Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

A doua revizie pe anul acesta o fac online.

Scris de Adrian Monoranu pe 27 august, 2012 6 comentarii

In urma cu 2-3 ani as fi inceput acest post cu „e perioada aceea din an in care trebuie sa fac revizia la masina”. Ei bine, de vreun an incoace spun „e din nou perioada aceea in care trebuie sa fac revizia la masina” si asta pentru ca am inceput sa merg din ce in ce mai mult iar 15.000 de km intr-un an nu-mi mai ajung.

Nu e un lucru rau, inseamna ca ma plimb mai mult si cum mereu mi-a placut sa calatoresc nu pot sa fiu decat fericit. E drept ca acum cand s-au implinit a doua oara 15.000 de km intr-un singur an, ma cam doare la buzunar dar fericirea vine cu sacrificii. Totusi, sacrificiile pot fi destul de convenabile daca stii incotro sa-ti indrepti privirea.

Evident, daca e ceva ce-am invatat in anii in care am avut masina a fost ca daca vrei sa iti mearga masina asa cum trebuie, ar fi bine sa te ocupi personal de achizitia de piese auto si de alegerea mecanicului. Iar daca se poate, si nu esti foarte stresant, ar fi bine sa te ocupi si de supervizarea mecanicului in momentul in care iti schimba filtrele, uleiul si iti verifica toate celelalte consumabile, cum ar fi lichidul de frana, antigelul, lichidul de la servodirectie si-asa mai departe.

Eu am ales recent sa cumpar piese auto online si nu pot sa spun ca regret. Stiu ce am de cumparat si imi este mult mai usor sa caut si sa gasesc oferte interesante. Ideea e sa ai habar despre modelul de masina pe care o conduci, eventual sa ai la indemana certificatul de inmatriculare. Nici nu ai nevoie de mai mult.

Ajuta, normal, sa ai si ceva cunostinte despre domeniul auto, sau macar sa arunci  o privire peste forumul dedicat marcii tale de automobil. Cu siguranta ai sa gasesti unul, fiecare marca are entuziastii ei si nici nu ai idee cate informatii interesante gasesti pe acolo. Apoi lucrurile o sa para mult mai usoare.

Una peste alta, mai am vreo 400 de km pana la urmatoarea revizie si deja am inceput procesul de cautare. Pana ma decid asupra marcilor de ulei si filtre o sa mai treaca cateva zile pentru ca imi place sa cauta mereu informatii despre produsele noi si de asemenea pareri sau review-uri care sa ma convinga. Urmeaza apoi comanda, livrarea, programarea la service si schimbul, dupa care voi fi gata pentru urmatorii 15.000 de km. Yeaheaaaaaa!

More from my site

  • Intrati, intrati si cumparati, avem tricouri!Intrati, intrati si cumparati, avem tricouri!
  • Cum am supravietuit orelor online?Cum am supravietuit orelor online?
  • Vodafone aduce in Romania iPhone 7!Vodafone aduce in Romania iPhone 7!
  • Gandeste inainte sa apesi Like!Gandeste inainte sa apesi Like!
  • Vodafone Romania lanseaza Supernet! (P)Vodafone Romania lanseaza Supernet! (P)
  • Bravatar.me – check it out!Bravatar.me – check it out!
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: auto, online marketing Etichete: comanda, magazin, online, piese auto, revizie, schimb

Comentarii

  1. Dutcovici Andrei a zis

    27 august, 2012 la ora 7:08 pm

    Fratioare…15.000 km intr-un an doar??? Anul trecut am facut 70.000 si anul asta pana acum am 40.000 si cu siguranta pana la revelion mai bag cel putin 20.000!!!

    Răspunde
  2. om a zis

    13 septembrie, 2012 la ora 10:14 pm

    Salutare! La ce marca de ulei de motor te-ai decis?

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      16 septembrie, 2012 la ora 9:51 am

      @om: Repsol.

      Răspunde
  3. om a zis

    13 septembrie, 2012 la ora 10:17 pm

    @Dutcovici Andrei: unii suntem limitati financiar asa ca la magazin mai mergem si pe jos, ducem gunoiul tot pe jos si alte activitati de genul, in acelasi mod. Daca ai folosi masina doar pentru naveta scurta, ocazional vacante prin tara, nu ai cum sa faci mai mult de 15k km pe an.

    Răspunde
  4. Paul a zis

    14 septembrie, 2012 la ora 3:37 pm

    Cat am avut masina in garantie, (un opel amarat din 2004) ma incapatanam sa imi fac reviziile la reprezentanta. Nu zic de pret, ce ma mancau de bani (ma nuceam cu o caruta de ban si plecam pe jos, adica vindeam si caruta ca sa le latesc lor) dar aveam si prbleme cu masina…
    De cate ori ati asistat la revizie la reprezentanta? Eu niciodata… ca cica sunt norme de protectia muncii… aiurea.. iti mai umbla pe ici…pe colo si in 2-3000 de km te intorci la ei…
    Penal

    Răspunde
  5. Ibizar a zis

    5 aprilie, 2013 la ora 11:34 pm

    Salut! Ce model de masina ai? Cu ce motor? Pentru ca vreau sa stiu daca ai mai luat piese online si de pe ce site. Esti inregistrat pe clubul Seat Romania?
    Daca poti, trimite-mi, te rog, un e-email pe adresa mea.

    Drumuri bune!

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Pantene + Monica Barladeanu = good endorsement?
  • Inovative merchandising @Zara Iasi
  • Sunt obosit.
  • Acum e momentul sa apara liderii!
  • Cum alegi un om de marketing?

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d