Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Jackie Chan a cam luat-o de la X-Factor

Scris de Adrian Monoranu pe 24 septembrie, 2012 3 comentarii

Trebuie sa recunosc ca in copilarie il veneram pe Jackie Chan, asta cu toate ca nici macar nu stiam cum il cheama de fapt si il botezam in toate felurile. Evident, asta se intampla pentru ca pe vremea aceea il vedeam in filme chinezesti si nu beneficiam de traducere cand venea vorba de lista cu actori. Era oricum mai putin importanta, toti semanau si dadeau bine din picioare.

Aseara insa „cichi cian” a mancat bataie in Romania si nu e vorba de vreun personaj potrivinic pentru ca asta nu s-ar fi intamplat niciodata, el fiind un fel de versiune asiatica a lui Chuck Norris. A luat bataie in rating de la X-Factor, un talent show ce pare sa fie mai popular decat anul trecut. Cel putin in weekendul de lansare.

Totusi sa nu ne imbatam cu apa rece. Nici Jackie Chan nu mai e ce-a fost, fan-base-ul sau e cam praf in RO si nici filmul difuzat aseara de Pro Tv nu a fost unul dintre cele mai bune ale sale. X-Factor a castigat batalia ratingului, clar, (o analiza detaliata gasiti aici) dar daca stam sa analizam, acest lucru a fost posibil si datorita programarii episodului de debut cu 2 zile inainte de primul episod din Vocea Romaniei, rivalul sau de la ProTV. Strategic vorbind, acest lucru poate avea doua implicatii.

1. X-Factor poate castiga o cota de piata interesanta, mai ales datorita faptului ca vine cu un juriu nou, mai interesant, mai activ si mai acid in acelasi timp (aici si-au invatat lectia de la concurenta). E clar ca publicul, deloc putin, care a urmarit aseara emisiunea poate reveni pentru ca Bitman si Cheloo au avut prestatii interesante iar Delia si-a facut si ea treaba binisor. Concurentii au fost slabuti dar e vorba de prima runda, asa ca sigur se poate si mai bine in rundele ce vor urma.

2. Poate fi un foc de paie, publicul fiind doar dornic sa primeasca din nou o doza de talent show, ceea ce nu s-a mai intamplat de la Romanii au Talent, adica de la Paste. E foarte posibil ca publicul sa-si indrepte atentia tot catre Vocea Romaniei, castigator net in audiente anul trecut, chiar mai bun si decat block busterele Romanii au talent sau Dansez pentru tine.

Eu inclin catre prima varianta, desi cred ca mai au mult de lucrat. Spre exemplu, mie nu mi-a placut nici sala, nici decorurile din backstage si nici filmarea. Nu e atmosfera aceea de show adevarat, mi se pare ca e low-cost si prin urmare nu ma simt bine cand urmaresc emisiunea. Comparatia cu emisunile concurente din trustul rival ma face sa cred ca oricat de bune ar fi prestatiile juriului, ale prezentatorilor sau ale concurentilor, X-Factor are mult de pierdut tocmai datorita imaginii low-cost. Anul trecut si juriul a fost low-cost, acum au remediat asta, sunt curios daca in fazele finale vor remedia si partea cu decorurile, si vor da o dimensiune mai accentuata de show.

Pareri, anyone?

More from my site

  • Cum scrii un articol bun pe blog?Cum scrii un articol bun pe blog?
  • Video blogging-ul nu e pentru oricine.Video blogging-ul nu e pentru oricine.
  • Hai acasa, hai cu mine, avem joburi pentru tine!Hai acasa, hai cu mine, avem joburi pentru tine!
  • Hai sa respectam reguli. Hai sa respectam reguli.
  • I’m back.I’m back.
  • Being a brander … fun fun fun!Being a brander … fun fun fun!
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: concursuri, Marketing, muzica, Sonor, studii de caz Etichete: audienta, cota de piata, jackie chan, rating, talent show, x-factor

Comentarii

  1. Marlansky a zis

    24 septembrie, 2012 la ora 2:57 pm

    Eu ma intreb ce-a fost pe Kanal D. E pe locul 3 la audienta in intervalul ala. A fost bataie in namol intre Nikita si Tonciu arbitrata de Mitoseru?

    Răspunde
  2. George a zis

    25 septembrie, 2012 la ora 1:51 pm

    Parerea mea parca ca X-Factor mai are de lucrat la partea de decor si cred ca are mult de pierdut pentru ca e difuzat pe Antena 1 ca anul trecut si nu pe Pro tv . SA fim obiectivi acum orice s-ar transmite pe Antena 1 parca suntem atrasi ca un magnet de Pro tv si de ceea ce ne ofera . Filme mai bune, emisiuni mai bune, stiri mai bune , etc. Stau si astept sa inceapa Vocea Romaniei pentru ca atunci va fi un adevarat duel intre cele 2 emisiuni .

    Răspunde
  3. Andrei Chira a zis

    11 octombrie, 2012 la ora 10:17 am

    Mie, X Factor mi se pare tare slab. E senzatia aia de emisiune „reality” dar care de fapt e cu actori care citesc un script.

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Pantene + Monica Barladeanu = good endorsement?
  • Inovative merchandising @Zara Iasi
  • Sunt obosit.
  • Acum e momentul sa apara liderii!
  • Cum alegi un om de marketing?

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d