Anul trecut am avut placerea sa particip la Business Days in Brasov si a fost o experienta tare interesanta. Desi am condus 300 de km dus si 300 la intors in aceeasi zi, n-am regretat nicio secunda. Din pacate n-am putut sa stau la ambele zile atunci dar acum profit de faptul ca sunt in Iasi si ma voi asigura ca nu voi lipsi de la nicio conferinta sau intalnire.
In plus, la fel ca si anul trecut, fac parte dintr-un panel de discutii despre social media despre care o sa va dau niste detalii in alt post. Deocamdata nu spun prea multe pentru ca mai sunt ceva zile pana atunci si nu vreau sa va pierdeti focusul. Va spun insa ca trebuie sa va cumparati bilete fiindca locurile sunt limitate si e pacat sa ratati evenimentul.
Sunt peste 70 de speakeri pe parcursul celor 2 zile de desfasurare ale evenimentului si sunt sigur ca numele va vor atrage. O sa dau si eu cateva exemple ca sa vedeti ca discutam despre un arsenal in toata regula: Gabriel Biris, Marius Ghenea, Cristian Nacu, Loránd Soares-Szász, Bogdan Comanescu,Ciprian Stavar, Ivan Patzaichin, Teodor Frolu,Dan Santimbreanu Andy Szekely, Florentin Banu, Mihai Stanescu, Eusebiu Burcas, Adela Jansen, Florian Libocor, Fellix Daniluc, Gabi Mardarasevici, Adraian Monoreanu, Nicu Zegreanu, Valentin Tuca, Petrus Stuparu Florin Stoleru, Marius Stefan, Elisabeta Moraru, Marius Lupu, Gabriel Manolache, Simona Bonchez, Voicu Oprean si multi altii.
Iata si motivatia lui Laszlo Pacso, coordonatorul proiectului:
Unul dintre cei 4 piloni pe care se bazeaza succesul unui antreprenor este capacitatea de crea conexiuni si abilitatea de a le tranforma in oportunitati. Evenimentele Business Days, au fost create practic in jurul idei de interactiune si schimb de experienta intre oamenii de afaceri care participa la o astfel de manifestare si aici nu ma refer exclusiv la participanti, ci si la speakeri si parteneri. Sunt rare evenimentele din Romania unde ai ocazia ca pe durata a doua zile sa te intersectezi, sa interactionezi, sa schimbi impresii si sa inveti din experienta a peste 70 de manageri si antreprenori de succes din Romania sau specialisti recunoscuti in diferite domenii.
Sesiunile formale de Business Networking de tip microîntalniri si de tip OPEN se desfasoara pe parcursul celor doua zile de eveniment de la ora 19:30 până la ora 21:00. Daca la sesiunile de microintarlniri exista o lista de intentie pentru participanti si un proces de selectie validat de partenerii de eveniment implicati, la sesiunile de tip OPEN poate participa orice persoana, care și-a achiziționat un tichet de acces, în limita locurilor disponibile. Sesiunile informale se vor desfasura intr-un cadru mai larg fiind insotite de o degustare de vinuri sau de produse tradiționale, specifice regiunii Moldova, oferite de catre partenerii logistici.
Procesul de inscriere la eveniment si la sesiunile de business networking este explicat pas cu pas pe pagina dedicată iasi.businessdays.ro/inscriere . Tichetele de acces sunt de mai multe tipuri, de la tichete MULTIPASS până la tichete ALL INCLUSIV. Incurajand dezvoltarea unei culturii antreprenoriale in mediul academic si in randul studentilor, profesorii si studenții beneficiază de un numar de tichete gratuite care le permite participarea la anumite actiuni ca mesele de dezbatere si o reducere de 50% la tichetele de acces full.
Avand in vedere ca mai sunt mai putin de 2 saptamani pana la eveniment, va invit sa studiati cu atentie lista speakerilor, a temelor si va astept la eveniment pentru ca stiu ca Iasul, mai precis, antreprenorii ieseni dar si studentii, au nevoie sa fure putin din experienta acestor oameni de succes ce vin in capitala Moldovei.
Scrie un comentariu!