Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Skyfall – e frumos dar nu prea.

Scris de Adrian Monoranu pe 29 octombrie, 2012 8 comentarii

Doar ce m-am intors de la ultimul film din seria Bond. Am cautat in zadar sa-mi fac o rezervare. Nu se putea, era plin. Asta nu poate sa insemne decat doua lucruri: ori filmul e foarte bun, ori romanul e un mare nesimtit care rezerva 10 locuri si nu se prezinta. Am mizat pe ambele variante si am castigat la a doua. Am ajuns putin mai devreme de anularea rezervarilor si am stat cu rabdare la coada. Am prins doua locuri, chiar foarte bune, si uite asa am vazut filmul mai bine decat ma asteptam. Adica din penultimul rand, pozitie centrala.

Filmul insa m-a cam dezamagit. Si spun asta in cunostinta de cauza, pentru ca sunt un mare fan al seriei Bond inca de cand era jucat de Sean Connery. Si cred ca dezamagirea e si mai mare din cauza hype-ului creat care m-a facut sa-mi supradimensionez asteptarile. Revenind la film, iata o lista cu lucrurile care m-au dezamagit la Skyfall.

1. Scenariul a fost destul de slab, intriga a avut multe hibe, iar prin comparatie cu episoadele anterioare pot sa zic ca nu i-as da nota de trecere.

2. Punerea in scena si alegerea personajelor a fost din nou slabuta. Mai putin chinezoaica sau ce-o fi fost ea.

3. Efectele au fost mult mai putine si mai slabe fata de trecut. N-am avut parte de traditionala urmarire cu masini decat foarte putin la inceput. Iar lupta de la final … please … cu mici capcane si 3 impuscaturi si un elicopter care explodeaza … pfff. As putea folosi si cuvinte mai dure, clar nu s-a ridicat la nivelul binecunoscut al lui Bond.

4. Finalul … execrabil, si nu spun asta pentru ca … dar mai bine nu mai zic pentru ca altfel n-o sa mai mergeti la film. 🙂

A fost un altfel de Bond si din ce-am mai citit, multi au apreciat lipsa efectelor speciale si a actiunii, insa tocmai asta il caracterizeaza pe 007. Bond nu a fost si nu va fi niciodata un tip emotional, cu atat mai putin atunci cand este interpretat de Daniel Craig. Ori de vreo 2 episoade incoace, se pare ca scenaristii si producatorii chiar asta incearca, sa ne induca aceasta noua dimensiune a sa. Eu unul il prefer pe Pierce Brosnan si aerul sau britanic, elegant, seducator prin definitie dar si dur atunci cand este nevoie. O duritate eleganta totusi, iar Waltham-ul i se potrivea mult mai bine decat lui Craig, un Bond musculos, definit caruia ii mai lipsesc ceva tatuaje si un Glock sau un Tech 9.

Au mai fost si alte lucruri care m-au dezamagit dar nu pot sa vi le spun pentru ca altfel o sa ma urati ca va stric surpriza. Mergeti la film si vedeti-l. Apoi va astept cu comentarii si pareri. Eu chiar sunt curios sa mai aud si alte pareri. Ah, si intoarcerea la Aston Martin-ul DB5 de demult e o chestie de trend care imi confirma din nou ca Bond e un produs de marketing facut pe baza de research. Si daca publicul vrea feelings si masini vechi, si daca Batman poate, atunci de ce n-ar putea si 007?

More from my site

  • Chiar nu ne pricepem toti la marketing.Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Research-ul, acest cosmar al marketerilorResearch-ul, acest cosmar al marketerilor
  • Vocabularul studentilor si curiozitatea.Vocabularul studentilor si curiozitatea.
  • We should get better at marketing over time!We should get better at marketing over time!
  • The generation gap.The generation gap.
  • Inca o dovada ca statul nu e un business.Inca o dovada ca statul nu e un business.
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: filme, Marketing Etichete: james bond, Marketing, review, skyfall

Comentarii

  1. dap a zis

    29 octombrie, 2012 la ora 12:48 am

    In legatura cu filmul nu am ce comenta, chiar a fost sub asteptarile clasicului Bond, ba chiar actorul foarte bun, astfel incat tind sa pasez responsabilitatile intr-o alta directie….
    Cat despre remarca „ori romanul e un mare nesimtit care rezerva 10 locuri si nu se prezinta”… e mult prea generala, dura si lipsita de scrupule…. de ce?… 1 data, am stat foarte mult la coada, astfel incat am pierdut rezervarile, iar locurile mele fusese luate de cei din fata…. spune-mi te rog unde regasesti nesimtirea in aceasta povestioara?…

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      29 octombrie, 2012 la ora 7:58 am

      @dap: De fiecare data cand se anuleaza rezervarile se anunta cu voce tare timp de 10-15 minute inainte ca cei care au rezervari sa vina in fata. E un regulament pe care cei de la Cinema City il respecta mereu. Probabil n-ai fost pe faza. Si aseara s-a intamplat la fel. Iar dupa ce s-au anulat, cand am ajuns eu la casa erau locuri pe alese, mai bine de jumatate din sala fiind neocupata. Si crede-ma, asta se intampla la toate filmele. Civilizat ar fi sa platesti pentru rezervare ca sa nu mai apara aceste situatii penibile dar romanul mai are multe de invatat …

      Răspunde
  2. Lucian a zis

    29 octombrie, 2012 la ora 1:15 am

    Mie personal mi sa parut un film foarte bun de actiune, scenele au fost de bun gust(nu in stil SF) iar peisajele si intriga de asemenea :). Adevarul e ca a lipsit din film clasica „bond girl” care ma asteptam sa fie chinezoaica aia :))

    Răspunde
  3. Diana a zis

    29 octombrie, 2012 la ora 1:24 pm

    Abea astept sa merg sa-l vad :d si ulterio revin cu comentarii!

    Răspunde
  4. Granulom dentar a zis

    29 octombrie, 2012 la ora 4:33 pm

    Am 2 obiectii…Filmul l-am vazut la IMAX o sala ce imi progoaca dezgust deoarece e prost facuta si multa lume ce isi dadea coate sa ajunga unde? iar cu privire la film nota 6 spune tot. Sub asteptari mai ales finalul !

    Răspunde
  5. Laurentiu a zis

    29 octombrie, 2012 la ora 10:46 pm

    Nu prea imi place ce citesc aici insa am primit cateva ‘invitatii’ de a merge sa vad filmul si cred c-o sa le dau curs..trebuie sa ma conving de calitatea lui 😀

    Răspunde
  6. Razvan a zis

    1 noiembrie, 2012 la ora 1:53 pm

    Chiar vroiam sa ma duc la film. Dar dupa asa un review am sa ma mai gandesc. 😀

    Apreciez sinceritatea.

    Răspunde
  7. Andrei a zis

    2 noiembrie, 2012 la ora 12:14 am

    Filmul mi s-a parut bun dar… 2 ore si jumatate?! Jesus, puteau sa nu-l traga atata de par.

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d