Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Noul BMW X3 lansat in Iasi

Scris de Adrian Monoranu pe 24 noiembrie, 2010 3 comentarii

Saptamana trecuta am avut sansa sa particip la lansarea noului BMW X3 in Iasi. Ne-am intalnit joia trecuta la Trado Motors, posesori de BMW-uri, membri din clubul BMW, reprezentanti ai presei locale si alte persoane interesate de tot ceea ce inseamna BMW. Lansarea nu a fost una foarte fastuoasa asa cum probabil unii isi inchipuie. Cred ca au participat in jur de 50-60 de persoane. Un eveniment destul de mic dar bine organizat.

E adevarat ca nici piata BMW nu este foarte mare la nivel de Iasi. Sunt masini cu preturi destul de ridicate pentru buzunarul romanului si e evident ca nu multi isi permit sa le cumpere. Totusi, sunt masini excelente, parerea mea, si merita toata atentia. Cu siguranta multi romani viseaza sa conduca una in viitor si asta inseamna ca e un brand respectat.

Asa cum spuneam, lansarea nu a fost iesita din comun. Totusi am remarcat o initiativa care merita amintita. Evenimentul a fost precedat de o scurta prezentare a lui Tiberiu Dolniceanu, campion mondial la floreta in 2009 la Campionatul Mondial din Turcia. Ideea a fost de a scoate in evidenta 2 concepte cheie cu care brandul BMW este de obicei asociat: sportivitatea si performanta. Nu stiu cati dintre cei din public au inteles si apreciat ideea cu pricina dar dpdv strategic asocierea e corecta.

Problema a fost una de executie dar cred ca si de buget. Cu siguranta, lansarea ar fi avut mai mult efect daca s-ar fi facut intr-un cadru specific si Tibi ar fi avut ocazia sa faca si o scurta demonstratie a maestriei de care da dovada. In plus, discursul sau a fost unul destul de scurt si sarac, fiind evident coplesit de emotie. Aici ar fi trebuit sa se vada rolul unui PR adevarat care trebuia sa-l pregateasca si instruiasca in directia acestui tip de activitate.

Mi-ar fi placut sa vad asocierea mai evidenta si prin alaturarea celor doi dar acest lucru nu s-a petrecut decat la momentul dezvelirii masinii si cam atat. S-au facut cred niste poze insa nu s-a insistat indeajuns. Cred ca ar fi facut o coperta frumoasa sau cel putin un articol de prima pagina destul de atractiv, mai ales daca Tibi ar fi purtat si uniforma completa.

Masina mi-a lasat o impresie placuta, mai ales la exterior. Modificarile sunt evidente, designul curgand mai mult in directia deschisa de noul Seria 7 dar imi aduce aminte putin si de Seria 5 GT. Atat partea din fata cat si partea posterioara sunt placuta si aduc mai mult a rafinament si stil decat a sportivitate insa aceasta se vede mai mult sub capota. Interiorul nu sufera modificari spectaculoase. Se inscrie in linia clasica BMW, piele de calitate, scaune confortabile, acelasi bord putin orientat catre sofer cu un design oarecum simplist dar elegant.

Una peste alta, totusi, felicit echipa celor de la BMW pentru organizare si pentru atentia pe care o acorda blogerilor (nu e prima data cand sunt chemat si nu sunt singurul) ca si „purtatori de cuvinte” si de ce nu, formatori de opinie. Am facut si cateva poze pe care le puteti vedea mai jos intr-o galerie. Enjoy!

img_0682
img_0683
img_0689
img_0690
img_0691
img_0694
img_0695
img_0696
img_0697

[Show as slideshow]

More from my site

  • Azi se lanseaza noul Ford Focus, dar eu l-am condus deja!Azi se lanseaza noul Ford Focus, dar eu l-am condus deja!
  • Ai putea sa reusesti imposibilul cu Vodafone 4G+Ai putea sa reusesti imposibilul cu Vodafone 4G+
  • Despre Windows 7, marketing si strategic planningDespre Windows 7, marketing si strategic planning
  • UAIC – touchpoint pentru un sedan misteriosUAIC – touchpoint pentru un sedan misterios
  • Inscrie-te la Gradinita de Manageri!Inscrie-te la Gradinita de Manageri!
  • Tu cum vezi Iasiul in viitor?Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: auto, Blogging, design, evenimente, PR, Stiri Etichete: bmw x3, iasi, lansare, nou, trado motors

Comentarii

  1. Ionescu Vlad a zis

    24 noiembrie, 2010 la ora 6:19 pm

    Frumos evenimentul , la mai multe

    Răspunde
  2. noni a zis

    28 noiembrie, 2010 la ora 2:59 pm

    mi se pare cel mai frumos bmw acest seria 3

    Răspunde
  3. Calivita a zis

    13 decembrie, 2010 la ora 9:00 pm

    Mie imi place BMW-ul din punct de vedere al designului, dar datorita faptului ca este cam gurmand la benzina, si se simte la buzunar

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d