Nu stiu daca ati prins spotul de mai jos insa daca n-ati avut ocazia am eu grija s-o faceti acum. Pentru ca avem de-a face cu un exemplu de coerenta strategica aproape de manual. Se stie deja ca sunt destul de critic si de multe ori am fost la randu-mi criticat pentru criticile aduse insa de data asta pur si simplu nu am decat cuvinte de lauda.
Rareori se intampla sa vedem cazuri atat de clare de reusita strategica. Sincer, nici nu mai stiu cine e agentia din spatele brandului si nici daca e meritul lor sau al brand-managerului care a tinut sa continue o strategie inceputa in urma cu mai bine de 3 ani de zile.
Nu e prima data cand comunicarea e adaptata pentru un moment anume. Probabil va mai amintiti si de spotul din apropierea meciului inaugural al National Arena pe care Romania l-a jucat contra Frantei. Si nu in continurea strategiei sta de fapt reusita despre care vorbesc, ci mai degraba alegerea momentelor si de potrivirea lor cu target-ul vizat.
De remarcat este si executia cu detalii bine legate cum ar fi panourile electorale bine realizate cu denumiri si headline-uri de campanie inspirate din cursa electorala la care am fost cu totii partasi pana mai ieri. O sa urmaresc mai departe evolutia lor si sper sa nu strice ce-au facut pana acum.
Le-am urmarit pe toate si imi plac! Par atat de autentice incat nu te poti lega de nimic!