Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Can you blog?

Scris de Adrian Monoranu pe 20 mai, 2011 2 comentarii

Ieri am primit vizita unui „intern” de la departamentul Media al Universitatii la care lucrez de 9 ani. Tipul vroia sa-mi ia un interviu cu privire la proiectele caritabile pe care studentii mei de la master le realizeaza semestrul acesta si despre meciul de fotbal caritabil pe care-l organizam de vreo 3 ani incoace si pe care l-am preluat de la studentii care au terminat in 2008. Btw, thank you guys and girls! Am palavragit circa 15 minute dupa care discutia a alunecat catre blogging.

S-a pus problema blogului. A avea sau a nu avea blog. E important ca un student sa aiba blog? Ce-ar trebui sa faca cu un blog? Ce-ar trebui sa scrie pe un blog? Cum sa-l foloseasca? Si intrebarile au tot curs. Ei bine, acum daca stau sa ma gandesc nu prea stiu ce sa zic pentru ca eu n-aveam blog atunci cand eram student. Totusi cand mi l-am facut pot sa spun ca am devenit un fel de student in ale online-ului. Cred ca asta e cel mai important motiv pentru care ar trebui ca un student sa-si faca blog. Pentru ca fie ca vrea sau nu, la un moment dat din blogging va invata multe lucruri despre online, inclusiv putin html si php.

Totusi bloggingul nu e chiar pentru oricine. Si ma refer aici la bloggingul comercial cum imi place sa-i zic. Adica ceea ce fac eu si ceilalti care scriem pentru public. Sunt unii care isi tin blogurile inchise si le vad doar ei sau alti cativa prieteni buni. Noi restul suntem comerciali. Scriem pentru ca stim ca lumea citeste, alegem subiecte pentru ca vrem sa le facem pe plac celor ce ne citesc, si tot asa. E important sa alegi o nisa si sa stai in ea. Altfel risti sa devii un fel de scrib care transcrie aceleasi subiecte despre care mai scriu inca 100 sau 1000 ca tine.

Trebuie sa stii despre ce sa scrii si de asemenea trebuie sa stii cine te citeste. Fa-ti blog daca poti sa scrii si nu te apuca doar de dragul de a gasi un loc in care sa pui melodii de pe youtube sau poze funny de pe cocalari.com. E nisa lor, nu te baga peste ei, stai in banca ta. Scrie ce simti, scrie ce poti, scrie ce stii si poate in 2-3 ani o sa te faci auzit. Invata, citeste, comenteaza, apreciaza si aboneaza-te! Numai asa vei invata ce e bloggingul!

More from my site

  • De ce sa NU scrii un blog, adica NU.De ce sa NU scrii un blog, adica NU.
  • Quiet quitting in universitati.Quiet quitting in universitati.
  • Vocabularul studentilor si curiozitatea.Vocabularul studentilor si curiozitatea.
  • Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Verdictism cronic.Verdictism cronic.
  • Welcome Pack to College! (p)Welcome Pack to College! (p)
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Blogging, Uncategorized Etichete: Blogging, comercial, scrie, studenti

Comentarii

  1. Simona a zis

    20 mai, 2011 la ora 2:27 pm

    Am o singura obiectie, la partea cu nisa, se intampla acelasi lucru, ca si la blogurile generaliste. Daca pe nisa respectiva mai sunt inca 10-100-1000, fii sigur ca vor scrie toti cam acelasi lucru (ex. telefoane mobile, auto, etc).

    Răspunde
  2. Iulian Lita a zis

    23 mai, 2011 la ora 1:39 pm

    din orice domeniu ai scrie, cu siguranta s-a mai scris despre chestia aia cel putin pe un blog.. daca nu pe mai multe… iar daca tu sa zicem ca vii cu un articol nou si interesant, fie ti-l copiaza altii, fie il rescriu si-l pun pe blog… si tot acolo se ajunge

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Pantene + Monica Barladeanu = good endorsement?
  • Inovative merchandising @Zara Iasi
  • Sunt obosit.
  • Acum e momentul sa apara liderii!
  • Cum alegi un om de marketing?

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d