de promovare a unei promotii dar cred ca deja in Romania ne-am obisnuit cu executii izolate de acest tip.
Continuitatea si coerenta se pare ca sunt cele mai mari provocari din comunicarea brandurilor de la noi si carora publicitarii nostrii nu prea reusesc sa le faca fata. Bineinteles, nu e intotdeauna vina lor. Cu siguranta nici brand managerii nu stiu intotdeauna ce vor si asta se intampla pentru ca foarte multi s-au trezit in functiile respective peste noapte si prin cine stie ce mijloace. Dar sa termin cu comentariile rautacioase, nu? Altfel o sa am parte iar de sfaturi si reprosuri. 🙂
PS. Cipriane, cred ca deja ti-ai raspuns singur la intrebarea din comentariu.
Simpatic pustiul nu am observat defectul de vorbire de care spuneai.
Foarte dragut:)
mie mi-a placut foarte mult